Bozok Üniversitesi Eğitim Fakültesi 2008 yılında kurulmuştur. 2015-2016 eğitim öğretim yılı itibariyle sosyal bilgiler öğretmenliği lisans programı öğrenci almaya başlamıştır.
Sosyal Bilgiler Öğretmeni
Lisans
Ülke genelinde ÖSYM tarafından yapılan sınavlara girip yeterli puanı almak, bölümümüzü gerekli ümiversite tercih formlarında tercih etmek ve ÖSYM tarafından bu programa yerleştirilmiş olmak.
Türk Yüksek Öğretim kurumlarında önceki formal (örgün ) öğrenmenin tanınması dikey, yatay ve üniversite içindeki içindeki çeçişler Yüksek Öğretim Kurulu'nun belirlemiş olduğu "YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARINDA ÖNLİSANS VE LİSANS DÜZEYİNDEKİ PROGRAMLAR ARASINDA GEÇİŞ, ÇİFT ANADAL, YAN DAL İLE KURUMLAR ARASI KREDİ TRANSFERİ YAPILMASI ESASLARINA İLİŞKİN YÖNETMELİK " kapsamında gerçekleştirilmektedir. Türkiye'de örgün eğitim kurumları dışında formal olmayan sertifikaya dayalı veya tecrübeye dayalı (in-formal ve non-formal ) öğrenmenin tanınma süreci henüz başlangıç aşamasındadır. Bu nedenle Bozok Üniversitesinin tüm programlarında önceki öğrenmenin tanınması tam olarak başlatılmış değildir. Ancak, programların eğitim planlarında yer alan İngilizce dersi için her akademik dönem başında muafiyet sınavı düzenlenmektedir. Bu dersten beklenen yeterlilikleri sağladığını düşünen öğrenciler yapılan sınavlara girme hakkına sahiptir. Sınava girip başarılı olan öğrenciler ders programında ilgili dersten muaf olurlar.
Programda mevcut olan (toplam 240 AKTS karşılığı) derslerin tümünü başarıyla tamamlamak ve 4.00 üzerinden en az 2.00 ağırlıklı not ortalamasına sahip olmak mezuniyet için gerekli yeterlilik koşuludur.
Sosyal Bilgiler Öğretmenliği programının amacı, öğrencilere mesleki yaşamlarında gerekli olacak temel bilgi, beceri ve yetenekleri kazandırmak, alan deneyimleriyle teorik eğitimi birleştirmek, kişisel ve mesleki yaşamlarında öğrencileri için doğru bir model oluşturabilecek, alanındaki gelişmeleri yakından izleyen, zamanını verimli kullanan ve etkili iletişim kurma becerilerine sahip, bilimsel etik kurallarını benimsemiş, yaşam boyu öğrenmenin bilincinde olan, insana, topluma ve doğaya duyarlı sosyal bilgiler öğretmenleri yetiştirmektir.
1 | Sosyal Bilgiler Öğretmenliği programının amacı, öğrencilere mesleki yaşamlarında gerekli olacak temel bilgi, beceri ve yetenekleri kazandırmak, alan deneyimleriyle teorik eğitimi birleştirmek, kişisel ve mesleki yaşamlarında öğrencileri için doğru bir model oluşturabilecek, alanındaki gelişmeleri yakından izleyen, zamanını verimli kullanan ve etkili iletişim kurma becerilerine sahip, bilimsel etik kurallarını benimsemiş, yaşam boyu öğrenmenin bilincinde olan, insana, topluma ve doğaya duyarlı sosyal bilgiler öğretmenleri yetiştirmektir. |
Sosyal bilgiler öğretmenliği programı mezunları “Sosyal Bilgiler Öğretmeni” unvanı ile Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı resmi eğitim kurumlarına Sosyal Bilgiler Öğretmeni olarak atanmakta veya özel eğitim kurumlarında çalışmaktadırlar.
Lisans eğitimini başarı ile tamamlayan adaylar ALES sınavından geçerli not almaları ve yeterli düzeyde İngilizce dil bilgisine sahip olmaları koşuluyla kendi alanlarında veya ilgili alanlarda Lisansüstü programlarda öğrenim görebilirler.
Her ders için uygulanan ölçme ve değerlendirme şekli “Ders Öğretim Planı”nda ayrıntılı bir şekilde tanımlanmıştır.
240 AKTS karşılığı) derslerin tümünü başarıyla tamamlamak ve 4.00 üzerinden en az 2.00 ağırlıklı not ortalamasına sahip olmak mezuniyet için gerekli yeterlilik koşuludur.
