GERİ DÖN

Yüksek Lisans Programları


LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM YÖNETİMİ (Y.L.) (TEZLİ) - - YÜKSEK LİSANS



Program Tanıtımı

Anabilim Dalımız ilk öğrencilerini 2016-2017 eğitim-öğretim yılında almıştır.

Yüksek Lisans Derecesi

Programı başarıyla tamamlayan mezunlara Eğitim Yönetimi alanında yüksek lisans diploması verilir.

Türk ve yabancı öğrenciler için başvuruda kabul edilen lisans programları göz önünde bulundurulur.

Önceki öğrenmenin tanınması ile ilgili bilgiler, Yozgat Bozok Üniversitesi Lisansüstü Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliğinde belirtildiği gibidir.

Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Yozgat Bozok Üniversitesi Lisansüstü Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliğinde belirtilmektedir.

Eğitim Yönetimi ve Denetimi alanındaki farklı konularda uzmanlaşmış, eğitim bilimleri alanında sahip olduğu birikimleri kullanarak yeni bilgiler türetebilen, alandaki gelişmeleri takip ederek yeni çalışma konusu ve alanı yaratabilen, elde ettiği bilimsel sonuçları ulusal ve uluslararası bilim dünyasına yazılı ve sözlü olarak sunabilen, etik değerleri ve çağdaş bilimsel düşünceyi özümsemiş, uygulamadaki problemlerin farkında olan, bunların çözümüne yönelik araştırmalar tasarlayan ve hayat boyu öğrenmenin önemini benimsemiş çağdaş uygulayıcılar yetiştirmek amacıyla bir eğitim yürütmektedir.

1 Eğitim Yönetimi Yüksek Lisans Programının amacı eğitim yönetiminin gelişmesine hem bilimsel alanda hem de uygulama da katkıda bulunabilecek eğitim yöneticileri ve denetleyicileri yetiştirmektir.
2 Alana özgü sorunları/konuları ayrıntılı ve dikkatli bir biçimde izleyen, alanın sorunlarını çözme amacıyla yeni ve özgün yollar önerebilen, alanın konu ve sorunlarını farklı, olasılıkçı ve derin bir bakış açısıyla ele alıp tartışabilen, eğitim sisteminin toplumsal kurumlar, gruplar ve bireyler üzerindeki etkilerini çözümleyebilen, özgün bir bilimsel araştırma planlayarak sonuçlandırabilen, bilimsel ve mesleki etik sahibi alan uzmanlarını yetiştirmektir.
3 Eğitim Yönetimi ve Teftişi Yüksek Lisans Programının temel amacı, öğrencilere ulusal ve uluslararası düzeyde eğitim yönetimi alanındaki yenilik ve gelişmeler konusunda belirli bir kavramsal temel ve bilimsel bakış açısı ile mevcut sorunları bu çerçevede tartışabilme ve çözüm üretebilme yeterlikleri kazandırmaktır.
4 Öğrencilerin ders ve özellikle tez aşamasında ders ve tez danışmanın rehberliğinde bilimsel araştırma yöntem ve ilkelerine uygun olarak çalışma becerilerini kazanma ve kullanmaları amaçlanmaktadır.

Mezunlar, araştırma ve teori ağırlıklı içeriğiyle,kamu ve özel sektörde eğitim yöneticisi, eğitim müfettişi, akademik koordinatör vb. unvanlarla çalışabilir ve farklı sektörlerde insan kaynakları yönetimi ve hizmet içi eğitim birimlerinde eğitim uzmanı olarak görev alabilirler. Ayrıca doktora eğitimlerine devam edebileceklerdir. Mezunlarımız üniversitelerde öğretim elemanı olarak görev yapabileceklerdir.

Mezunlarımız ALES sınavından geçerli not almaları ve yeterli düzeyde İngilizce dil bilgisine sahip olmaları koşuluyla Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı'nda doktora programlarına başvurabilirme imkanına sahiptir.

Sınavlar ve ders başarı notları ile ilgili olarak Yozgat Bozok Üniversitesi Lisansüstü Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliğinin ilgili maddeleri uygulanır.

Mezuniyet koşulları Yozgat Bozok Üniversitesi Lisansüstü Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliğinde belirtilmektedir.

Tam Zamanlı

Medrese Mahallesi, Adnan Menderes Bulvarı Atatürk Yolu 7. Km D:118, 66200 Azizli/Yozgat Merkez/Yozgat

Bölümümüz, Eğitim Fakültesi dersliklerini kullanmaktadır.


[TemelAlanCiktisi]

Program Çıktıları
BİLGİ
BECERİLER
YETKİNLİKLER
Kuramsal Olgusal
Bilişsel Uygulamalı
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği
Öğrenme Yetkinliği
İletişim ve Sosyal Yetkinlik
Alana Özgü Yetkinlik
1
2
1
2
3
1
2
3
1
2
1
2
3
4
5
1
2
3
4
5
Alanla ilgili temel ve güncel bilgileri bilme.
Alanla ilgili konuların farklı toplumlardaki değişik görünümlerinden örnekler vererek karşılaştırma yapabilme.
Alanla ilgili bilgilere ulaşmak amacıyla bilgi ve iletişim teknolojilerini etkili biçimde kullanabilme.
Alandaki gelişim ve değişimleri izleyerek yeni bilgiler oluşturabilme.
Alanla ilgili düşünce, çalışma ya da önerilerini doğru ve etkili bir iletişim diliyle ifade edebilme.
Bilimsel ve mesleki etik kurallara uygun davranabilme.
Eğitim Yönetimi ve eğitim bilimleri ile sosyal bilimlerin ilgili disiplinleri arasındaki ilişkileri kavrayıp disiplinler arası çalışmalar yürütebilme.
Eğitim Yönetimi alanında bilimsel bir araştırma yürütebilmek için gerekli olan yöntemsel becerileri kazanabilme.
Temel ve güncel bilgilerin uygulamaya ilişkin sonuçlarını değerlendirir.
Bireysel olarak ya da grupla çalışarak alan bilgilerini derinleştirir.
Yabancı dilini kullanarak ulaştığı farklı ve yeni bilgileri paylaşır.
Alanıyla ilgili konularda farklı bakış açıları geliştirir, politikalar belirler, planlamalar yapar ve ulaştığı sonuçları değerlendirir.
İstatistikleri, grafikleri, tabloları anlar ve bunlardan yararlanır.
Bilimsel referans kaynaklarını amaca uygun olarak seçerek izler.
Bağımsız olarak bilimsel bir araştırmayı yürütür.

Ders Planı

D : Ders U: Uygulama L: Laboratuvar

2021 MÜFREDATI

Program Çıktıları

1 Alanla ilgili temel ve güncel bilgileri bilme.
2 Alanla ilgili konuların farklı toplumlardaki değişik görünümlerinden örnekler vererek karşılaştırma yapabilme.
3 Alanla ilgili bilgilere ulaşmak amacıyla bilgi ve iletişim teknolojilerini etkili biçimde kullanabilme.
4 Alandaki gelişim ve değişimleri izleyerek yeni bilgiler oluşturabilme.
5 Alanla ilgili düşünce, çalışma ya da önerilerini doğru ve etkili bir iletişim diliyle ifade edebilme.
6 Bilimsel ve mesleki etik kurallara uygun davranabilme.
7 Eğitim Yönetimi ve eğitim bilimleri ile sosyal bilimlerin ilgili disiplinleri arasındaki ilişkileri kavrayıp disiplinler arası çalışmalar yürütebilme.
8 Eğitim Yönetimi alanında bilimsel bir araştırma yürütebilmek için gerekli olan yöntemsel becerileri kazanabilme.
9 Temel ve güncel bilgilerin uygulamaya ilişkin sonuçlarını değerlendirir.
10 Bireysel olarak ya da grupla çalışarak alan bilgilerini derinleştirir.
11 Yabancı dilini kullanarak ulaştığı farklı ve yeni bilgileri paylaşır.
12 Alanıyla ilgili konularda farklı bakış açıları geliştirir, politikalar belirler, planlamalar yapar ve ulaştığı sonuçları değerlendirir.
13 İstatistikleri, grafikleri, tabloları anlar ve bunlardan yararlanır.
14 Bilimsel referans kaynaklarını amaca uygun olarak seçerek izler.
15 Bağımsız olarak bilimsel bir araştırmayı yürütür.

Program Çıktıları - Türkiye Yüksek Öğretim Yeterlilikler Çerçevesi İlişkilendirme

TYYÇ
Program Çıktıları
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
BİLGİ
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
BECERİ
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( Öğrenme Yetkinliği )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( İletişim ve Sosyal Yetkinlik )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( Alana Özgü Yetkinlik )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1. Dönem
Ders Kodu Dersin Sunulduğu Dil Ders Adı Ders Türü D U L AKTS Rapor
EY503 Türkçe UZMANLIK ALAN DERSİ I Zorunlu 8 - - 5
EY505 Türkçe EĞİTİM YÖNETİMİ VE DENETİMİ Zorunlu 3 - - 6
EY539 Türkçe BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE ETİK Zorunlu 3 - - 6
EYSDG-I Türkçe SEÇMELİ DERS I Seçmeli 3 - - -
Toplam 17 0 0 17
2. Dönem
Ders Kodu Dersin Sunulduğu Dil Ders Adı Ders Türü D U L AKTS Rapor
EY502 Türkçe SEMİNER Zorunlu - 2 - 2
EY504 Türkçe UZMANLIK ALAN DERSİ II Zorunlu 8 - - 5
EY506 Türkçe YÖNETİM KURAMLARI VE UYGULAMALARI Zorunlu 3 - - 6
EY508 Türkçe EĞİTİM İSTATİSTİĞİ Zorunlu 3 - - 6
EYSDG-II Türkçe SEÇMELİ DERS II Seçmeli 3 - - -
Toplam 17 2 0 19
3. Dönem
Ders Kodu Dersin Sunulduğu Dil Ders Adı Ders Türü D U L AKTS Rapor
EY509 Türkçe UZMANLIK ALAN DERSİ I Zorunlu 8 - - 5
EY511 Türkçe YÜKSEK LİSANS TEZİ I Zorunlu - - - 25
Toplam 8 0 0 30
4. Dönem
Ders Kodu Dersin Sunulduğu Dil Ders Adı Ders Türü D U L AKTS Rapor
EY510 Türkçe UZMANLIK ALAN DERSİ II Zorunlu 8 - - 5
EY512 Türkçe YÜKSEK LıSANS TEZİ II Zorunlu - - - 25
Toplam 8 0 0 30
EYSDG-I - SEÇMELİ DERS I
Ders Kodu Dersin Sunulduğu Dil Ders Adı Ders Türü D U L AKTS Rapor
EY513 Türkçe ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ Seçmeli 3 - - 6
EY515 Türkçe İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ Seçmeli 3 - - 6
EY517 Türkçe DENETİMDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR Seçmeli 3 - - 6
EY518 Türkçe EĞİTİMSEL LİDERLİK Seçmeli 3 - - 6
EY519 Türkçe NİTEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ Seçmeli 3 - - 6
EY520 Türkçe ÖRGÜTSEL İLETİŞİM Seçmeli 3 - - 6
EY521 Türkçe YÖNETİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR Seçmeli 3 - - 6
EY522 Türkçe KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM YÖNETİMİ Seçmeli 3 - - 6
EY523 Türkçe TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE YÖNETİM VE DENETİM SORUNLARI Seçmeli 3 - - 6
EY524 Türkçe EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE ETİK Seçmeli 3 - - 6
EY525 Türkçe EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME Seçmeli 3 - - 6
EY526 Türkçe EĞİTİMDE POLİTİKA ANALİZİ Seçmeli 3 - - 6
EY536 Türkçe ÖRGÜT KÜLTÜRÜ VE İKLİMİ Seçmeli 3 - - 6
EY537 Türkçe TÜRKİYEDE EĞİTİM POLİTİKALARI VE UYGULAMALARI Seçmeli 3 - - 6
EYSDG-II - SEÇMELİ DERS II
Ders Kodu Dersin Sunulduğu Dil Ders Adı Ders Türü D U L AKTS Rapor
EY513 Türkçe ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ Seçmeli 3 - - 6
EY515 Türkçe İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ Seçmeli 3 - - 6
EY517 Türkçe DENETİMDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR Seçmeli 3 - - 6
EY518 Türkçe EĞİTİMSEL LİDERLİK Seçmeli 3 - - 6
EY519 Türkçe NİTEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ Seçmeli 3 - - 6
EY520 Türkçe ÖRGÜTSEL İLETİŞİM Seçmeli 3 - - 6
EY521 Türkçe YÖNETİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR Seçmeli 3 - - 6
EY522 Türkçe KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM YÖNETİMİ Seçmeli 3 - - 6
EY523 Türkçe TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE YÖNETİM VE DENETİM SORUNLARI Seçmeli 3 - - 6
EY524 Türkçe EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE ETİK Seçmeli 3 - - 6
EY525 Türkçe EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME Seçmeli 3 - - 6
EY526 Türkçe EĞİTİMDE POLİTİKA ANALİZİ Seçmeli 3 - - 6
EY536 Türkçe ÖRGÜT KÜLTÜRÜ VE İKLİMİ Seçmeli 3 - - 6
EY537 Türkçe TÜRKİYEDE EĞİTİM POLİTİKALARI VE UYGULAMALARI Seçmeli 3 - - 6

