Bozok Üniversitesi Eğitim Fakültesi 2008 yılında kurulmuştur. 2014-2015 eğitim öğretim yılı itibariyle ilköğretim matematik öğretmenliği lisans programına öğrenci almaya başlamıştır.
Bu bölüm, 4 yıllık Eğitim Fakülteleri kapsamında, 240 AKTS kredilik lisans derecelendirme sistemine tabidir. Program yeterliliklerini sağlayarak, programı başarılı bir şekilde tamamlayan öğrencilere İlköğretim Matematik Öğretmenliği alanında Lisans Diploması verilir.
Lisans
Lise Diplomasına sahip olmak ve üniversite yerleştirme sınav sonuçlarına göre programa yerleştirilmiş olmak. Üniversite yerleştirme sınavı hakkında daha fazla bilgi için lütfen www.osym.gov.tr sayfasını ziyaret ediniz. Uluslararası öğrenciler için belli bir kota vardır ve müracaat eden uluslararası öğrenciler arasında sıralama yapılarak üniversite tarafından seçilir.
Denkliği Yükseköğretim Kurulu tarafından kabul edilen kurumlardan öğrenci kabul edilebilir. Türkiye’deki yükseköğretim kurumlarında önceki formal olmayan ve formal eğitimin tanınması henüz başlangıç aşamasındadır. Bozok üniversitesi ve dolayısıyla bölüm bu durumdan istisna değildir. Buna rağmen, İngilizce dil seviyesi için her dönem sınav yapılmakta ve bu şekilde önceki yabancı dil eğitimi tanınmaktadır. Öğrenciler geçer not aldıkları taktirde müfredattaki bu derslerden muaf olabilmektedir.
Bozok Üniversitesi Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliğinde açıklandığı gibi, öğrenciler okul uygulamaları ve staj dahil bütün ders birimlerinden başarılı olmalıdırlar.
Anabilim dalının temel amacı, ülkemizin ihtiyaç duyduğu ilköğretime yönelik nitelikli, vizyon sahibi, yapıcı, yaratıcı, bilimsel ve eleştirel düşünebilen, üretken, ürettiğini kullanabilen, çağdaş, bilgiye erişebilen ve bilgiyi paylaşan öğretmenler ve hem kendi fakültemize hem de diğer fakültelere akademik eleman yetiştirmektir. İlköğretim Matematik Öğretmenliği Anabilim dalında, öğretmen adaylarına yalnızca bilgi aktarmakla kalmayıp, düşünmeyi, araştırma yapmayı, yaptıkları araştırma sonuçları ile diğer bilim insanlarının çalışma sonuçlarını yorumlayabilen, ülkemizin ve dünyanın problemlerini görüp bu problemlere uygun çözümler üretebilen öğretmenlerin yetiştirilmesi hedeflenmektedir. Ayrıca, sağlıklı iletişim becerisi geliştiren ve öğretmenliğin gerektirdiği genel kültür, pedagojik formasyon ve gerekli alan bilgisine sahip öğretmen yetiştirme çalışmaları yapılmaktadır.
1 | Ülkemizin gelişimine katkı sağlayacak, çağdaş, matematik eğitimi alanında uzman, eğitim ve öğretim alanındaki gelişmeleri yakından takip eden, idealist, sorgulayıcı ve çözümleyici, insani değerlere saygılı matematik öğretmenleri ve akademisyenler yetiştirmek. |
2 | Alanıyla ilgili dünyada olan gelişmeleri takip ederek bu gelişmelere katkı sağlamak. |
3 | Öğrencilerin ve akademisyenlerin profesyonel gelişimine katkıda bulunmak. |
4 | Ulusal ve uluslararası çeşitli kurum ve kuruluşlarla ortak projeler yürütmek. |
5 | Ülkemiz öğretmenlerine gerekli desteği sağlamak. |
lköğretim matematik öğretmenliği mezunları hem Milli Eğitim Bakanlığı hem de Bakanlığa bağlı özel okul ve dershanelerde görev alırlar. Bunun yanı sıra özel etüd merkezlerinde veya bireysel olarak matematik dersleri de verebilirler.
Lisans eğitimini başarı ile tamamlayan adaylar ALES sınavından geçerli not almaları ve yeterli düzeyde İngilizce dil bilgisine sahip olmaları koşuluyla kendi alanlarında veya ilgili alanlarda yüksek lisans programlarına müracaat edebilirler.
Her ders için uygulanan ölçme ve değerlendirme şekli, Ders Öğretim Planı’nda ayrıntılı bir şekilde tanımlanmıştır
Programda mevcut olan 240 AKTS karşılığı derslerin tümünü başarıyla tamamlamak ve 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalaması elde etmek.
Tam Zamanlı
Bölüm Başkanı Prof. Dr. Gürsel GÜLER, E-posta: gursel.guler@bozok.edu.tr,Telefon: 0354 242 10 25 - 7835
Bozok Üniversitesi Erdoğan Akdağ kampüsü yerleşkesinde 8300 m2’lik fiziki alan üzerinde 2267 m2’lik kapalı alana sahip olan Eğitim Fakültesi binası 2011 yılında tamamlanmış ve teslim alınmıştır. Eğitim Fakültesi binasında her türlü ihtiyaca cevap verecek şekilde 17 adet derslik, 1 adet 165 kişi kapasiteli konferans salonu, 1 adet öğrenci kafeteryası, 2 adet dil laboratuarı, 2 adet bilgisayar laboratuarı, 1 adet kütüphane ve 1 adet drama salonu mevcut ve kullanıma hazırdır. Fakültemiz binasında 80 kişi kapasiteli 94 m2’lik 8 adet sınıf ve 110 kişi kapasiteli 104 m2’lik 9 adet sınıf olmak üzere toplam 17 adet sınıf mevcuttur. Bu dersliklerde; tek kişilik öğrenci sıraları, projeksiyon cihazı, perde ve tahta bulunmaktadır.
1 | Matematik kavramlarının önemini kavrar, uygular ve anlatır. |
2 | Matematik problemlerini öğrenme ve öğretebilme yeteneğini kazanır. |
3 | Matematiksel dili ve terminolojiyi doğru ve etkili biçimde kullanır. |
4 | Matematiksel iletişim, problem çözme, akıl yürütme ve ilişkilendirme becerilerine sahip olur. |
5 | Matematiğin doğası ve tarihsel gelişimi hakkında bilgi sahibi olur. |
6 | Matematiksel bir bilgiyi doğrudan kabul etmek yerine, mantıksal sorgulama süreci sonrasında ispatlar. |
7 | Matematiksel bilgiyi günlük hayatla ve diğer disiplinlerle ilişkilendirme, akıl yürütme yoluyla karşılaştığı problemleri, estetik, anlaşılır ve pratik olarak çözer. |
8 | Düşünme, üretme, tartışma ve sorgulama yeteneklerini geliştirir. |
9 | Öğretmenlik mesleği ve alanıyla ilgili pedagojik bilgiye sahip olur. |
10 | Ortaokul öğrencilerinin gelişim özelliklerini, bireysel farklılıklarını, ilköğretim matematik öğretimi programının yaklaşımı ve içeriğini dikkate alarak en uygun öğretim strateji, yöntem ve tekniklerini uygular, en etkili ölçme ve değerlendirme tekniklerini kullanır. |
11 | Türk Milli Eğitim sisteminin genel yapısı, ilk ve ortaokulların işleyişi, okuldaki idari ve matematik dersi ile ilgili görevleri hakkında bilgi sahibi olur |
12 | Öğrenciler hayatları boyunca karşılarına çıkacak sorunların çözümü için öğrenmeye ve gelişime istekli olur. Bilgisi, yetenek ve yeterliliklerini geliştirmeye yönelik planlar tasarlar. |
13 | Diğer disiplinlerden veya genel kültür bilgisinden edindiği bilgilerle matematiksel bilgisini zenginleştirir. Topluma Hizmet Uygulamaları ile bağımsız çalışma veya grup içerisinde sorumluluk alma becerini geliştirir. |
1. Dönem | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK101Z | Türkçe | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK103Z | Türkçe | YABANCI DİL (İNGİLİZCE) I | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK105Z | Türkçe | TÜRK DİLİ I | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
GK107Z | Türkçe | BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
IME101AZ | Türkçe | MATEMATİĞİN TEMELLERİ I | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
IME103AZ | Türkçe | ANALİZ I | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
IME105AZ | Türkçe | MATEMATİK TARİHİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB001Z | Türkçe | EĞİTİME GİRİŞ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB002Z | Türkçe | EĞİTİM SOSYOLOJİSİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
Toplam | 20 | 0 | 0 | 30 | ||||
2. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK102Z | Türkçe | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ II | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK104Z | Türkçe | YABANCI DİL (İNGİLİZCE) II | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK106Z | Türkçe | TÜRK DİLİ II | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
IME102AZ | Türkçe | MATEMATİĞİN TEMELLERİ II | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
IME104AZ | Türkçe | ANALİZ II | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
IME106AZ | Türkçe | SOYUT MATEMATİK | Zorunlu | 2 | - | - | 5 | |
MB003Z | Türkçe | EĞİTİM FELSEFESİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB013Z | Türkçe | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
Toplam | 17 | 0 | 0 | 30 | ||||
3. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GKS-1 | Türkçe | GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ I | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
IME201AZ | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
IME203AZ | Türkçe | LİNEER CEBİR I | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
IME205AZ | Türkçe | ANALİTİK GEOMETRİ | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
IME207AZ | Türkçe | ANALİZ III | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
IMEAS-I | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ I | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
MB005Z | Türkçe | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB006Z | Türkçe | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MBS-I | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ I | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
Toplam | 18 | 0 | 0 | 19 | ||||
4. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK202Z | Türkçe | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Zorunlu | 1 | 2 | - | 3 | |
GKS-2 | Türkçe | GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ II | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
IME202AZ | Türkçe | ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARI | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
IME204AZ | Türkçe | LİNEER CEBİR II | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
IME206AZ | Türkçe | ALGORİTMA VE PROGRAMLAMA | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
IME208AZ | Türkçe | OLASILIK | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
IMEAS-II | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ II | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