Tam Zamanlı
Program başkanı: Doç. Dr. Hacı ÇOBAN(Adres: Bozok Üniversitesi Eğitim Fakültesi Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü Sosyal Bilgiler Öğretmenliği ABD Merkez/YOZGAT) (Tel: 0 354 242 10 25 /7707) (E-posta: haci.coban@bozok.edu.tr)
Sosyal Bilgiler Öğretmenliği programında 4 Doçent ve 1 Dr. Öğretim Üyesi bulunmaktadır.
1 | Sosyal Bilgileri oluşturan disiplinler ile ilgili temel, güncel, kuramsal, olgusal ve metodolojik bilgiye sahip olur. |
2 | Sosyal Bilgilerin disiplinlerarası özelliği çerçevesinde konuyla ilgili disiplinleri bütünleştirerek olay ve konulara tematik yaklaşabilme bilgi ve becerisini geliştirir. |
3 | Birey ve öğretmen olarak görev, hak ve sorumluluklarına ilişkin mevzuatı kavrayarak bu mevzuat ile birlikte mesleki etik ilkelere uygun davranır. |
4 | Alanıyla ilgili edindiği bilgileri kanıta ve araştırmaya dayalı eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir; bireysel, toplumsal ve çevresel sorunları değişim ve süreklilik perspektifinden hareketle tanıyabilir, verileri yorumlayabilir ve araştırmaya dayalı çözüm önerileri getirebilir. |
5 | Öz değerlendirme yapar; kişisel ve mesleki gelişimine yönelik gereksinimleri belirleyerek hayat boyu öğrenme faaliyetlerini sürdürür; alanıyla ilgili yayınları, tartışmaları ve güncel gelişmeleri izler ve değerlendirir. |
6 | Öğrenci, meslektaş, aile ve eğitimin diğer paydaşlarıyla yazılı ve sözlü olarak etkili bir iletişim ve iş birliği kurar; paydaşlarla birlikte sosyal, kültürel, sanatsal ve sportif etkinlikler düzenler. |
7 | Öğretim sürecinde Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı doğrultusunda aktif ve yapılandırmacı öğrenmeye dayalı öğrenme etkinlikleri planlayarak etkili ve güvenli öğrenme ortamları hazırlar. |
8 | Sınıf yönetiminde demokratik bir yaklaşımla güdüleyici ve etkileşimli iletişim ortamı oluşturur. |
9 | Sosyal Bilgiler öğretimine yönelik strateji, yöntem ve teknikleri etkili biçimde kullanabilir. |
10 | Ders sürecinde kazanımla ve öğrencilerin bireysel farklılıklarıyla uyumlu araç, gereç ve materyalleri seçip/tasarlayıp kullanabilir. |
11 | Sonuç ve süreç ölçme-değerlendirme yöntem/teknik ve araçlarını etkin ve amacına uygun olarak kullanarak öğrencilerin bireysel gelişimini izleyip değerlendirebilir. |
12 | Mesleki gelişimine yönelik uygulamalarda ya da eğitimle ilgili karşılaştığı sorunların çözümünde bilimsel araştırma yöntem ve tekniklerinden yararlanabilir. |
13 | Eğitimle ilişkili tüm konularda bireysel olarak inisiyatif alır, bağımsız ve takım halinde çalışabilir, gerektiğinde içinde bulunduğu gruplara liderlik eder. |
14 | Milli, manevi ve evrensel değerler ile sosyal adalet, kalite kültürü, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olarak bunlara uygun davranışlar sergiler. |
15 | Atatürk ilke ve inkılâplarının dayandığı temel esaslar ile Türk inkılabının tarihi anlamını, toplumun siyasal, sosyal ve kültürel alanda gelişimine etkilerini, önemini ve öğrencilere kavratabileceği yöntem ve teknikleri bilir. |
16 | Toplumsal sorumluluk bilinciyle yaşadığı sosyal çevre için mesleki proje ve etkinlikler planlar ve uygular. |
17 | Öğretmenin rehberlik görevlerini ve öğrenciyi tanıma yollarını kavrar. Öğrencinin bilişsel, duyuşsal ve fiziksel gelişimini destekleyerek öğretim süreciyle ilişkilendirir. |
18 | Özel gereksinimli ve dezavantajlı öğrencilerin gereksinimlerini karşılayan kapsayıcı bir öğretim süreci planlar. |
19 | Alanı için gerekli olacak düzeyde bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır; mesleki uygulamalarına etkili bir şekilde entegre eder. |
20 | Bir yabancı dili en az Avrupa Dil portföyü B1 düzeyinde kullanarak Sosyal Bilgiler alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. |
1. Dönem | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK101Z | Türkçe | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK103Z | Türkçe | YABANCI DİL (İNGİLİZCE) I | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK105Z | Türkçe | TÜRK DİLİ I | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
GK107Z | Türkçe | BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
MB001Z | Türkçe | EĞİTİME GİRİŞ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB013Z | Türkçe | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBE101AZ | Türkçe | SOSYAL BİLGİLERİN TEMELLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
SBE103AZ | Türkçe | GENEL FİZİKİ COĞRAFYA | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
Toplam | 18 | 0 | 0 | 30 | ||||
2. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK102Z | Türkçe | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ II | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK104Z | Türkçe | YABANCI DİL (İNGİLİZCE) II | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
GK106Z | Türkçe | TÜRK DİLİ II | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
MB002Z | Türkçe | EĞİTİM SOSYOLOJİSİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB003Z | Türkçe | EĞİTİM FELSEFESİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBE102AZ | Türkçe | SİYASET BİLİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBE104AZ | Türkçe | İSLAM ÖNCESİ TÜRK TARİHİ VE KÜLTÜRÜ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBE106AZ | Türkçe | SOSYAL ANTROPOLOJİ VE MEDENİYET TARİHİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBE108AZ | Türkçe | GENEL BEŞERİ VE EKONOMİK COĞRAFYA | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
Toplam | 19 | 0 | 0 | 30 | ||||
3. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GKS-I | Türkçe | GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ I | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
MB004Z | Türkçe | TÜRK EĞİTİM TARİHİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB005Z | Türkçe | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MBS-I | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ I | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
SBE201AZ | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBE203AZ | Türkçe | TÜRKİYENİN FİZİKİ COĞRAFYASI | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBE205AZ | Türkçe | İLK TÜRK-İSLAM DEVLETLERİ TARİHİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBE207AZ | Türkçe | ORTAÇAĞ TARİHİ | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
SBEAS-I | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ I | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
Toplam | 18 | 0 | 0 | 19 | ||||
4. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK202Z | Türkçe | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Zorunlu | 1 | 2 | - | 3 | |
GKS-2 | Türkçe | GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ II | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
MB006Z | Türkçe | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB007Z | Türkçe | EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MBS-II | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ II | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
