Bozok Üniversitesi Eğitim Fakültesi 2008 yılında kurulmuştur. 2013-2014 eğitim öğretim yılı itibariyle fen bilgisi öğretmenliği lisans programı öğrenci almaya başlamıştır.
Fen Bilgisi Öğretmeni
Lisans
Fen Bilgisi Öğretmenliği bölümüne kabul kayıt hakkı, ÖSYM tarafından yapılan YGS ve LYS sınavları sonucunda MF-2 puan türüne göre yerleştirilir. Öğrenciler, sınav sonucunda aldıkları puanlar doğrultusunda girebilecekleri bölüm tercihlerini sıralayarak tercih formlarını Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi’ne (ÖSYM) gönderirler. ÖSYM ise tüm başvuruları aldıktan sonra, başvuruları puan türüne göre gruplar, puanları en yüksekten en düşüğe doğru sıralar, tercih edilen puan türüne göre bütün mevcut programları listeler ve öğrencileri tercih ettikleri programlardan birine yerleştirir. Kayıt için gerekli belgeler: 1-Nüfus cüzdanı veya pasaport fotokopisi 2-Lise ve dengi okul diploması 3-ÖSYM'ce yapılan yerleştirme sonuç belgesi 4-Altı (6) adet vesikalık fotoğraf
Türk Yüksek Öğretim kurumlarında önceki formal (örgün ) öğrenmenin tanınması dikey, yatay ve üniversite içindeki içindeki çeçişler Yüksek Öğretim Kurulu'nun belirlemiş olduğu "YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARINDA ÖNLİSANS VE LİSANS DÜZEYİNDEKİ PROGRAMLAR ARASINDA GEÇİŞ, ÇİFT ANADAL, YAN DAL İLE KURUMLAR ARASI KREDİ TRANSFERİ YAPILMASI ESASLARINA İLİŞKİN YÖNETMELİK " kapsamında gerçekleştirilmektedir. Türkiye'de örgün eğitim kurumları dışında formal olmayan sertifikaya dayalı veya tecrübeye dayalı (in-formal ve non-formal ) öğrenmenin tanınma süreci henüz başlangıç aşamasındadır. Bu nedenle Bozok Üniversitesinin tüm programlarında önceki öğrenmenin tanınması tam olarak başlatılmış değildir. Ancak, programların eğitim planlarında yer alan İngilizce dersi için her akademik dönem başında muafiyet sınavı düzenlenmektedir. Bu dersten beklenen yeterlilikleri sağladığını düşünen öğrenciler yapılan sınavlara girme hakkına sahiptir. Sınava girip başarılı olan öğrenciler ders programında ilgili dersten muaf olurlar
Programda mevcut olan (toplam 240 AKTS karşılığı) derslerin tümünü başarıyla tamamlamak ve 4.00 üzerinden en az 2.00 ağırlıklı not ortalamasına sahip olmak mezuniyet için gerekli yeterlilik koşuludur
Fen Bilgisi Öğretmenliği programının amacı, öğrencilere mesleki yaşamlarında gerekli olacak temel bilgi, beceri ve yetenekleri kazandırmak, alan deneyimleriyle teorik eğitimi birleştirmek, kişisel ve mesleki yaşamlarında öğrencileri için doğru bir model oluşturabilecek, alanındaki gelişmeleri yakından izleyen, zamanını verimli kullanan ve etkili iletişim kurma becerilerine sahip, bilimsel etik kurallarını benimsemiş, yaşam boyu öğrenmenin bilincinde olan, insana, topluma ve doğaya duyarlı fen bilgisi öğretmenleri yetiştirmektir.
1 | Ülkemizin gelişimine katkı sağlayacak, çağdaş, fen eğitimi alanında uzman, eğitim ve öğretim alanındaki gelişmeleri yakından takip eden, idealist, sorgulayıcı ve çözümleyici, insani değerlere saygılı fen bilimleri öğretmenleri ve akademisyenler yetiştirmek. |
2 | Alanıyla ilgili dünyada olan gelişmeleri takip ederek bu gelişmelere katkı sağlamak. |
3 | Öğrencilerin ve akademisyenlerin profesyonel gelişimine katkıda bulunmak. |
4 | Ulusal ve uluslararası çeşitli kurum ve kuruluşlarla ortak projeler yürütmek. |
5 | Ülkemiz öğretmenlerine gerekli desteği sağlamak. |
Fen Bilgisi öğretmenliği programı mezunları “Fen Bilgisi Öğretmeni” unvanı ile Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı resmi ve özel eğitim kurumlarına Fen Bilgisi Öğretmeni olarak atanmaktadırlar.
Lisans eğitimini başarı ile tamamlayan adaylar ALES sınavından geçerli not almaları ve yeterli düzeyde İngilizce dil bilgisine sahip olmaları koşuluyla kendi alanlarında veya ilgili alanlarda Lisansüstü programlarda öğrenim görebilirler.
Her ders için uygulanan ölçme ve değerlendirme şekli “Ders Öğretim Planı”nda ayrıntılı bir şekilde tanımlanmıştır.
Mezuniyet koşulları “Yeterlilik Koşulları ve Kuralları” bölümünde açıklandığı gibidir.
Tam Zamanlı
Program başkanı: Prof. Dr. Muharrem KIRAK (Adres: Bozok Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği ABD YOZGAT)
Fen Bilgisi Öğretmenliği programında 1 profesör, 3 Doçent, 1 Doktor öğretim görevlisi bulunmaktadır
1 | Fen bilimleriyle ilgili kuram, yasa, olgu, model, kavramlar ve diğer disiplinlere ait bilgi ve beceriler arasında ilişki kurar ve bunları günlük hayattaki olayların açıklanmasında kullanır. |
2 | Fen Bilimleri Dersi öğretim programının kazanımlarını, öğrenci özelliklerini ve güvenlik önlemlerini dikkate alarak laboratuvar etkinliklerini tasarlayıp uygular. |
3 | Öğrencilerde bilimin tarihsel gelişimi ve bilimin doğası ile ilgili anlayış kazandırabilecek öğretim etkinlikleri uygular. |
4 | Öğrencilerde bilim ve teknolojideki gelişmeler ile toplum ve çevre arasındaki etkileşime ilişkin anlayış kazandırabilecek öğretim etkinlikleri uygular. |
5 | Fen Bilimleri Dersi öğretim programını vizyonu, misyonu, öğrenme alanları ve kazanımları açısından irdeler, programdaki gelişmeleri takip eder ve bu gelişmeleri Türk Milli Eğitim tarihindeki gelişmelerle ilişkilendirir. |
6 | Fen Bilimleri Dersi öğretim programının kazanımlarını ve öğrenci özellikleri dikkate alarak farklı öğretim strateji, yöntem ve teknikler arasından uygun olanını seçer ve bunları sınıf yönetimini sağlayacak şekilde uygular. |
7 | Öğrencilerde fen ve teknoloji okur-yazarlık düzeyleri ile eleştirel düşünme, yaratıcı düşünme, analitik düşünme gibi üst-düzey düşünme becerilerini geliştirebilecek etkinlikler tasarlar. |
8 | Fen Bilimleri Dersi öğretim programının farklı öğrenme alanlarındaki kazanımlarını dikkate alarak öğrenme-öğretme sürecinin her aşamasında, tanılama, biçimlendirme ve düzey belirlemeye yönelik ölçme ve değerlendirme aracı geliştirir ya da mevcut olanların içinden uygun olanı seçer ve uygular. |
9 | Fen bilimleri alanında öğrenme ve öğretme sürecini değerlendirirken bilgiyi ölçen geleneksel ölçme-değerlendirme tekniklerinin yanında, bilgi ve beceriyi ölçen alternatif ve otantik ölçme-değerlendirme tekniklerini de kullanır |
10 | Eğitim ve öğretim sürecinde veya günlük hayatta karşılaştığı bir problemi çözmek ya da bir projeyi yürütmek amacıyla araştırma sürecinin basamaklarını planlar, uygun araştırma yöntemini seçer, uygular ve raporlaştırır. |
11 | Bilgi ve iletişim teknolojilerinden fen bilimleri ve alan eğitimi alanında bilgiye erişme, bilgiyi paylaşma, öğretimin verimliliğini artırma, güncel tartışma ve yenilikleri takip etme amacıyla yararlanır. |
12 | Fen Bilimleri Dersi öğretim programındaki kazanımları dikkate alarak öğretim sürecini destekleyecek ders araç gereç ve materyali tasarlar, mevcut olanların içinden uygun olanı seçer ve kullanır. |
13 | Sosyal, çevresel, bilimsel ve sosyobilimsel alanlardaki yerel ve evrensel sorunlarla ilgili öğrencilerde farkındalık oluşturacak etkinlikler düzenler ve bunlarla ilgili projelerde aktif rol alır. |
14 | Atatürk inkılap ve ilkeleri ile Türk Milli Eğitiminin temel amaç ve ilkeleri doğrultusunda öğrencilerde bilim ve teknolojiye yönelik olumlu tutum ve değerler geliştirebilecek etkinlikler tasarlar. |
15 | Türkçeyi Fen bilimleriyle konularının öğretiminde ve yazılı ve sözlü iletişim kurmada etkin şekilde kullanmanın yanı sıra bir yabancı dili de alanındaki bilgileri izleyecek ve meslektaşları ile iletişim kurabilecek düzeyde kullanır |
16 | Okul içi ve okul dışı öğretim sürecinin etkin bir şekilde gerçekleştirilmesi için okul yönetimi, meslektaşlar, öğrenci velileri ve diğer ilgili birimlerle işbirliği içinde çalışır |
17 | Öğrenciler sadece ders sırasında değil hem günlük hayat hem de hayatlarının ilerleyen dönemlerinde karşılaşabilecekleri sorunların çözümü ve kendi kişisel gelişimlerini artırmak için planlar tasarlar. |
0. Dönem | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
YDYO-İB | İngilizce | İSTEĞE BAĞLI İNGİLİZCE HAZIRLIK | Zorunlu | 24 | - | - | - | |
Toplam | 24 | 0 | 0 | |||||
1. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
FBE101AZ | Türkçe | FİZİK I | Zorunlu | 2 | 2 | - | 3 | |
FBE103AZ | Türkçe | KİMYA I | Zorunlu | 2 | 2 | - | 3 | |
FBE105AZ | Türkçe | GENEL MATEMATİK I | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
GK101Z | Türkçe | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK103Z | Türkçe | YABANCI DİL (İNGİLİZCE) I | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK105Z | Türkçe | TÜRK DİLİ I | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
GK107Z | Türkçe | BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
MB001Z | Türkçe | EĞİTİME GİRİŞ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB003Z | Türkçe | EĞİTİM FELSEFESİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
Toplam | 20 | 4 | 0 | 30 | ||||
2. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
FBE102AZ | Türkçe | FİZİK II | Zorunlu | 2 | 2 | - | 3 | |
FBE104AZ | Türkçe | KİMYA II | Zorunlu | 2 | 2 | - | 3 | |
FBE106AZ | Türkçe | BİYOLOJİ I | Zorunlu | 2 | 2 | - | 4 | |
FBE108AZ | Türkçe | GENEL MATEMATİK II | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK102Z | Türkçe | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ II | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK104Z | Türkçe | YABANCI DİL (İNGİLİZCE) II | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK106Z | Türkçe | TÜRK DİLİ II | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
MB002Z | Türkçe | EĞİTİM SOSYOLOJİSİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB013Z | Türkçe | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
Toplam | 19 | 6 | 0 | 30 | ||||
3. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
FBE201AZ | Türkçe | FEN ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
FBE203AZ | Türkçe | BİYOLOJİ II | Zorunlu | 2 | 2 | - | 4 | |
FBE205AZ | Türkçe | FİZİK III | Zorunlu | 2 | 2 | - | 3 | |
FBE207AZ | Türkçe | KİMYA III | Zorunlu | 2 | 2 | - | 3 | |
FBEAS-I | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ I | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
GKS-1 | Türkçe | GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ I | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MB005Z | Türkçe | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB007Z | Türkçe | EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MBS-I | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ I | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
Toplam | 18 | 6 | 0 | 22 | ||||
4. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
FBE202AZ | Türkçe | FEN ÖĞRETİM PROGRAMLARI | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
FBE204AZ | Türkçe | BİYOLOJİ III | Zorunlu | 2 | 2 | - | 4 | |
FBE206AZ | Türkçe | YER BİLİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
FBEAS-II | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ II | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
GK202Z | Türkçe | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Zorunlu | 1 | 2 | - | 3 | |
GKS-2 | Türkçe | GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ II | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MB004Z | Türkçe | TÜRK EĞİTİM TARİHİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB006Z | Türkçe | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MBS-II | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ II | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
Toplam | 17 | 4 | 0 | 22 | ||||
5. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
FBE301AZ | Türkçe | FEN ÖĞRETİMİ I | Zorunlu | 3 | - | - | 6 | |
FBE303AZ | Türkçe | FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I | Zorunlu | 1 | 2 | - | 4 | |
FBE305AZ | Türkçe | ASTRONOMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
FBEAS-III | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ III | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
GKS-3 | Türkçe | GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ III | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
MB008Z | Türkçe | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB009Z | Türkçe | EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MBS-III | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ III | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
Toplam | 16 | 2 | 0 | 19 | ||||
6. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
FBE302AZ | Türkçe | FEN ÖĞRETİMİ II | Zorunlu | 3 | - | - | 6 | |
FBE304AZ | Türkçe | FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI II | Zorunlu | 1 | 2 | - | 4 | |
FBE306AZ | Türkçe | BİLİMSEL MUHAKEME BECERİLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
FBEAS-IV | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ IV | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
GKS-IV | Türkçe | GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ IV | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
MB010Z | Türkçe | EĞİTİMDE ETİK VE AHLAK | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB011Z | Türkçe | SINIF YÖNETİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MBS-IV | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ IV | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
Toplam | 16 | 2 | 0 | 19 | ||||
7. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
FBE401AZ | Türkçe | DİSİPLİNLERARASI FEN ÖĞRETİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
FBE403AZ | Türkçe | ÇEVRE EĞİTİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
FBEAS-V | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ V | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
MB014Z | Türkçe | OKULLARDA REHBERLİK | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB401Z | Türkçe | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I | Zorunlu | 2 | 6 | - | 12 | |
MBS-V | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ V | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
Toplam | 12 | 6 | 0 | 22 | ||||
8. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
FBE402AZ | Türkçe | FEN ÖĞRETİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
FBE404AZ | Türkçe | BİLİMİN DOĞASI VE ÖĞRETİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
FBEAS-VI | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ VI | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
MB012Z | Türkçe | ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB402Z | Türkçe | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Zorunlu | 2 | 6 | - | 12 | |
MBS-VI | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ VI | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
Toplam | 12 | 6 | 0 | 22 | ||||
FBEAS-I - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ I | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
FBE001AS | Türkçe | BİLİMİN TEKNOLOJİDEKİ UYGULAMALARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE002AS | Türkçe | FEN BİLGİSİ DERS KİTABI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE003AS | Türkçe | FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE KAVRAM YANILGILARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE004AS | Türkçe | FEN ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE005AS | Türkçe | FEN VE TEKNOLOJİ KAYNAKLI SORUNLAR | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE006AS | Türkçe | İNSAN ANATOMİSİ VE FİZYOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE007AS | Türkçe | KİMYASAL ATIKLAR VE ÇEVRE KİRLİLİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE008AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE009AS | Türkçe | TÜRKİYE'NİN BİYOLOJİK ZENGİNLİKLERİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE010AS | Türkçe | YENİLENEBİLİR ENERJİ KAYNAKLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
GKS-1 - GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ I | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK001S | Türkçe | BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK002S | Türkçe | BESLENME VE SAĞLIK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK003S | Türkçe | BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK004S | Türkçe | BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK005S | Türkçe | EKONOMİ VE GİRİŞİMCİLİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK006S | Türkçe | GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK007S | Türkçe | İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK008S | Türkçe | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK009S | Türkçe | KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK010S | Türkçe | KÜLTÜR VE DİL | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK011S | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK012S | Türkçe | MESLEKİ İNGİLİZCE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK013S | Türkçe | SANAT VE ESTETİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK014S | Türkçe | TÜRK HALK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK015S | Türkçe | TÜRK İŞARET DİLİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK016S | Türkçe | TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK017S | Türkçe | TÜRK MUSİKİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK018S | Türkçe | TÜRK SANATI TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK019S | Türkçe | TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MBS-I - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ I | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB021S | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB022S | Türkçe | KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBEAS-II - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ II | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
FBE001AS | Türkçe | BİLİMİN TEKNOLOJİDEKİ UYGULAMALARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE002AS | Türkçe | FEN BİLGİSİ DERS KİTABI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE003AS | Türkçe | FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE KAVRAM YANILGILARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE004AS | Türkçe | FEN ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE005AS | Türkçe | FEN VE TEKNOLOJİ KAYNAKLI SORUNLAR | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE006AS | Türkçe | İNSAN ANATOMİSİ VE FİZYOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE007AS | Türkçe | KİMYASAL ATIKLAR VE ÇEVRE KİRLİLİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE008AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE009AS | Türkçe | TÜRKİYE'NİN BİYOLOJİK ZENGİNLİKLERİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE010AS | Türkçe | YENİLENEBİLİR ENERJİ KAYNAKLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
GKS-2 - GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ II | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK001S | Türkçe | BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK002S | Türkçe | BESLENME VE SAĞLIK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK003S | Türkçe | BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK004S | Türkçe | BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK005S | Türkçe | EKONOMİ VE GİRİŞİMCİLİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK006S | Türkçe | GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK007S | Türkçe | İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK008S | Türkçe | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK009S | Türkçe | KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK010S | Türkçe | KÜLTÜR VE DİL | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK011S | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK012S | Türkçe | MESLEKİ İNGİLİZCE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK013S | Türkçe | SANAT VE ESTETİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK014S | Türkçe | TÜRK HALK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK015S | Türkçe | TÜRK İŞARET DİLİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK016S | Türkçe | TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK017S | Türkçe | TÜRK MUSİKİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK018S | Türkçe | TÜRK SANATI TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK019S | Türkçe | TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MBS-II - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ II | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB021S | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB022S | Türkçe | KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBEAS-III - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ III | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
FBE001AS | Türkçe | BİLİMİN TEKNOLOJİDEKİ UYGULAMALARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE002AS | Türkçe | FEN BİLGİSİ DERS KİTABI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE003AS | Türkçe | FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE KAVRAM YANILGILARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE004AS | Türkçe | FEN ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE005AS | Türkçe | FEN VE TEKNOLOJİ KAYNAKLI SORUNLAR | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE006AS | Türkçe | İNSAN ANATOMİSİ VE FİZYOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE007AS | Türkçe | KİMYASAL ATIKLAR VE ÇEVRE KİRLİLİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE008AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE009AS | Türkçe | TÜRKİYE'NİN BİYOLOJİK ZENGİNLİKLERİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE010AS | Türkçe | YENİLENEBİLİR ENERJİ KAYNAKLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
GKS-3 - GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ III | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK001S | Türkçe | BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK002S | Türkçe | BESLENME VE SAĞLIK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK003S | Türkçe | BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK004S | Türkçe | BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK005S | Türkçe | EKONOMİ VE GİRİŞİMCİLİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK006S | Türkçe | GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK007S | Türkçe | İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK008S | Türkçe | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK009S | Türkçe | KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK010S | Türkçe | KÜLTÜR VE DİL | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK011S | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK012S | Türkçe | MESLEKİ İNGİLİZCE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK013S | Türkçe | SANAT VE ESTETİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK014S | Türkçe | TÜRK HALK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK015S | Türkçe | TÜRK İŞARET DİLİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK016S | Türkçe | TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK017S | Türkçe | TÜRK MUSİKİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK018S | Türkçe | TÜRK SANATI TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK019S | Türkçe | TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MBS-III - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ III | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB021S | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB022S | Türkçe | KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBEAS-IV - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ IV | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
FBE001AS | Türkçe | BİLİMİN TEKNOLOJİDEKİ UYGULAMALARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE002AS | Türkçe | FEN BİLGİSİ DERS KİTABI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE003AS | Türkçe | FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE KAVRAM YANILGILARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE004AS | Türkçe | FEN ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE005AS | Türkçe | FEN VE TEKNOLOJİ KAYNAKLI SORUNLAR | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE006AS | Türkçe | İNSAN ANATOMİSİ VE FİZYOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE007AS | Türkçe | KİMYASAL ATIKLAR VE ÇEVRE KİRLİLİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE008AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE009AS | Türkçe | TÜRKİYE'NİN BİYOLOJİK ZENGİNLİKLERİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE010AS | Türkçe | YENİLENEBİLİR ENERJİ KAYNAKLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
GKS-IV - GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ IV | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK001S | Türkçe | BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK002S | Türkçe | BESLENME VE SAĞLIK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK003S | Türkçe | BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK004S | Türkçe | BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK005S | Türkçe | EKONOMİ VE GİRİŞİMCİLİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK006S | Türkçe | GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK007S | Türkçe | İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK008S | Türkçe | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK009S | Türkçe | KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK010S | Türkçe | KÜLTÜR VE DİL | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK011S | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK012S | Türkçe | MESLEKİ İNGİLİZCE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK013S | Türkçe | SANAT VE ESTETİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK014S | Türkçe | TÜRK HALK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK015S | Türkçe | TÜRK İŞARET DİLİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK016S | Türkçe | TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK017S | Türkçe | TÜRK MUSİKİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK018S | Türkçe | TÜRK SANATI TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK019S | Türkçe | TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MBS-IV - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ IV | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB021S | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB022S | Türkçe | KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBEAS-V - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ V | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
FBE001AS | Türkçe | BİLİMİN TEKNOLOJİDEKİ UYGULAMALARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE002AS | Türkçe | FEN BİLGİSİ DERS KİTABI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE003AS | Türkçe | FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE KAVRAM YANILGILARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE004AS | Türkçe | FEN ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE005AS | Türkçe | FEN VE TEKNOLOJİ KAYNAKLI SORUNLAR | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE006AS | Türkçe | İNSAN ANATOMİSİ VE FİZYOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE007AS | Türkçe | KİMYASAL ATIKLAR VE ÇEVRE KİRLİLİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE008AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE009AS | Türkçe | TÜRKİYE'NİN BİYOLOJİK ZENGİNLİKLERİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE010AS | Türkçe | YENİLENEBİLİR ENERJİ KAYNAKLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS-V - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ V | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB021S | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB022S | Türkçe | KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBEAS-VI - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ VI | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
FBE001AS | Türkçe | BİLİMİN TEKNOLOJİDEKİ UYGULAMALARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE002AS | Türkçe | FEN BİLGİSİ DERS KİTABI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE003AS | Türkçe | FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE KAVRAM YANILGILARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE004AS | Türkçe | FEN ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE005AS | Türkçe | FEN VE TEKNOLOJİ KAYNAKLI SORUNLAR | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE006AS | Türkçe | İNSAN ANATOMİSİ VE FİZYOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE007AS | Türkçe | KİMYASAL ATIKLAR VE ÇEVRE KİRLİLİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE008AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE009AS | Türkçe | TÜRKİYE'NİN BİYOLOJİK ZENGİNLİKLERİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
FBE010AS | Türkçe | YENİLENEBİLİR ENERJİ KAYNAKLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS-VI - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ VI | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB021S | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB022S | Türkçe | KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 |