MB004Z | Türkçe | TÜRK EĞİTİM TARİHİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB007Z | Türkçe | EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MBS-II | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ II | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
Toplam | 19 | 2 | 0 | 19 | ||||
5. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GKS-3 | Türkçe | GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ III | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
IME301AZ | Türkçe | SAYILARIN ÖĞRETİMİ | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
IME303AZ | Türkçe | GEOMETRİ VE ÖLÇME ÖĞRETİMİ | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
IME305AZ | Türkçe | İSTATİSTİK | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
IME307AZ | Türkçe | CEBİR | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
IMEAS-III | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ III | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
MB010Z | Türkçe | EĞİTİMDE ETİK VE AHLAK | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB011Z | Türkçe | SINIF YÖNETİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MBS-III | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ III | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
Toplam | 20 | 0 | 0 | 19 | ||||
6. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GKS-IV | Türkçe | GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ IV | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
IME302AZ | Türkçe | CEBİR ÖĞRETİMİ | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
IME304AZ | Türkçe | OLASILIK VE İSTATİSTİK ÖĞRETİMİ | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
IME306AZ | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE İLİŞKİLENDİRME | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
IMEAS-IV | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ IV | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
MB008Z | Türkçe | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB009Z | Türkçe | EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MBS-IV | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ IV | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
Toplam | 19 | 0 | 0 | 19 | ||||
7. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
IME401AZ | Türkçe | MATEMATİKTE PROBLEM ÇÖZME | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
IME403AZ | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KAVRAM YANILGILARI | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
IME405AZ | Türkçe | MANTIKSAL AKIL YÜRÜTME | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
IMEAS-V | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ V | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
MB012Z | Türkçe | ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB401Z | Türkçe | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I | Zorunlu | 2 | 6 | - | 10 | |
MBS-V | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ V | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
Toplam | 14 | 6 | 0 | 22 | ||||
8. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
IME402AZ | Türkçe | MATEMATİK FELSEFESİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
IME404AZ | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MODELLEME | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
IMEAS-VI | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ VI | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
MB014Z | Türkçe | OKULLARDA REHBERLİK | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB402Z | Türkçe | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Zorunlu | 2 | 6 | - | 12 | |
MBS-VI | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ VI | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
Toplam | 12 | 6 | 0 | 22 | ||||
GKS-1 - GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ I | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK001S | Türkçe | BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK002S | Türkçe | BESLENME VE SAĞLIK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK003S | Türkçe | BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK004S | Türkçe | BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK005S | Türkçe | EKONOMİ VE GİRİŞİMCİLİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK006S | Türkçe | GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK007S | Türkçe | İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK008S | Türkçe | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK009S | Türkçe | KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK010S | Türkçe | KÜLTÜR VE DİL | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK011S | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK012S | Türkçe | MESLEKİ İNGİLİZCE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK013S | Türkçe | SANAT VE ESTETİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK014S | Türkçe | TÜRK HALK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK015S | Türkçe | TÜRK İŞARET DİLİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK016S | Türkçe | TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK017S | Türkçe | TÜRK MUSİKİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK018S | Türkçe | TÜRK SANATI TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK019S | Türkçe | TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
IMEAS-I - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ I | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
IME001AS | Türkçe | BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME002AS | Türkçe | KÜLTÜR VE MATEMATİK | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME003AS | Türkçe | İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME004AS | Türkçe | MATEMATİK DERS KİTABI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME005AS | Türkçe | MATEMATİK EĞİTİMİNDE KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME006AS | Türkçe | MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖZDÜZÜNLEME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME007AS | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİK GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME008AS | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME009AS | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME010AS | Türkçe | MATEMATİK SINIFLARINDA İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME011AS | Türkçe | ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME012AS | Türkçe | OYUNLA MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME013AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS-I - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ I | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB021S | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB022S | Türkçe | KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