SBE202AZ | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARI | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBE204AZ | Türkçe | BİLİM, TEKNOLOJİ VE TOPLUM | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
SBE206AZ | Türkçe | VATANDAŞLIK BİLGİSİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBE208AZ | Türkçe | TÜRKİYE'NİN BEŞERİ VE EKONOMİK COĞRAFYASI | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
SBEAS-II | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ II | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
Toplam | 19 | 2 | 0 | 19 | ||||
5. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GKS-3 | Türkçe | GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ III | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
MB008Z | Türkçe | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB009Z | Türkçe | EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MBS-III | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ III | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
SBE301AZ | Türkçe | OSMANLI TARİHİ I | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
SBE303AZ | Türkçe | YENİ VE YAKIN ÇAĞ TARİHİ | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
SBE305AZ | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ I | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
SBEAS-III | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ III | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
Toplam | 17 | 0 | 0 | 19 | ||||
6. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GKS-IV | Türkçe | GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ IV | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
MB010Z | Türkçe | EĞİTİMDE ETİK VE AHLAK | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB011Z | Türkçe | SINIF YÖNETİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MBS-IV | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ IV | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
SBE302AZ | Türkçe | OSMANLI TARİHİ II | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | |
SBE304AZ | Türkçe | SOSYAL BİLGİLERDE SÖZLÜ VE YAZILI EDEBİYAT | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
SBE306AZ | Türkçe | SİYASİ COĞRAFYA VE TÜRKİYE JEOPOLİTİĞİ | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
SBE308AZ | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ II | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
SBEAS-IV | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ IV | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
Toplam | 19 | 0 | 0 | 19 | ||||
7. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB014Z | Türkçe | OKULLARDA REHBERLİK | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB401Z | Türkçe | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I | Zorunlu | 2 | 6 | - | 10 | |
MBS-V | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ V | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
SBE401AZ | Türkçe | AFETLER VE AFET YÖNETİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBE403AZ | Türkçe | SANAT VE MÜZE EĞİTİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
SBE405AZ | Türkçe | MEDYA OKUR YAZARLIĞI VE EĞİTİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
SBE407AZ | Türkçe | TÜRKİYE CUMHURİYETİ TARİHİ I | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
SBEAS-V | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ V | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
Toplam | 16 | 6 | 0 | 22 | ||||
8. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB012Z | Türkçe | ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
MB402Z | Türkçe | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Zorunlu | 2 | 6 | - | 10 | |
MBS-VI | Türkçe | MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ VI | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
SBE402AZ | Türkçe | TÜRKİYE CUMHURİYETİ TARİHİ II | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBE404AZ | Türkçe | İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBE406AZ | Türkçe | KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBEAS-VI | Türkçe | ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ VI | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
Toplam | 14 | 6 | 0 | 22 | ||||
GKS-I - GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ I | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK001S | Türkçe | BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK002S | Türkçe | BESLENME VE SAĞLIK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK003S | Türkçe | BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK004S | Türkçe | BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK005S | Türkçe | EKONOMİ VE GİRİŞİMCİLİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK006S | Türkçe | GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK007S | Türkçe | İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK008S | Türkçe | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK009S | Türkçe | KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK010S | Türkçe | KÜLTÜR VE DİL | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK011S | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK012S | Türkçe | MESLEKİ İNGİLİZCE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK013S | Türkçe | SANAT VE ESTETİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK014S | Türkçe | TÜRK HALK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK015S | Türkçe | TÜRK İŞARET DİLİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK016S | Türkçe | TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK017S | Türkçe | TÜRK MUSİKİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK018S | Türkçe | TÜRK SANATI TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK019S | Türkçe | TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MBS-I - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ I | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB021S | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBEAS-I - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ I | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SBE001AS | Türkçe | ÇEVRE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE002AS | Türkçe | GÜNÜMÜZ DÜNYA SORUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE003AS | Türkçe | HARİTA BİLGİSİ VE UYGULAMALARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE004AS | Türkçe | KÜRESELLEŞME VE TOPLUM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE005AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE006AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER DERS KİTABI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE007AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE YEREL ÇOCUK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE008AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE009AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE010AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE TARİHSEL KANIT, YEREL VE SÖZLÜ TARİH | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE011AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLERDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE012AS | Türkçe | TÜRK HUKUK SİSTEMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE013AS | Türkçe | TÜRKİYE'NİN EKONOMİK YAPISI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