2022 MÜFREDATI

Program Çıktıları

1 Alanla ilgili temel ve güncel bilgileri bilme.
2 Alanla ilgili konuların farklı toplumlardaki değişik görünümlerinden örnekler vererek karşılaştırma yapabilme.
3 Alanla ilgili bilgilere ulaşmak amacıyla bilgi ve iletişim teknolojilerini etkili biçimde kullanabilme.
4 Alandaki gelişim ve değişimleri izleyerek yeni bilgiler oluşturabilme.
5 Alanla ilgili düşünce, çalışma ya da önerilerini doğru ve etkili bir iletişim diliyle ifade edebilme.
6 Bilimsel ve mesleki etik kurallara uygun davranabilme.
7 Eğitim Yönetimi ve eğitim bilimleri ile sosyal bilimlerin ilgili disiplinleri arasındaki ilişkileri kavrayıp disiplinler arası çalışmalar yürütebilme.
8 Eğitim Yönetimi alanında bilimsel bir araştırma yürütebilmek için gerekli olan yöntemsel becerileri kazanabilme.
9 Temel ve güncel bilgilerin uygulamaya ilişkin sonuçlarını değerlendirir.
10 Bireysel olarak ya da grupla çalışarak alan bilgilerini derinleştirir.
11 Yabancı dilini kullanarak ulaştığı farklı ve yeni bilgileri paylaşır.
12 Alanıyla ilgili konularda farklı bakış açıları geliştirir, politikalar belirler, planlamalar yapar ve ulaştığı sonuçları değerlendirir.
13 İstatistikleri, grafikleri, tabloları anlar ve bunlardan yararlanır.
14 Bilimsel referans kaynaklarını amaca uygun olarak seçerek izler.
15 Bağımsız olarak bilimsel bir araştırmayı yürütür.

Program Çıktıları - Türkiye Yüksek Öğretim Yeterlilikler Çerçevesi İlişkilendirme

