Yozgat Bozok Üniversitesi Eğitim Fakültesi 2008 yılında kurulmuştur. 2013-2014 eğitim öğretim yılı itibariyle sınıf öğretmenliği lisans programı öğrenci almaya başlamıştır.
Sınıf Öğretmeni
Lisans
Sınıf Öğretmenliği bölümüne kabul kayıt hakkı, ÖSYM tarafından yapılan Temel Yeterlilik Testi (TYT)ve Alan Yeterlilik Testİ (AYT) sınavları sonucunda eşit ağırlık puan türüne göre yerleştirilir. Öğrenciler, sınav sonucunda aldıkları puanlar doğrultusunda girebilecekleri bölüm tercihlerini sıralayarak tercih formlarını Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi’ne (ÖSYM) gönderirler. ÖSYM ise tüm başvuruları aldıktan sonra, başvuruları puan türüne göre gruplar, puanları en yüksekten en düşüğe doğru sıralar, tercih edilen puan türüne göre bütün mevcut programları listeler ve öğrencileri tercih ettikleri programlardan birine yerleştirir. Kayıt için gerekli belgeler: 1-Nüfus cüzdanı veya pasaport fotokopisi 2-Lise ve dengi okul diploması 3-ÖSYM'ce yapılan yerleştirme sonuç belgesi 4-Altı (6) adet vesikalık fotoğraf
Türk Yüksek Öğretim kurumlarında önceki formal (örgün ) öğrenmenin tanınması dikey, yatay ve üniversite içindeki içindeki çeçişler Yüksek Öğretim Kurulu'nun belirlemiş olduğu "YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARINDA ÖNLİSANS VE LİSANS DÜZEYİNDEKİ PROGRAMLAR ARASINDA GEÇİŞ, ÇİFT ANADAL, YAN DAL İLE KURUMLAR ARASI KREDİ TRANSFERİ YAPILMASI ESASLARINA İLİŞKİN YÖNETMELİK " kapsamında gerçekleştirilmektedir. Türkiye'de örgün eğitim kurumları dışında formal olmayan sertifikaya dayalı veya tecrübeye dayalı (in-formal ve non-formal ) öğrenmenin tanınma süreci henüz başlangıç aşamasındadır. Bu nedenle Bozok Üniversitesinin tüm programlarında önceki öğrenmenin tanınması tam olarak başlatılmış değildir. Ancak, programların eğitim planlarında yer alan İngilizce dersi için her akademik dönem başında muafiyet sınavı düzenlenmektedir. Bu dersten beklenen yeterlilikleri sağladığını düşünen öğrenciler yapılan sınavlara girme hakkına sahiptir. Sınava girip başarılı olan öğrenciler ders programında ilgili dersten muaf olurlar
Programda mevcut olan (toplam 240 AKTS karşılığı) derslerin tümünü başarıyla tamamlamak ve 4.00 üzerinden en az 2.00 ağırlıklı not ortalamasına sahip olmak mezuniyet için gerekli yeterlilik koşuludur
Sınıf Öğretmenliği programının amacı, öğrencilere mesleki yaşamlarında gerekli olacak temel bilgi, beceri ve yetenekleri kazandırmak, alan deneyimleriyle teorik eğitimi birleştirmek, kişisel ve mesleki yaşamlarında öğrencileri için doğru bir model oluşturabilecek, alanındaki gelişmeleri yakından izleyen, zamanını verimli kullanan ve etkili iletişim kurma becerilerine sahip, bilimsel etik kurallarını benimsemiş, yaşam boyu öğrenmenin bilincinde olan, insana, topluma ve doğaya duyarlı sınıf öğretmenleri yetiştirmektir.