GKS-2 - GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ II | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK001S | Türkçe | BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK002S | Türkçe | BESLENME VE SAĞLIK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK003S | Türkçe | BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK004S | Türkçe | BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK005S | Türkçe | EKONOMİ VE GİRİŞİMCİLİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK006S | Türkçe | GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK007S | Türkçe | İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK008S | Türkçe | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK009S | Türkçe | KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK010S | Türkçe | KÜLTÜR VE DİL | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK011S | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK012S | Türkçe | MESLEKİ İNGİLİZCE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK013S | Türkçe | SANAT VE ESTETİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK014S | Türkçe | TÜRK HALK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK015S | Türkçe | TÜRK İŞARET DİLİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK016S | Türkçe | TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK017S | Türkçe | TÜRK MUSİKİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK018S | Türkçe | TÜRK SANATI TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK019S | Türkçe | TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MBS-II - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ II | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB021S | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBEAS-II - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ II | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SBE001AS | Türkçe | ÇEVRE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE002AS | Türkçe | GÜNÜMÜZ DÜNYA SORUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE003AS | Türkçe | HARİTA BİLGİSİ VE UYGULAMALARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE004AS | Türkçe | KÜRESELLEŞME VE TOPLUM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE005AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE006AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER DERS KİTABI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE007AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE YEREL ÇOCUK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE008AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE009AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE010AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE TARİHSEL KANIT, YEREL VE SÖZLÜ TARİH | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE011AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLERDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE012AS | Türkçe | TÜRK HUKUK SİSTEMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE013AS | Türkçe | TÜRKİYE'NİN EKONOMİK YAPISI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
GKS-3 - GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ III | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK001S | Türkçe | BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK002S | Türkçe | BESLENME VE SAĞLIK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK003S | Türkçe | BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK004S | Türkçe | BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK005S | Türkçe | EKONOMİ VE GİRİŞİMCİLİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK006S | Türkçe | GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK007S | Türkçe | İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK008S | Türkçe | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK009S | Türkçe | KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK010S | Türkçe | KÜLTÜR VE DİL | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK011S | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK012S | Türkçe | MESLEKİ İNGİLİZCE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK013S | Türkçe | SANAT VE ESTETİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK014S | Türkçe | TÜRK HALK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK015S | Türkçe | TÜRK İŞARET DİLİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK016S | Türkçe | TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK017S | Türkçe | TÜRK MUSİKİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK018S | Türkçe | TÜRK SANATI TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK019S | Türkçe | TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MBS-III - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ III | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB021S | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBEAS-III - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ III | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SBE001AS | Türkçe | ÇEVRE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE002AS | Türkçe | GÜNÜMÜZ DÜNYA SORUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE003AS | Türkçe | HARİTA BİLGİSİ VE UYGULAMALARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE004AS | Türkçe | KÜRESELLEŞME VE TOPLUM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE005AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE006AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER DERS KİTABI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE007AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE YEREL ÇOCUK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE008AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE009AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE010AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE TARİHSEL KANIT, YEREL VE SÖZLÜ TARİH | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE011AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLERDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE012AS | Türkçe | TÜRK HUKUK SİSTEMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE013AS | Türkçe | TÜRKİYE'NİN EKONOMİK YAPISI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
GKS-IV - GENEL KÜLTÜR SEÇMELİ IV | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
GK001S | Türkçe | BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK002S | Türkçe | BESLENME VE SAĞLIK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK003S | Türkçe | BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK004S | Türkçe | BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK005S | Türkçe | EKONOMİ VE GİRİŞİMCİLİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK006S | Türkçe | GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK007S | Türkçe | İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK008S | Türkçe | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK009S | Türkçe | KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK010S | Türkçe | KÜLTÜR VE DİL | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK011S | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK012S | Türkçe | MESLEKİ İNGİLİZCE | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK013S | Türkçe | SANAT VE ESTETİK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK014S | Türkçe | TÜRK HALK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK015S | Türkçe | TÜRK İŞARET DİLİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK016S | Türkçe | TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK017S | Türkçe | TÜRK MUSİKİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK018S | Türkçe | TÜRK SANATI TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
GK019S | Türkçe | TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MBS-IV - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ IV | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB021S | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBEAS-IV - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ IV | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SBE001AS | Türkçe | ÇEVRE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE002AS | Türkçe | GÜNÜMÜZ DÜNYA SORUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE003AS | Türkçe | HARİTA BİLGİSİ VE UYGULAMALARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE004AS | Türkçe | KÜRESELLEŞME VE TOPLUM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE005AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE006AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER DERS KİTABI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE007AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE YEREL ÇOCUK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE008AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE009AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE010AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE TARİHSEL KANIT, YEREL VE SÖZLÜ TARİH | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE011AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLERDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE012AS | Türkçe | TÜRK HUKUK SİSTEMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE013AS | Türkçe | TÜRKİYE'NİN EKONOMİK YAPISI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS-V - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ V | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB021S | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBEAS-V - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ V | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SBE001AS | Türkçe | ÇEVRE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE002AS | Türkçe | GÜNÜMÜZ DÜNYA SORUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE003AS | Türkçe | HARİTA BİLGİSİ VE UYGULAMALARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE004AS | Türkçe | KÜRESELLEŞME VE TOPLUM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE005AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE006AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER DERS KİTABI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE007AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE YEREL ÇOCUK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE008AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE009AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE010AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE TARİHSEL KANIT, YEREL VE SÖZLÜ TARİH | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE011AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLERDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE012AS | Türkçe | TÜRK HUKUK SİSTEMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE013AS | Türkçe | TÜRKİYE'NİN EKONOMİK YAPISI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MBS-VI - MESLEK BİLGİSİ SEÇMELİ VI | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
MB001S | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB002S | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB003S | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB004S | Türkçe | EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB005S | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB006S | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB007S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB008S | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB009S | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB010S | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB011S | Türkçe | KAPSAYICI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB012S | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB013S | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB014S | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB015S | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB016S | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB017S | Türkçe | ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB018S | Türkçe | SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB019S | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB020S | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
MB021S | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBEAS-VI - ALAN EĞİTİMİ SEÇMELİ VI | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SBE001AS | Türkçe | ÇEVRE EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE002AS | Türkçe | GÜNÜMÜZ DÜNYA SORUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE003AS | Türkçe | HARİTA BİLGİSİ VE UYGULAMALARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE004AS | Türkçe | KÜRESELLEŞME VE TOPLUM | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE005AS | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE006AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER DERS KİTABI İNCELEMESİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE007AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE YEREL ÇOCUK OYUNLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE008AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE DRAMA | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE009AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE010AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE TARİHSEL KANIT, YEREL VE SÖZLÜ TARİH | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE011AS | Türkçe | SOSYAL BİLGİLERDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE012AS | