Bozok Üniversitesi Eğitim Fakültesi 2008 yılında kurulmuş olup, Eğitim-Öğretim faaliyetini Erdoğan Akdağ Kampüsü'nde sürdürmektedir. Türkçe Öğretmenliği programı 2018-2019 eğitim öğretim yılı itibariyle ilk öğrencilerini almaya başlamıştır.
Türkçe Öğretmenliği, Lisans Derecesi
Lisans
Bölüme kayıt yaptırmak isteyen öğrenci, üniversitenin akademik ve yasal mevzuatı çerçevesinde ÖSYM tarafından belirlenen süreçleri tamamlamak / sınavları başarmış olmak zorundadır. ÖSYM tarafından yapılan YGS sınavında gerekli puanı alarak programa öğrenci kabul edilmektedir. YGS puan türü TS-2'dir. Yurt içi veya dışında eş değer programda öğrenimine başlamış bir öğrenci yatay geçiş için başvuru yapabilir.
Türkiye'deki ve yabancı ülkelerdeki yükseköğretim kurumlarından Yozgat Bozok Üniversitesi'ne yatay geçiş yapmak isteyen öğrenciler için Yükseköğretim Kurumlarında Ön Lisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yandal ile Kurumlararası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik ile Üniversitemiz Senatosunun belirlediği yatay geçişlerle ilgili Değerlendirme Şartları uygulanır.
Öğrencinin 4 yıllık bu programdan mezun olabilmesi için tüm derslerini başarı ile tamamlaması gerekir. Bu derece öğretim programında yer alan tüm dersleri başaran, minimum 240 AKTS kredisini sağlayan ve genel not ortalaması en az 2.00/4.00 olan öğrencilere verilir.
Türkçe Eğitimi Anabilim Dalı, öğretmen yetiştirmede çağdaş yaklaşımları temele alarak yürüttüğü 4 yıllık lisans programıyla çağdaş ölçme-değerlendirme yaklaşımlardan haberdar, teknolojik gelişmeler doğrultusunda öğretim faaliyetlerini düzenleyebilen, farklı öğretim yöntem ve stratejilerini öğretim süreçlerinde kullanabilen, alanında yapılan çalışmaları takip edebilen nitelikli öğretmen yetiştirmeyi amaçlamaktadır. Bu amaç çerçevesinde anabilim dalı programında öğrencilerin hem mesleki gelişimlerini sağlamak hem de alan bilgisi ve genel kültüre yönelik derslere yer verilmiştir.
1 | Türkçe Eğitimi Programının amacı Türkiye’de ve dünyada eğitim ve öğretim ihtiyaçlarını ve eğitim alanında yaşanan güncel gelişmeleri takip edebilen ve bu doğrultuda kendini geliştirebilen öğretmenler yetiştirmektir. |
2 | Türkçe Eğitimi Programının amacı Türk Dilinin yapısı, zenginliği ve tarihsel gelişimi hakkında yeterli akademik donanım sahip öğretmenler yetiştirmektir. |
3 | Türkçe Eğitimi Programının amacı Türk ve dünya edebiyatlarının tarihsel süreç içindeki yerlerini metinler aracılığıyla kavrayıp bunların ürünlerini meslek yaşamlarında kullanabilen öğretmenler yetiştirmektir. |
4 | Türkçe Eğitimi Programının amacı Türkçe düşünerek, düşüncesini geliştirme ve çevresine de Türkçe düşünme becerisini kazandırmaya yetkin öğretmenler yetiştirmektir. |
5 | Türkçe Eğitimi Programının amacı zengin öğrenme ortamlarını hazırlayabilmek için bilgi teknolojilerini kullanarak farklı öğretim yöntem ve tekniklerine uygun ortam hazırlayabilen öğretmenler yetiştirmektir. |