1 | Öğrencilere mesleki yaşamlarında gerekli olacak temel bilgi, beceri ve yetenekleri kazandırmak, alan deneyimleriyle teorik eğitimi birleştirmek, kişisel ve mesleki yaşamlarında öğrencileri için doğru bir model oluşturabilecek sınıf öğretmenleri yetiştirmektir. |
2 | Alanındaki gelişmeleri yakından izleyen, zamanını verimli kullanan ve etkili iletişim kurma becerilerine sahip, bilimsel etik kurallarını benimsemiş, yaşam boyu öğrenmenin bilincinde olan sınıf öğretmenleri yetiştirmektir. |
3 | Topluma ve doğaya duyarlı olacak, bireysel ve mesleki gelişimlerin topluma etkisinin farkında olacak, alanında yetkili ve etik değerlere sahip olacak, sürekli gelişmeyi hayatlarının felsefesi olarak algılayacak, bilimsel düşünceyi benimseyecek sınıf öğretmenlerini yetiştirmektir. |
4 | Kamu yararlarını gözeten, bilgi ve iletişim teknolojilerini etkili olarak kullanan, yaratıcı ve eleştirel düşünebilen, estetik duyarlılığa sahip sınıf öğretmenleri yetiştirmektir. |
5 | Çağdaş, demokrasiyi benimsemiş, teknoloji ile donanık, bilimin yol göstericiliğine inanan, yapıcı, yaratıcı ve üretici sınıf öğretmenleri yetiştirmektir. |
Sınıf öğretmenliği programı mezunları “Sınıf Öğretmeni” unvanı ile Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı resmi ve özel eğitim kurumlarına Sınıf Öğretmeni olarak atanmaktadırlar.
Lisans eğitimini başarı ile tamamlayan adaylar ALES sınavından geçerli not almaları ve yeterli düzeyde İngilizce dil bilgisine sahip olmaları koşuluyla kendi alanlarında veya ilgili alanlarda Lisansüstü programlarda öğrenim görebilirler.
Her ders için uygulanan ölçme ve değerlendirme şekli “Ders Öğretim Planı”nda ayrıntılı bir şekilde tanımlanmıştır.
Mezuniyet koşulları “Yeterlilik Koşulları ve Kuralları” bölümünde açıklandığı gibidir.
Tam Zamanlı
Program başkanı: Doç. Dr. Özgür BABAYİĞİT (Adres: Yozgat Bozok Üniversitesi Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü Sınıf Öğretmenliği ABD Merkez/YOZGAT) (Tel: 0 354 242 10 25 /7750) (E-posta: ozgur.babayigit@bozok.edu.tr)
Yozgat Bozok Üniversitesi Erdoğan Akdağ doğu kampüsü yerleşkesinde 8300 m2’lik fiziki alan üzerinde 2267 m2’lik kapalı alana sahip olan Eğitim Fakültesi binası, 2011 yılında tamamlanmış ve teslim alınmıştır. Eğitim Fakültesi binasında her türlü ihtiyaca cevap verecek şekilde 17 adet derslik, 1 adet 165 kişi kapasiteli konferans salonu, 1 adet öğrenci kafeteryası, 2 adet dil laboratuvarı, 2 adet bilgisayar laboratuvarı, 1 adet kütüphane ve 1 adet drama salonu mevcut ve kullanıma hazırdır. Fakültemiz binasında 80 kişi kapasiteli 94 m2’lik 8 adet sınıf ve 110 kişi kapasiteli 104 m2’lik 9 adet sınıf olmak üzere toplam 17 adet sınıf mevcuttur. Bu dersliklerde; tek kişilik öğrenci sıraları, projeksiyon cihazı, perde ve tahta bulunmaktadır.
1 | Lisans düzeyi yeterliliklerine bağlı olarak sınıf öğretmenliği alanındaki bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir ve derinleştirir. |
2 | Sınıf öğretmenliği alanı ile ilişkili disiplinler arasındaki etkileşimi kavrar. |
3 | Sınıf öğretmenliği alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanır. |
4 | Sınıf öğretmenliği alanında edinmiş olduğu bilgileri ilgili disiplinlerden gelen bilgilerle bütünleştirerek yorumlar ve yeni bilgiler oluşturur. |
5 | Sınıf öğretmenliği alanındaki sorunları bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak çözümler. |
6 | Sınıf öğretmenliği alanı ile ilgili uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür. |
7 | Sınıf öğretmenliği alanındaki uygulamalarda karşılaşacağı karmaşık problemlere yeni yaklaşımlar geliştirir. |
8 | Sınıf öğretmenliği alanındaki uygulamalarda karşılaşacağı karmaşık problemlerde sorumluluk alır ve çözüm üretir. |
9 | Sınıf öğretmenliği alanı ile ilgili sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda inisiyatif alır. |
10 | Sınıf öğretmenliği alanıyla ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirir ve öğrenmeyi yönlendirir. |
11 | Sınıf Öğretmenliği alanındaki gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarır. |
12 | Bir yabancı dili kullanarak sözlü ve yazılı iletişim kurar. (Avrupa Dil Portföyü B2 düzeyi) |
13 | Sınıf öğretmenliği alanının gerektirdiği düzeyde bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanır. |
14 | Sınıf öğretmenliği alanı ile ilgili verileri toplar, yorumlar, sonuçlandırır, etik değerleri gözeterek uygular ve paylaşır. |
15 | Sınıf öğretmenliği alanı ile ilgili konularda farklı bakış açıları geliştirir, politikalar belirler, planlamalar yapar ve ulaştığı sonuçları kalite çerçevesinde değerlendirir. |
16 | Sınıf öğretmenliği alanında kazandığı bilgileri içselleştirir, beceriye dönüştürür ve disiplinler arası çalışmalarda kullanır. |
1. Dönem | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK101Z | Türkçe | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK103Z | Türkçe | YABANCI DİL (İNGİLİZCE) I | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK105Z | Türkçe | TÜRK DİLİ I | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
GK107Z | Türkçe | BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
MB001Z | Türkçe | EĞİTİME GİRİŞ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB002Z | Türkçe | EĞİTİM SOSYOLOJİSİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SNE101AZ | Türkçe | İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
SNE103AZ | Türkçe | TÜRKİYE COĞRAFYASI VE JEOPOLİTİĞİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
Toplam | 19 | 0 | 0 | 30 | ||||
2. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK102Z | Türkçe | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ II | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK104Z | Türkçe | YABANCI DİL (İNGİLİZCE) II | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK106Z | Türkçe | TÜRK DİLİ II | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
MB003Z | Türkçe | EĞİTİM FELSEFESİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB013Z | Türkçe | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SNE102AZ | Türkçe | ÇEVRE EĞİTİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
SNE104AZ | Türkçe | İLKOKULDA TEMEL FEN BİLİMLERİ | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
SNE106AZ | Türkçe | TÜRK TARİHİ VE KÜLTÜRÜ | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
Toplam | 18 | 0 | 0 | 30 | ||||
3. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GKS-1 | Türkçe | GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ I | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MB004Z | Türkçe | TÜRK EĞİTİM TARİHİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB006Z | Türkçe | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MBS-I | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ I | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE201AZ | Türkçe | İLKOKULDA DRAMA | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
SNE203AZ | Türkçe | FEN BİLİMLERİ LABARATUVAR UYGULAMALARI | Zorunlu | - | 2 | - | 3 | |
SNE205AZ | Türkçe | İLKOKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİ | Zorunlu | 3 | - | - | 6 | |
SNEAS-I | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ I | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
Toplam | 15 | 2 | 0 | 30 | ||||
4. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK202Z | Türkçe | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Zorunlu | 1 | 2 | - | 3 | |
GKS-2 | Türkçe | GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ II | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MB005Z | Türkçe | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB007Z | Türkçe | EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MBS-II | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ II | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE202AZ | Türkçe | OYUN VE FİZİKİ ETKİNLİKLER ÖĞRETİMİ | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
SNE204AZ | Türkçe | TÜRKÇE ÖĞRETİMİ | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
SNEAS-II | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ II | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
Toplam | 17 | 2 | 0 | 30 | ||||
5. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GKS-3 | Türkçe | GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ III | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MB010Z | Türkçe | EĞİTİMDE ETİK VE AHLAK | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB011Z | Türkçe | SINIF YÖNETİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MBS-III | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ III | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE301AZ | Türkçe | HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
SNE303AZ | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRETİMİ I | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
SNE305AZ | Türkçe | FEN ÖĞRETİMİ | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
SNEAS-III | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ III | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
Toplam | 19 | 0 | 0 | 30 | ||||
6. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GKS-IV | Türkçe | GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ IV | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MB008Z | Türkçe | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB009Z | Türkçe | EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MBS-IV | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ IV | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE302AZ | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
SNE304AZ | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRETİMİ II | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
SNE306AZ | Türkçe | DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
SNEAS-IV | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ IV | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
Toplam | 19 | 0 | 0 | 30 | ||||
7. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB012Z | Türkçe | ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB401Z | Türkçe | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I | Zorunlu | 2 | 6 | - | 10 | |
MBS-V | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ V | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE401AZ | Türkçe | MÜZİK ÖĞRETİMİ | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
SNE403AZ | Türkçe | İLKOKULDA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
SNEAS-V | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ V | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
Toplam | 14 | 6 | 0 | 30 | ||||
8. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB014Z | Türkçe | OKULLARDA REHBERLİK | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB402Z | Türkçe | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Zorunlu | 2 | 6 | - | 12 | |
MBS-VI | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ VI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE402AZ | Türkçe | KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SNE404AZ | Türkçe | GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİMİ | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
SNEAS-VI | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ VI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
Toplam | 13 | 6 | 0 | 30 | ||||
GKS-1 - GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ I | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK001S | Türkçe | BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK002S | Türkçe | BESLENME VE SAĞLIK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK003S | Türkçe | BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK004S | Türkçe | BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK005S | Türkçe | EKONOMİ VE GİRİŞİMCİLİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK006S | Türkçe | GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK007S | Türkçe | İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK008S | Türkçe | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK009S | Türkçe | KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK010S | Türkçe | KÜLTÜR VE DİL | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK011S | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK012S | Türkçe | MESLEKİ İNGİLİZCE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK013S | Türkçe | SANAT VE ESTETİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK014S | Türkçe | TÜRK HALK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK015S | Türkçe | TÜRK İŞARET DİLİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK016S | Türkçe | TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK017S | Türkçe | TÜRK MUSİKİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK018S | Türkçe | TÜRK SANATI TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK019S | Türkçe | TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MBS-I - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ I | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNEAS-I - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ I | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SNE001AS | Türkçe | AFETLER VE AFET YÖNETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE002AS | Türkçe | ÇOCUK EDEBİYATI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE003AS | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE004AS | Türkçe | GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE005AS | Türkçe | İLKOKUL DERS KİTAPLARI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE006AS | Türkçe | İLKOKUL PROGRAMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE007AS | Türkçe | İLKOKULDA ALTERNATİF EĞİTİM UYGULAMALARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE008AS | Türkçe | KAPSAYICI DİL ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE009AS | Türkçe | RİSK ALTINDAKİ ÇOCUKLAR VE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE010AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE011AS | Türkçe | SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE012AS | Türkçe | TÜRK KÜLTÜRÜNDE ÇOCUK VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
GKS-2 - GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ II | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK001S | Türkçe | BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK002S | Türkçe | BESLENME VE SAĞLIK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK003S | Türkçe | BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK004S | Türkçe | BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK005S | Türkçe | EKONOMİ VE GİRİŞİMCİLİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK006S | Türkçe | GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK007S | Türkçe | İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK008S | Türkçe | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK009S | Türkçe | KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK010S | Türkçe | KÜLTÜR VE DİL | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK011S | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK012S | Türkçe | MESLEKİ İNGİLİZCE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK013S | Türkçe | SANAT VE ESTETİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK014S | Türkçe | TÜRK HALK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK015S | Türkçe | TÜRK İŞARET DİLİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK016S | Türkçe | TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK017S | Türkçe | TÜRK MUSİKİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK018S | Türkçe | TÜRK SANATI TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK019S | Türkçe | TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MBS-II - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ II | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNEAS-II - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ II | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SNE001AS | Türkçe | AFETLER VE AFET YÖNETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE002AS | Türkçe | ÇOCUK EDEBİYATI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE003AS | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE004AS | Türkçe | GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE005AS | Türkçe | İLKOKUL DERS KİTAPLARI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE006AS | Türkçe | İLKOKUL PROGRAMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE007AS | Türkçe | İLKOKULDA ALTERNATİF EĞİTİM UYGULAMALARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE008AS | Türkçe | KAPSAYICI DİL ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE009AS | Türkçe | RİSK ALTINDAKİ ÇOCUKLAR VE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE010AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE011AS | Türkçe | SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE012AS | Türkçe | TÜRK KÜLTÜRÜNDE ÇOCUK VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
GKS-3 - GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ III | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK001S | Türkçe | BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK002S | Türkçe | BESLENME VE SAĞLIK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK003S | Türkçe | BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK004S | Türkçe | BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK005S | Türkçe | EKONOMİ VE GİRİŞİMCİLİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK006S | Türkçe | GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK007S | Türkçe | İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK008S | Türkçe | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK009S | Türkçe | KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK010S | Türkçe | KÜLTÜR VE DİL | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK011S | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK012S | Türkçe | MESLEKİ İNGİLİZCE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK013S | Türkçe | SANAT VE ESTETİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK014S | Türkçe | TÜRK HALK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK015S | Türkçe | TÜRK İŞARET DİLİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK016S | Türkçe | TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK017S | Türkçe | TÜRK MUSİKİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK018S | Türkçe | TÜRK SANATI TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK019S | Türkçe | TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MBS-III - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ III | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNEAS-III - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ III | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SNE001AS | Türkçe | AFETLER VE AFET YÖNETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE002AS | Türkçe | ÇOCUK EDEBİYATI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE003AS | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE004AS | Türkçe | GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE005AS | Türkçe | İLKOKUL DERS KİTAPLARI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE006AS | Türkçe | İLKOKUL PROGRAMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE007AS | Türkçe | İLKOKULDA ALTERNATİF EĞİTİM UYGULAMALARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE008AS | Türkçe | KAPSAYICI DİL ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE009AS | Türkçe | RİSK ALTINDAKİ ÇOCUKLAR VE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE010AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE011AS | Türkçe | SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE012AS | Türkçe | TÜRK KÜLTÜRÜNDE ÇOCUK VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
GKS-IV - GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ IV | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK001S | Türkçe | BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK002S | Türkçe | BESLENME VE SAĞLIK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK003S | Türkçe | BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK004S | Türkçe | BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK005S | Türkçe | EKONOMİ VE GİRİŞİMCİLİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK006S | Türkçe | GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK007S | Türkçe | İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK008S | Türkçe | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK009S | Türkçe | KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK010S | Türkçe | KÜLTÜR VE DİL | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK011S | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK012S | Türkçe | MESLEKİ İNGİLİZCE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK013S | Türkçe | SANAT VE ESTETİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK014S | Türkçe | TÜRK HALK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK015S | Türkçe | TÜRK İŞARET DİLİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK016S | Türkçe | TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK017S | Türkçe | TÜRK MUSİKİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK018S | Türkçe | TÜRK SANATI TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK019S | Türkçe | TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MBS-IV - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ IV | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNEAS-IV - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ IV | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SNE001AS | Türkçe | AFETLER VE AFET YÖNETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE002AS | Türkçe | ÇOCUK EDEBİYATI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE003AS | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE004AS | Türkçe | GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE005AS | Türkçe | İLKOKUL DERS KİTAPLARI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE006AS | Türkçe | İLKOKUL PROGRAMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE007AS | Türkçe | İLKOKULDA ALTERNATİF EĞİTİM UYGULAMALARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE008AS | Türkçe | KAPSAYICI DİL ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE009AS | Türkçe | RİSK ALTINDAKİ ÇOCUKLAR VE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE010AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE011AS | Türkçe | SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE012AS | Türkçe | TÜRK KÜLTÜRÜNDE ÇOCUK VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS-V - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ V | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNEAS-V - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ V | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SNE001AS | Türkçe | AFETLER VE AFET YÖNETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE002AS | Türkçe | ÇOCUK EDEBİYATI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE003AS | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE004AS | Türkçe | GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE005AS | Türkçe | İLKOKUL DERS KİTAPLARI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE006AS | Türkçe | İLKOKUL PROGRAMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE007AS | Türkçe | İLKOKULDA ALTERNATİF EĞİTİM UYGULAMALARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE008AS | Türkçe | KAPSAYICI DİL ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE009AS | Türkçe | RİSK ALTINDAKİ ÇOCUKLAR VE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE010AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE011AS | Türkçe | SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE012AS | Türkçe | TÜRK KÜLTÜRÜNDE ÇOCUK VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS-VI - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ VI | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNEAS-VI - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ VI | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SNE001AS | Türkçe | AFETLER VE AFET YÖNETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE002AS | Türkçe | ÇOCUK EDEBİYATI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE003AS | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE004AS | Türkçe | GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE005AS | Türkçe | İLKOKUL DERS KİTAPLARI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE006AS | Türkçe | İLKOKUL PROGRAMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE007AS | Türkçe | İLKOKULDA ALTERNATİF EĞİTİM UYGULAMALARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE008AS | Türkçe | KAPSAYICI DİL ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE009AS | Türkçe | RİSK ALTINDAKİ ÇOCUKLAR VE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE010AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE011AS | Türkçe | SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SNE012AS | Türkçe | TÜRK KÜLTÜRÜNDE ÇOCUK VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 |