Matematik Ana Bilim Dalı yüksek lisans programı Bozok Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü bünyesinde 2009-2010 Eğitim-Öğretim yılında açılmıştır.
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
Programlara Başvuru, Öğrenci Kabul ve Kayıtlarına İlişkin Esaslar Yozgat Bozok Üniversitesi Lisansüstü Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliği'nde ifade edilmiştir. Yozgat Bozok Üniversitesi Lisansüstü Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliği'ne https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2022/06/20220613-4.htm adresinden ulaşılabilir.
Yatay geçişi kesinleşen öğrencinin alacağı ve muaf tutulacağı dersler, Ana Bilim Dalı Kurulu Kararı, Ana Bilim Dalı Başkanlığının teklifi ve Enstitü Yönetim Kurulu Kararı ile belirlenir.
Tezli yüksek lisans programı bir eğitim-öğretim dönemi 60 AKTS kredisinden az olmamak koşuluyla seminer dersi dâhil en az sekiz ders, tez çalışması ve uzmanlık alan dersleri olmak üzere toplam en az 120 AKTS kredisinden oluşur.
Ana Bilim Dalı bünyesinde; Analiz ve Fonksiyonlar Teorisi, Cebir ve Sayılar Teorisi, Geometri, Matematiğin Temelleri ve Lojik, Topoloji ve Uygulamalı Matematik olmak üzere 6 bilim dalı mevcuttur. Matematik Anabilim Dalının misyonu; bilimsel yaklaşımı benimseyen, etik değerleri önemseyen, analitik düşünceye sahip, ulusal ve uluslararası düzeyde araştırma yapabilme potansiyeli olan, çözüm üretebilen, bilgi ve becerilerini insanlık yararına kullanan, katılımcı, yenilikçi, kendine güvenen nitelikli araştırmacılar yetiştirmektir. Matematik Anabilim Dalının vizyonu; nitelikli eğitim ve araştırma faaliyetleri ile ulusal ve uluslararası düzeyde tanınan; ülkenin bilimsel açıdan gelişmesine katkı sağlayan, kalite odaklı gelişmeyi hedef alan, güvenilir, alanında söz sahibi, bilimsel ve etik değerlere bağlı, yenilikçi ve dinamik bir anabilim dalı olmaktır.
1 | Lisans düzeyinde öğrenilmiş bilgilerini uzmanlık seviyesinde geliştirerek üst düzey matematik bilgisi kazandırmak. |
2 | Ulusal ve uluslararası düzeyde, sözlü ve yazılı olarak etkin iletişim kurabilme becerisi kazandırmak. |
3 | Alanıyla ilgili bilgiye literatürden ulaşabilme ve edindiği bilgileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme ve kullanabilme becerisi kazandırmak. |
4 | Etik kurallara bağlı, görev bilinci olan sorumluluk sahibi, analitik düşünen, özgün ve bağımsız araştırma yapabilen bilim insanları yetiştirmek. |
5 | Alanının gerektirdiği doğrultuda bilgisayar yazılımı ve donanımı bilgisi kazandırmak. |
6 | Alanında edindiği bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle bütünleştirerek yorumlayabilme ve yeni bilgiler oluşturabilme becerisi kazandırmak. |
7 | Alanı ile ilgili sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapabilme yetkinliği kazandırmak. |
Matematikçiler yüksek öğretim kurumlarında öğretim elemanı olarak ya da orta öğretim kurumlarında öğretmen olarak çalışabilirler. Bunların yanında bilgisayar programcısı olarak kamu veya özel kuruluşlarda, DİE, MTA, TEK, DSİ gibi kuruluşlarda çalışabilirler. Ayrıca bilgi işlem, istatistik, iş-ticaret, sosyal ve temel bilimlerdeki araştırma alanlarında matematikçilere ihtiyaç duyulmaktadır.
Yüksek lisans eğitimini başarı ile tamamlayan adaylar, ALES sınavından geçerli not almaları ve yeterli düzeyde yabancı dil bilgisine sahip olmaları şartıyla doktora programlarında öğrenim görebilirler.
Öğrenciler her ders için en az 1 ara sınav ve bir yarıyıl sonu sınavına girerler. Başarı notuna, ara sınav katkısı %40 ve yılsonu sınavının katkısı % 60 şeklindedir. Bir desten AA, AB, BA, BB, BC,CB notlarından birini alan öğrenci başarılı sayılır. Ayrıcı seminer, uzmanlık alan dersi ve tez çalışmasından başarılı olan öğrenciler mezun olmaya hak kazanır.
En az 7 ders (120 AKTS), seminer, uzmanlık alan dersi ve tez çalışmalarından başarılı olan öğrenciler mezun olmaya hak kazanırlar.
Tam Zamanlı
Yozgat Bozok Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bilal Şahin Kampüsü, Atatürk Yolu 7. Kilometre 66100, Yozgat Tel: 0354 242 1032 Faks: 0354 242 1056 E-Posta:lee@bozok.edu.tr Ana Bilim Dalı Başkanı : Prof. Dr. Abdullah SÖNMEZOĞLU Tel: 0 354 242 10 21/2573-2570, AKTS/DS Koordinatörü : Prof. Dr. Yusuf PANDIR Tel : 0 354 242 10 21 / 2575
Ana Bilim Dalımızda 4 adet derslik bulunmaktadır. Aynı zamanda, Ana Bilim Dalı öğrencilerinin kullanabileceği 80 m2 boyutunda ve 40 adet yüksek donanımlı bilgisayara sahip Fakülte Öğrenci Bilgisayar Laboratuvarı mevcuttur. Ayrıca Ana Bilim Dalına ait iki derslikte ve bilgisayar laboratuvarında birer adet projeksiyon cihazı vardır. Ana Bilim Dalımız ile ilgili üniversitemiz kütüphanesinde toplam 784 adet kitap bulunmaktadır.
1 | Lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, alanındaki bilgileri uzmanlık düzeyinde geliştirir. |
2 | Alanı ile ilgili güncel gelişmeleri izler ve alanındaki gruplarla sözlü ve yazılı olarak etkin bir iletişim kurar. |
3 | Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme becerisi kazanır. |
4 | Alanındaki bir problemi, bağımsız olarak kurgulama, çözüm yöntemi geliştirme, çözme, sonuçları değerlendirme ve gerektiğinde uygulayabilme yetkinliğine sahiptir. |
5 | Alanıyla ilgili yeni bilgileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir ve kullanır. |
6 | Uzmanlaşacağı konuda ulusal ve uluslararası üretilen bilgiye literatürden ulaşabilme becerisine sahiptir. |
7 | Alanı ile ilgili yapmış olduğu çalışmalarda etik değerleri dikkate alır. |
8 | Alanındaki bilgileri takip edebilecek ve meslektaşları ile iletişim kurabilecek düzeyde bir yabancı dil bilgisine sahip olur. |
9 | Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ve donanımı bilgisine sahip olur. |
10 | Analitik düşünme yeteneğini kullanır. |
11 | Alanındaki uygulamalarda karşılaşacağı öngörülmeyen karmaşık durumlarda sorumluluk alarak çözüm üretebilme yetkinliğine sahiptir. |
12 | Alanındaki bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle bütünleştirerek yeni bilgiler oluşturur. |
13 | Alanı ile ilgili yaptığı özgün çalışmaları tasarlayabilme, projelendirebilme ve alanı ile ilgili elde ettiği sonuçları yorumlayabilme yetkinliğine sahiptir. |
14 | Alanında herhangi bir konuyu bilimsel veriler ışığında araştırma, problem belirleme ve çözme, bunları yazılı ve sözlü olarak değerlendirme ve doküman haline getirebilme yetkinliğine sahiptir. |
15 | Mesleki ortamlardaki sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla inceler; bunları geliştirmek ve gerektiğinde değiştirmek üzere harekete geçer, liderlik yapar. |
1. Dönem | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MYL500 | Türkçe | UZMANLIK ALAN DERSİ | Zorunlu | 8 | - | - | 10 | |
MYL501 | Türkçe | BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE ETİK | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
MYLSDG-I | Türkçe | SEÇMELİ DERS GRUBU I | Seçmeli | 3 | - | - | 15 | |
Toplam | 14 | 0 | 0 | 30 | ||||
2. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MYL500 | Türkçe | UZMANLIK ALAN DERSİ | Zorunlu | 8 | - | - | 10 | |
MYL502 | Türkçe | SEMİNER | Zorunlu | - | 2 | - | 5 | |
MYLSDG-II | Türkçe | SEÇMELİ DERS GRUBU II | Seçmeli | 3 | - | - | 15 | |
Toplam | 11 | 2 | 0 | 30 | ||||
3. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MYL500 | Türkçe | UZMANLIK ALAN DERSİ | Zorunlu | 8 | - | - | 10 | |
MYL597 | Türkçe | TEZ ÇALIŞMASI | Zorunlu | - | 1 | - | 20 | |
Toplam | 8 | 1 | 0 | 30 | ||||
4. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MYL500 | Türkçe | UZMANLIK ALAN DERSİ | Zorunlu | 8 | - | - | 10 | |
MYL597 | Türkçe | TEZ ÇALIŞMASI | Zorunlu | - | 1 | - | 20 | |
Toplam | 8 | 1 | 0 | 30 | ||||
MYLSDG-I - SEÇMELİ DERS GRUBU I | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MYL503 | Türkçe | CEBİR I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL504 | Türkçe | CEBİR II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL505 | Türkçe | İLERİ ANALİZ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL506 | Türkçe | İLERİ ANALİZ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL507 | Türkçe | KOMPLEKS ANALİZ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL508 | Türkçe | KOMPLEKS ANALİZ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL509 | Türkçe | SEMBOLİK HESAPLAMA I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL510 | Türkçe | SEMBOLİK HESAPLAMA II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL511 | Türkçe | LİNEER İNTEGRAL DENKLEMLERİ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL512 | Türkçe | LİNEER İNTEGRAL DENKLEMLERİ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL513 | Türkçe | DİFERANSİYEL DENKLEMLER TEORİSİ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL514 | Türkçe | DİFERANSİYEL DENKLEMLER TEORİSİ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL515 | Türkçe | İLERİ NÜMERİK ANALİZ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL516 | Türkçe | İLERİ NÜMERİK ANALİZ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL517 | Türkçe | FARK DENKLEMLER I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL518 | Türkçe | FARK DENKLEMLER II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL519 | Türkçe | TOPOLOJİYE GİRİŞ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL520 | Türkçe | TOPOLOJİYE GİRİŞ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL521 | Türkçe | TOPOLOJİK GRUPLAR I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL522 | Türkçe | TOPOLOJİK GRUPLAR II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL523 | Türkçe | EĞRİ VE YÜZEYLERİN DİFERANSİYEL GEOMETRİSİ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL524 | Türkçe | EĞRİ VE YÜZEYLERİN DİFERANSİYEL GEOMETRİSİ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL525 | Türkçe | FİBONACCİ SAYILARI VE UYGULAMALARI I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL526 | Türkçe | FİBONACCİ SAYILARI VE UYGULAMALARI II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL527 | Türkçe | REEL ANALİZ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL528 | Türkçe | REEL ANALİZ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL529 | Türkçe | DİZİ UZAYLARI VE MATRİS DÖNÜŞÜMLERİ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL530 | Türkçe | DİZİ UZAYLARI VE MATRİS DÖNÜŞÜMLERİ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL531 | Türkçe | YARI-RIEMANN GEOMETRİYE GİRİŞ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL532 | Türkçe | YARI-RIEMANN GEOMETRİYE GİRİŞ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL533 | Türkçe | BULANIK KÜME TEORİSİ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL534 | Türkçe | BULANIK KÜME TEORİSİ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL535 | Türkçe | ÇOK LİNEER CEBİR I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL536 | Türkçe | ÇOK LİNEER CEBİR II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL537 | Türkçe | MATRİS ANALİZİ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL538 | Türkçe | MATRİS ANALİZİ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL539 | Türkçe | HİLBERT UZAYLARINDA OPERATÖR TEORİSİ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL540 | Türkçe | HİLBERT UZAYLARINDA OPERATÖR TEORİSİ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL541 | Türkçe | ESNEK KÜME TEORİSİ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL542 | Türkçe | ESNEK KÜME TEORİSİ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL543 | Türkçe | LİNEER OLMAYAN DENKLEMLERİN TAM ÇÖZÜMLERİ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL544 | Türkçe | LİNEER OLMAYAN DENKLEMLERİN TAM ÇÖZÜMLERİ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL545 | Türkçe | ANALİTİK SAYILAR TEORİSİ | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL546 | Türkçe | ÖZEL FONKSİYONLAR | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL547 | Türkçe | SİMPLEKTİK GEOMETRİ | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL548 | Türkçe | KOMBİNATORİK | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL549 | Türkçe | LİNEER SİSTEMLERİN KARARLILIĞI I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL550 | Türkçe | LİNEER SİSTEMLERİN KARARLILIĞI II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL551 | Türkçe | İLERİ FONKSİYONEL ANALİZ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL552 | Türkçe | İLERİ FONKSİYONEL ANALİZ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL553 | Türkçe | SABİT NOKTA TEORİSİ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL554 | Türkçe | SABİT NOKTA TEORİSİ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL555 | Türkçe | LATEX İLE DOKÜMAN HAZIRLAMA | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYLSDG-II - SEÇMELİ DERS GRUBU II | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MYL503 | Türkçe | CEBİR I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL504 | Türkçe | CEBİR II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL505 | Türkçe | İLERİ ANALİZ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL506 | Türkçe | İLERİ ANALİZ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL507 | Türkçe | KOMPLEKS ANALİZ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL508 | Türkçe | KOMPLEKS ANALİZ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL509 | Türkçe | SEMBOLİK HESAPLAMA I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL510 | Türkçe | SEMBOLİK HESAPLAMA II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL511 | Türkçe | LİNEER İNTEGRAL DENKLEMLERİ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL512 | Türkçe | LİNEER İNTEGRAL DENKLEMLERİ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL513 | Türkçe | DİFERANSİYEL DENKLEMLER TEORİSİ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL514 | Türkçe | DİFERANSİYEL DENKLEMLER TEORİSİ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL515 | Türkçe | İLERİ NÜMERİK ANALİZ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL516 | Türkçe | İLERİ NÜMERİK ANALİZ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL517 | Türkçe | FARK DENKLEMLER I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL518 | Türkçe | FARK DENKLEMLER II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL519 | Türkçe | TOPOLOJİYE GİRİŞ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL520 | Türkçe | TOPOLOJİYE GİRİŞ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL521 | Türkçe | TOPOLOJİK GRUPLAR I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL522 | Türkçe | TOPOLOJİK GRUPLAR II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL523 | Türkçe | EĞRİ VE YÜZEYLERİN DİFERANSİYEL GEOMETRİSİ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL524 | Türkçe | EĞRİ VE YÜZEYLERİN DİFERANSİYEL GEOMETRİSİ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL525 | Türkçe | FİBONACCİ SAYILARI VE UYGULAMALARI I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL526 | Türkçe | FİBONACCİ SAYILARI VE UYGULAMALARI II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL527 | Türkçe | REEL ANALİZ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL528 | Türkçe | REEL ANALİZ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL529 | Türkçe | DİZİ UZAYLARI VE MATRİS DÖNÜŞÜMLERİ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL530 | Türkçe | DİZİ UZAYLARI VE MATRİS DÖNÜŞÜMLERİ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL531 | Türkçe | YARI-RIEMANN GEOMETRİYE GİRİŞ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL532 | Türkçe | YARI-RIEMANN GEOMETRİYE GİRİŞ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL533 | Türkçe | BULANIK KÜME TEORİSİ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL534 | Türkçe | BULANIK KÜME TEORİSİ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL535 | Türkçe | ÇOK LİNEER CEBİR I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL536 | Türkçe | ÇOK LİNEER CEBİR II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL537 | Türkçe | MATRİS ANALİZİ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL538 | Türkçe | MATRİS ANALİZİ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL539 | Türkçe | HİLBERT UZAYLARINDA OPERATÖR TEORİSİ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL540 | Türkçe | HİLBERT UZAYLARINDA OPERATÖR TEORİSİ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL541 | Türkçe | ESNEK KÜME TEORİSİ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL542 | Türkçe | ESNEK KÜME TEORİSİ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL543 | Türkçe | LİNEER OLMAYAN DENKLEMLERİN TAM ÇÖZÜMLERİ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL544 | Türkçe | LİNEER OLMAYAN DENKLEMLERİN TAM ÇÖZÜMLERİ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL545 | Türkçe | ANALİTİK SAYILAR TEORİSİ | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL546 | Türkçe | ÖZEL FONKSİYONLAR | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL547 | Türkçe | SİMPLEKTİK GEOMETRİ | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL548 | Türkçe | KOMBİNATORİK | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL549 | Türkçe | LİNEER SİSTEMLERİN KARARLILIĞI I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL550 | Türkçe | LİNEER SİSTEMLERİN KARARLILIĞI II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL551 | Türkçe | İLERİ FONKSİYONEL ANALİZ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL552 | Türkçe | İLERİ FONKSİYONEL ANALİZ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL553 | Türkçe | SABİT NOKTA TEORİSİ I | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL554 | Türkçe | SABİT NOKTA TEORİSİ II | Seçmeli | 3 | - | - | 5 | |
MYL555 | Türkçe | LATEX İLE DOKÜMAN HAZIRLAMA | Seçmeli | 3 | - | - | 5 |