6 | Türkçe Eğitimi Programının amacı eleştirel düşünebilme; iletişim, sorun çözme, akıl yürütme becerilerine sahip olma; yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirebilen öğretmenler yetiştirmektir. |
7 | Türkçe Eğitimi Programının amacı meslek yaşamında, bireysel ve küme çalışmalarında sorumluluk alarak kendisi ve çevresiyle ilgili değerlendirme yapabilen öğretmenler yetiştirmektir. |
Türkçe Öğretmenliği Programından mezun olan öğrenciler; "Türkçe Öğretmeni" unvanıyla Milli Eğitim Bakanlığına bağlı resmi ve özel okullarda ilköğretim ikinci kademede (5, 6, 7, 8. sınıf), özel dershane ve etüt merkezlerinde çalışabileceklerdir. Bunların dışında basın-yayın kuruluşlarında, yurt içi ve yurt dışındaki eğitim ve kültür kurumlarında, arşiv ve müzelerde, dünya Türkoloji merkezlerinde, Türk Cumhuriyetleri ile ilgili özel ve resmî kuruluşlarda çalışabilecek ve üniversitelerin ilgili bölümlerinde akademisyen olarak görev alabilecek şekilde geniş iş imkanlarına sahiptir. Mezunlarımız, yabancılara ve Türk soylulara Türkçe eğitimi verebilecek; etkili iletişim kurabilen, toplumsal sorumluluk alabilen, milli değerleri özümsemiş, evrensel değerlere saygılı, vatandaşlık bilincine sahip öğretmenler olarak toplumsal sorunlara çözümler üretebilecek; sanatsal ve kültürel yeterlilikleriyle roman, hikâye, şiir, senaryo, makale, deneme gibi farklı yazınsal ve bilgilendirici türlerdeki ürünleri analiz edebilecek donanıma sahip olacaklardır.
Bu programdan mezun olan öğrenciler, ikinci düzey programlara başvuruda bulunabilirler.
Her ders için uygulanan ölçme ve değerlendirme yöntemleri ilgili öğretim üyesi/leri tarafından hazırlanan ve Bilgi paketinde yer alan Ders Tanıtım Formunda tanımlanmıştır. Sınavlar ve ders başarı notları ile ilgili olarak YBÜ Önlisans, Lisans Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliğinin ve Eğitim Fakültesi Öğretim ve Sınav Uygulama Esaslarının ilgili maddeleri uygulanır. Buna göre öğrenciler derslere, uygulamalara ve sınavlara katılmak zorundadırlar. Öğrencilerin devam-devamsızlığı ilgili öğretim elemanı tarafından takip edilir. Öğrenciler her ders için bir ara sınav ve bir yarıyıl sonu sınavına tabi tutulurlar. Bazı derslerde, bunlara ek olarak yarıyıl içi çalışma da (proje, seminer, ödev, sunum vs.) istenebilir.
Öğrencinin 4 yıllık bu programdan mezun olabilmesi için tüm derslerini başarı ile tamamlaması gerekir. Bu derece öğretim programında yer alan tüm dersleri başaran, minimum 240 AKTS kredisini sağlayan ve genel not ortalaması en az 2.00/4.00 olan öğrencilere verilir.
Tam Zamanlı
Atatürk Yolu 7. Km Eğitim Fakültesi Binası, 66000 Azizli Köyü/Yozgat Merkez/Yozgat Anabilim Dalı Başkanı: Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Volkan Demirel e-posta: m.volkan.demirel@bozok.edu.tr Tel: (0354) 242 10 25 -7704
Türkçe Eğitimi Anabilim Dalında üç öğretim üyesi ve bir araştırma görevlisi Dr. bulunmaktadır. Bölüm öğrencileri üniversitenin bilgisayar laboratuvarı, kütüphane, spor tesisleri ve sosyal alanlarından faydalanabilmektedir.
1 | Türkçe Eğitimi Alanında yaşanan güncel tartışmaları, gelişmeleri, ders kitabı ve uygulama araç gereçlerindeki yenilikleri izleyip kavrayabilecek kuramsal ve uygulamalı akademik bilgilere sahip olabilme. |
2 | Öğrencilerin temel dil becerilerini geliştirebilecek, dili etkili ve doğru kullanmalarını sağlayacak ve bu konuda onlara örnek olabilecek bilgi düzeyine ve yeterliliğine sahip olma. |
3 | Türk Dilinin yapısı, zenginliği ve tarihsel gelişimi hakkında yeterli akademik donanım elde etme. |
4 | Türkçe düşünerek, düşüncesini geliştirme ve çevresine de Türkçe düşünme becerisini kazandırmaya yetkin olma |
5 | Türk ve dünya edebiyatlarının tarihsel süreç içindeki yerlerini metinler aracılığıyla kavrayıp bunların ürünlerini meslek yaşamlarında kullanabilme. |
6 | Türkçenin dünya dilleri arasındaki yerini bilerek Türkçeyi tanıtabilecek ve öğretebilecek yeterliliğe sahip olmak. |
7 | Uluslararası alandaki gelişmeleri takip edebilecek ve farklı milletlerden insanlarla iletişime geçebilecek en az bir yabancı dil bilgisine sahip olmak. |
8 | Vatandaşlık ve öğretmenlik mesleği ile ilgili kanun ve yönetmelikler hakkında yeterli bilgiye sahip olmak. |
9 | Zengin öğrenme ortamlarını hazırlayabilmek için bilgi teknolojilerini kullanarak farklı öğretim yöntem ve tekniklerine uygun ortam hazırlayabilme. |
10 | Eleştirel düşünebilme; iletişim, sorun çözme, akıl yürütme becerilerine sahip olma; yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirebilme. |
11 | Sınıf yönetebilme, rehberlik edebilme, ölçme ve değerlendirmede yetkin olma. |
12 | Türkçeyi etkin bir iletişim aracı olarak kullanıp sosyal çevresi, öğrencileri ve meslektaşları ile etkili iletişim kurabilme. |
13 | Meslek yaşamında, bireysel ve küme çalışmalarında sorumluluk alarak kendisi ve çevresiyle ilgili değerlendirme yapabilme. |
14 | Türkçenin temel kavramları, tarihi, işlevleri hakkında bilgi sahibi olma. |
15 | Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde gerekli temel bilgi ve becerileri kazanma. |
1. Dönem | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK101Z | Türkçe | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK103Z | Türkçe | YABANCI DİL (İNGİLİZCE) I | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK105Z | Türkçe | TÜRK DİLİ I | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
GK107Z | Türkçe | BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
MB001Z | Türkçe | EĞİTİME GİRİŞ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB003Z | Türkçe | EĞİTİM FELSEFESİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
TRE101AZ | Türkçe | EDEBİYAT BİLGİ VE KURAMLARI I | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
TRE103AZ | Türkçe | OSMANLI TÜRKÇESİ I | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
TRE105AZ | Türkçe | TÜRK DİL BİLGİSİ I | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
Toplam | 20 | 0 | 0 | 30 | ||||
2. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK102Z | Türkçe | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ II | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK104Z | Türkçe | YABANCI DİL (İNGİLİZCE) II | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK106Z | Türkçe | TÜRK DİLİ II | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
MB002Z | Türkçe | EĞİTİM SOSYOLOJİSİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB013Z | Türkçe | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
TRE102AZ | Türkçe | EDEBİYAT BİLGİ VE KURAMLARI II | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
TRE104AZ | Türkçe | OSMANLI TÜRKÇESİ II | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
TRE106AZ | Türkçe | TÜRK DİL BİLGİSİ II | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
TRE108AZ | Türkçe | DİL EĞİTİMİNİN TEMEL KAVRAMLARI | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
Toplam | 19 | 0 | 0 | 30 | ||||
3. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GKS-1 | Türkçe | GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ I | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
MB005Z | Türkçe | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB006Z | Türkçe | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MBS-I | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ I | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
TRE201AZ | Türkçe | ÇOCUK EDEBİYATI | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
TRE203AZ | Türkçe | TÜRKÇE ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
TRE205AZ | Türkçe | TÜRK HALK EDEBİYATI I | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
TRE207AZ | Türkçe | YENİ TÜRK EDEBİYATI I | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
TRE209AZ | Türkçe | TÜRK DİL BİLGİSİSİ III | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
TRE211AZ | Türkçe | ESKİ TÜRK EDEBİYATI I | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
Toplam | 20 | 0 | 0 | 23 | ||||
4. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GKS-2 | Türkçe | GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ II | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
MB004Z | Türkçe | TÜRK EĞİTİM TARİHİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB007Z | Türkçe | EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MBS-II | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ II | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
TRE204AZ | Türkçe | TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMLARI | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
TRE206AZ | Türkçe | TÜRK HALK EDEBİYATI II | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
TRE208AZ | Türkçe | YENİ TÜRK EDEBİYATI II | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
TRE210AZ | Türkçe | TÜRK DİL BİLGİSİ IV | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
TRE212AZ | Türkçe | ESKİ TÜRK EDEBİYATI II | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
TREAS-I | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ I | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
Toplam | 20 | 0 | 0 | 19 | ||||
5. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK303Z | Türkçe | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Zorunlu | 1 | 2 | - | 3 | |
GKS-3 | Türkçe | GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ III | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
MB010Z | Türkçe | EĞİTİMDE ETİK VE AHLAK | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB011Z | Türkçe | SINIF YÖNETİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MBS-III | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ III | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
TRE303AZ | Türkçe | DİNLEME EĞİTİMİ | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
TRE305AZ | Türkçe | OKUMA EĞİTİMİ | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
TRE307AZ | Türkçe | DİLBİLİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
TREAS-II | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ II | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
Toplam | 19 | 2 | 0 | 19 | ||||
6. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GKS-IV | Türkçe | GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ IV | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
MB008Z | Türkçe | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB009Z | Türkçe | EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MBS-IV | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ IV | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
TRE304AZ | Türkçe | YAZMA EĞİTİMİ | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
TRE306AZ | Türkçe | KONUŞMA EĞİTİMİ | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
TRE308AZ | Türkçe | METİNDİLBİLİM | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
TREAS-III | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ III | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
Toplam | 18 | 0 | 0 | 19 | ||||
7. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB012Z | Türkçe | ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB401Z | Türkçe | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I | Zorunlu | 2 | 6 | - | 10 | |
MBS-V | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ V | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
TRE405AZ | Türkçe | DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
TRE407AZ | Türkçe | TİYATRO VE DRAMA UYGULAMALARI | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
TREAS-IV | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ IV | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
TREAS-V | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ V | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
Toplam | 14 | 6 | 0 | 18 | ||||
8. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB014Z | Türkçe | OKULLARDA REHBERLİK | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB402Z | Türkçe | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Zorunlu | 2 | 6 | - | 10 | |
MBS-VI | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ VI | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
TRE404AZ | Türkçe | TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİ | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
TRE406AZ | Türkçe | DÜNYA EDEBİYATI | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
TREAS-VI | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ VI | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
Toplam | 13 | 6 | 0 | 22 | ||||
GKS-1 - GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ I | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK001S | Türkçe | BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK002S | Türkçe | BESLENME VE SAĞLIK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK003S | Türkçe | BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK004S | Türkçe | BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK005S | Türkçe | EKONOMİ VE GİRİŞİMCİLİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK006S | Türkçe | GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK007S | Türkçe | İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK008S | Türkçe | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK009S | Türkçe | KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK010S | Türkçe | KÜLTÜR VE DİL | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK011S | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK012S | Türkçe | MESLEKİ İNGİLİZCE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK013S | Türkçe | SANAT VE ESTETİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK014S | Türkçe | TÜRK HALK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK015S | Türkçe | TÜRK İŞARET DİLİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK016S | Türkçe | TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK017S | Türkçe | TÜRK MUSİKİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK018S | Türkçe | TÜRK SANATI TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK019S | Türkçe | TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MBS-I - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ I | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB021S | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB022S | Türkçe | KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
GKS-2 - GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ II | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK001S | Türkçe | BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK002S | Türkçe | BESLENME VE SAĞLIK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK003S | Türkçe | BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK004S | Türkçe | BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK005S | Türkçe | EKONOMİ VE GİRİŞİMCİLİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK006S | Türkçe | GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK007S | Türkçe | İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK008S | Türkçe | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK009S | Türkçe | KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK010S | Türkçe | KÜLTÜR VE DİL | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK011S | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK012S | Türkçe | MESLEKİ İNGİLİZCE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK013S | Türkçe | SANAT VE ESTETİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK014S | Türkçe | TÜRK HALK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK015S | Türkçe | TÜRK İŞARET DİLİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK016S | Türkçe | TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK017S | Türkçe | TÜRK MUSİKİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK018S | Türkçe | TÜRK SANATI TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK019S | Türkçe | TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MBS-II - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ II | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB021S | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB022S | Türkçe | KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TREAS-I - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ I | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
TRE001AS | Türkçe | ANLAM BİLİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE002AS | Türkçe | DİL EDİNİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE003AS | Türkçe | ELEŞTİREL OKUMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE004AS | Türkçe | İKİ DİLLİ TÜRK ÇOCUKLARINA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE005AS | Türkçe | İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE006AS | Türkçe | KELİME ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE007AS | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE008AS | Türkçe | SES EĞİTİMİ VE DİKSİYON | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE009AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE010AS | Türkçe | TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE011AS | Türkçe | TÜRKÇE ÖĞRETİMİ TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE012AS | Türkçe | TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE013AS | Türkçe | TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE SINAV HAZIRLAMA VE DEĞERLENDİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE014AS | Türkçe | YARATICI YAZMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
GKS-3 - GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ III | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK001S | Türkçe | BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK002S | Türkçe | BESLENME VE SAĞLIK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK003S | Türkçe | BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK004S | Türkçe | BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK005S | Türkçe | EKONOMİ VE GİRİŞİMCİLİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK006S | Türkçe | GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK007S | Türkçe | İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK008S | Türkçe | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK009S | Türkçe | KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK010S | Türkçe | KÜLTÜR VE DİL | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK011S | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK012S | Türkçe | MESLEKİ İNGİLİZCE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK013S | Türkçe | SANAT VE ESTETİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK014S | Türkçe | TÜRK HALK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK015S | Türkçe | TÜRK İŞARET DİLİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK016S | Türkçe | TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK017S | Türkçe | TÜRK MUSİKİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK018S | Türkçe | TÜRK SANATI TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK019S | Türkçe | TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MBS-III - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ III | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB021S | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB022S | Türkçe | KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TREAS-II - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ II | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
TRE001AS | Türkçe | ANLAM BİLİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE002AS | Türkçe | DİL EDİNİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE003AS | Türkçe | ELEŞTİREL OKUMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE004AS | Türkçe | İKİ DİLLİ TÜRK ÇOCUKLARINA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE005AS | Türkçe | İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE006AS | Türkçe | KELİME ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE007AS | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE008AS | Türkçe | SES EĞİTİMİ VE DİKSİYON | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE009AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE010AS | Türkçe | TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE011AS | Türkçe | TÜRKÇE ÖĞRETİMİ TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE012AS | Türkçe | TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE013AS | Türkçe | TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE SINAV HAZIRLAMA VE DEĞERLENDİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE014AS | Türkçe | YARATICI YAZMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
GKS-IV - GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ IV | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK001S | Türkçe | BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK002S | Türkçe | BESLENME VE SAĞLIK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK003S | Türkçe | BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK004S | Türkçe | BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK005S | Türkçe | EKONOMİ VE GİRİŞİMCİLİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK006S | Türkçe | GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK007S | Türkçe | İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK008S | Türkçe | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK009S | Türkçe | KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK010S | Türkçe | KÜLTÜR VE DİL | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK011S | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK012S | Türkçe | MESLEKİ İNGİLİZCE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK013S | Türkçe | SANAT VE ESTETİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK014S | Türkçe | TÜRK HALK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK015S | Türkçe | TÜRK İŞARET DİLİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK016S | Türkçe | TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK017S | Türkçe | TÜRK MUSİKİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK018S | Türkçe | TÜRK SANATI TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK019S | Türkçe | TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MBS-IV - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ IV | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB021S | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB022S | Türkçe | KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TREAS-III - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ III | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
TRE001AS | Türkçe | ANLAM BİLİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE002AS | Türkçe | DİL EDİNİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE003AS | Türkçe | ELEŞTİREL OKUMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE004AS | Türkçe | İKİ DİLLİ TÜRK ÇOCUKLARINA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE005AS | Türkçe | İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE006AS | Türkçe | KELİME ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE007AS | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE008AS | Türkçe | SES EĞİTİMİ VE DİKSİYON | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE009AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE010AS | Türkçe | TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE011AS | Türkçe | TÜRKÇE ÖĞRETİMİ TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE012AS | Türkçe | TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE013AS | Türkçe | TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE SINAV HAZIRLAMA VE DEĞERLENDİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE014AS | Türkçe | YARATICI YAZMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS-V - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ V | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB021S | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB022S | Türkçe | KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TREAS-IV - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ IV | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
TRE001AS | Türkçe | ANLAM BİLİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE002AS | Türkçe | DİL EDİNİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE003AS | Türkçe | ELEŞTİREL OKUMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE004AS | Türkçe | İKİ DİLLİ TÜRK ÇOCUKLARINA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE005AS | Türkçe | İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE006AS | Türkçe | KELİME ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE007AS | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE008AS | Türkçe | SES EĞİTİMİ VE DİKSİYON | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE009AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE010AS | Türkçe | TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE011AS | Türkçe | TÜRKÇE ÖĞRETİMİ TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE012AS | Türkçe | TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE013AS | Türkçe | TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE SINAV HAZIRLAMA VE DEĞERLENDİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE014AS | Türkçe | YARATICI YAZMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TREAS-V - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ V | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
TRE001AS | Türkçe | ANLAM BİLİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE002AS | Türkçe | DİL EDİNİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE003AS | Türkçe | ELEŞTİREL OKUMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE004AS | Türkçe | İKİ DİLLİ TÜRK ÇOCUKLARINA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE005AS | Türkçe | İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE006AS | Türkçe | KELİME ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE007AS | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE008AS | Türkçe | SES EĞİTİMİ VE DİKSİYON | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE009AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE010AS | Türkçe | TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE011AS | Türkçe | TÜRKÇE ÖĞRETİMİ TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE012AS | Türkçe | TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE013AS | Türkçe | TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE SINAV HAZIRLAMA VE DEĞERLENDİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE014AS | Türkçe | YARATICI YAZMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS-VI - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ VI | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB021S | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB022S | Türkçe | KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TREAS-VI - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ VI | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
TRE001AS | Türkçe | ANLAM BİLİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE002AS | Türkçe | DİL EDİNİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE003AS | Türkçe | ELEŞTİREL OKUMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE004AS | Türkçe | İKİ DİLLİ TÜRK ÇOCUKLARINA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE005AS | Türkçe | İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE006AS | Türkçe | KELİME ÖĞRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE007AS | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE008AS | Türkçe | SES EĞİTİMİ VE DİKSİYON | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE009AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE010AS | Türkçe | TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE011AS | Türkçe | TÜRKÇE ÖĞRETİMİ TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE012AS | Türkçe | TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE013AS | Türkçe | TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE SINAV HAZIRLAMA VE DEĞERLENDİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TRE014AS | Türkçe | YARATICI YAZMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 |