GKS-2 - GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ II | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK001S | Türkçe | BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK002S | Türkçe | BESLENME VE SAĞLIK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK003S | Türkçe | BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK004S | Türkçe | BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK005S | Türkçe | EKONOMİ VE GİRİŞİMCİLİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK006S | Türkçe | GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK007S | Türkçe | İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK008S | Türkçe | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK009S | Türkçe | KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK010S | Türkçe | KÜLTÜR VE DİL | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK011S | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK012S | Türkçe | MESLEKİ İNGİLİZCE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK013S | Türkçe | SANAT VE ESTETİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK014S | Türkçe | TÜRK HALK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK015S | Türkçe | TÜRK İŞARET DİLİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK016S | Türkçe | TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK017S | Türkçe | TÜRK MUSİKİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK018S | Türkçe | TÜRK SANATI TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK019S | Türkçe | TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
IMEAS-II - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ II | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
IME001AS | Türkçe | BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME002AS | Türkçe | KÜLTÜR VE MATEMATİK | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME003AS | Türkçe | İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME004AS | Türkçe | MATEMATİK DERS KİTABI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME005AS | Türkçe | MATEMATİK EĞİTİMİNDE KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME006AS | Türkçe | MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖZDÜZÜNLEME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME007AS | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİK GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME008AS | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME009AS | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME010AS | Türkçe | MATEMATİK SINIFLARINDA İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME011AS | Türkçe | ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME012AS | Türkçe | OYUNLA MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME013AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS-II - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ II | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB021S | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB022S | Türkçe | KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
GKS-3 - GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ III | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK001S | Türkçe | BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK002S | Türkçe | BESLENME VE SAĞLIK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK003S | Türkçe | BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK004S | Türkçe | BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK005S | Türkçe | EKONOMİ VE GİRİŞİMCİLİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK006S | Türkçe | GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK007S | Türkçe | İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK008S | Türkçe | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK009S | Türkçe | KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK010S | Türkçe | KÜLTÜR VE DİL | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK011S | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK012S | Türkçe | MESLEKİ İNGİLİZCE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK013S | Türkçe | SANAT VE ESTETİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK014S | Türkçe | TÜRK HALK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK015S | Türkçe | TÜRK İŞARET DİLİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK016S | Türkçe | TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK017S | Türkçe | TÜRK MUSİKİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK018S | Türkçe | TÜRK SANATI TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK019S | Türkçe | TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
IMEAS-III - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ III | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
IME001AS | Türkçe | BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME002AS | Türkçe | KÜLTÜR VE MATEMATİK | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME003AS | Türkçe | İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME004AS | Türkçe | MATEMATİK DERS KİTABI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME005AS | Türkçe | MATEMATİK EĞİTİMİNDE KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME006AS | Türkçe | MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖZDÜZÜNLEME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME007AS | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİK GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME008AS | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME009AS | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME010AS | Türkçe | MATEMATİK SINIFLARINDA İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME011AS | Türkçe | ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME012AS | Türkçe | OYUNLA MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME013AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS-III - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ III | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB021S | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB022S | Türkçe | KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
GKS-IV - GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ IV | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK001S | Türkçe | BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK002S | Türkçe | BESLENME VE SAĞLIK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK003S | Türkçe | BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK004S | Türkçe | BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK005S | Türkçe | EKONOMİ VE GİRİŞİMCİLİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK006S | Türkçe | GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK007S | Türkçe | İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK008S | Türkçe | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK009S | Türkçe | KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK010S | Türkçe | KÜLTÜR VE DİL | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK011S | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK012S | Türkçe | MESLEKİ İNGİLİZCE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK013S | Türkçe | SANAT VE ESTETİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK014S | Türkçe | TÜRK HALK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK015S | Türkçe | TÜRK İŞARET DİLİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK016S | Türkçe | TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK017S | Türkçe | TÜRK MUSİKİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK018S | Türkçe | TÜRK SANATI TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK019S | Türkçe | TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
IMEAS-IV - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ IV | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
IME001AS | Türkçe | BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME002AS | Türkçe | KÜLTÜR VE MATEMATİK | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME003AS | Türkçe | İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME004AS | Türkçe | MATEMATİK DERS KİTABI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME005AS | Türkçe | MATEMATİK EĞİTİMİNDE KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME006AS | Türkçe | MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖZDÜZÜNLEME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME007AS | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİK GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME008AS | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME009AS | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME010AS | Türkçe | MATEMATİK SINIFLARINDA İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME011AS | Türkçe | ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME012AS | Türkçe | OYUNLA MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME013AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS-IV - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ IV | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB021S | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB022S | Türkçe | KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IMEAS-V - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ V | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
IME001AS | Türkçe | BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME002AS | Türkçe | KÜLTÜR VE MATEMATİK | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME003AS | Türkçe | İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME004AS | Türkçe | MATEMATİK DERS KİTABI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME005AS | Türkçe | MATEMATİK EĞİTİMİNDE KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME006AS | Türkçe | MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖZDÜZÜNLEME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME007AS | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİK GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME008AS | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME009AS | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME010AS | Türkçe | MATEMATİK SINIFLARINDA İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME011AS | Türkçe | ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME012AS | Türkçe | OYUNLA MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME013AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS-V - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ V | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB021S | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB022S | Türkçe | KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IMEAS-VI - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ VI | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
IME001AS | Türkçe | BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME002AS | Türkçe | KÜLTÜR VE MATEMATİK | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME003AS | Türkçe | İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME004AS | Türkçe | MATEMATİK DERS KİTABI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME005AS | Türkçe | MATEMATİK EĞİTİMİNDE KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME006AS | Türkçe | MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖZDÜZÜNLEME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME007AS | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİK GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME008AS | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME009AS | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME010AS | Türkçe | MATEMATİK SINIFLARINDA İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME011AS | Türkçe | ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME012AS | Türkçe | OYUNLA MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
IME013AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS-VI - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ VI | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB021S | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB022S | Türkçe | KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 |