TYYÇ
Program Çıktıları
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
BİLGİ
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
BECERİ
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( Öğrenme Yetkinliği )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( İletişim ve Sosyal Yetkinlik )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( Alana Özgü Yetkinlik )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1. Dönem
Ders Kodu Dersin Sunulduğu Dil Ders Adı Ders Türü D U L AKTS Rapor
EYYL503 Türkçe BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE ETİK Zorunlu 3 - - 5
EYYL519 Türkçe UZMANLIK ALAN DERSİ Zorunlu 8 - - 10
EYYLSDG-I Türkçe SEÇMELİ DERS GRUBU I Seçmeli 3 - - -
Toplam 14 0 0 15
2. Dönem
Ders Kodu Dersin Sunulduğu Dil Ders Adı Ders Türü D U L AKTS Rapor
EYYL519 Türkçe UZMANLIK ALAN DERSİ Zorunlu 8 - - 10
EYYL520 Türkçe SEMİNER Zorunlu - 2 - 5
EYYLSDG-II Türkçe SEÇMELİ DERS GRUBU II Seçmeli 3 - - -
Toplam 11 2 0 15
3. Dönem
Ders Kodu Dersin Sunulduğu Dil Ders Adı Ders Türü D U L AKTS Rapor
EYYL519 Türkçe UZMANLIK ALAN DERSİ Zorunlu 8 - - 10
EYYL521 Türkçe TEZ ÇALIŞMASI Zorunlu - 1 - 20
Toplam 8 1 0 30
4. Dönem
Ders Kodu Dersin Sunulduğu Dil Ders Adı Ders Türü D U L AKTS Rapor
EYYL519 Türkçe UZMANLIK ALAN DERSİ Zorunlu 8 - - 10
EYYL521 Türkçe TEZ ÇALIŞMASI Zorunlu - 1 - 20
Toplam 8 1 0 30
EYYLSDG-I - SEÇMELİ DERS GRUBU I
Ders Kodu Dersin Sunulduğu Dil Ders Adı Ders Türü D U L AKTS Rapor
EYYL501 Türkçe YÖNETİM BİLİMİ Seçmeli 3 - - 5
EYYL502 Türkçe EĞİTİM YÖNETİMİ VE DENETİMİ Seçmeli 3 - - 5
EYYL504 Türkçe EĞİTİM İSTATİSTİĞİ Seçmeli 3 - - 5
EYYL505 Türkçe EĞİTİM YÖNETİMİNİN SOSYAL TEMELLERİ Seçmeli 3 - - 5
EYYL506 Türkçe İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ Seçmeli 3 - - 5
EYYL507 Türkçe EĞİTİMSEL LİDERLİK Seçmeli 3 - - 5
EYYL508 Türkçe YÖNETİM KURAMLARI VE UYGULAMALARI Seçmeli 3 - - 5
EYYL509 Türkçe ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ Seçmeli 3 - - 5
EYYL510 Türkçe OKUL YÖNETİMİ VE LİDERLİK Seçmeli 3 - - 5
EYYL511 Türkçe EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME Seçmeli 3 - - 5
EYYL512 Türkçe EĞİTİMDE POLİTİKA ANALİZİ Seçmeli 3 - - 5
EYYL513 Türkçe TÜRKİYE'DE EĞİTİM POLİTİKALARİ VE UYGULAMALARI Seçmeli 3 - - 5
EYYL514 Türkçe EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE ETİK Seçmeli 3 - - 5
EYYL515 Türkçe DENETİMDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR Seçmeli 3 - - 5
EYYL516 Türkçe KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM YÖNETİMİ Seçmeli 3 - - 5
EYYL517 Türkçe ÖRGÜTSEL İLETİŞİM Seçmeli 3 - - 5
EYYL518 Türkçe NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ Seçmeli 3 - - 5
EYYL522 Türkçe YÖNETİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR Seçmeli 3 - - 5
EYYL523 Türkçe TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE YÖNETİM VE DENETİM SORUNLARI Seçmeli 3 - - 5
EYYL525 Türkçe OKUL KÜLTÜRÜ Seçmeli 3 - - 5
EYYLSDG-II - SEÇMELİ DERS GRUBU II
Ders Kodu Dersin Sunulduğu Dil Ders Adı Ders Türü D U L AKTS Rapor
EYYL501 Türkçe YÖNETİM BİLİMİ Seçmeli 3 - - 5
EYYL502 Türkçe EĞİTİM YÖNETİMİ VE DENETİMİ Seçmeli 3 - - 5
EYYL504 Türkçe EĞİTİM İSTATİSTİĞİ Seçmeli 3 - - 5
EYYL505 Türkçe EĞİTİM YÖNETİMİNİN SOSYAL TEMELLERİ Seçmeli 3 - - 5
EYYL506 Türkçe İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ Seçmeli 3 - - 5
EYYL507 Türkçe EĞİTİMSEL LİDERLİK Seçmeli 3 - - 5
EYYL508 Türkçe YÖNETİM KURAMLARI VE UYGULAMALARI Seçmeli 3 - - 5
EYYL509 Türkçe ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ Seçmeli 3 - - 5
EYYL510 Türkçe OKUL YÖNETİMİ VE LİDERLİK Seçmeli 3 - - 5
EYYL511 Türkçe EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME Seçmeli 3 - - 5
EYYL512 Türkçe EĞİTİMDE POLİTİKA ANALİZİ Seçmeli 3 - - 5
EYYL513 Türkçe TÜRKİYE'DE EĞİTİM POLİTİKALARİ VE UYGULAMALARI Seçmeli 3 - - 5
EYYL514 Türkçe EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE ETİK Seçmeli 3 - - 5
EYYL515 Türkçe DENETİMDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR Seçmeli 3 - - 5
EYYL516 Türkçe KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM YÖNETİMİ Seçmeli 3 - - 5
EYYL517 Türkçe ÖRGÜTSEL İLETİŞİM Seçmeli 3 - - 5
EYYL518 Türkçe NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ Seçmeli 3 - - 5
EYYL522 Türkçe YÖNETİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR Seçmeli 3 - - 5
EYYL523 Türkçe TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE YÖNETİM VE DENETİM SORUNLARI Seçmeli 3 - - 5
EYYL525 Türkçe OKUL KÜLTÜRÜ Seçmeli 3 - - 5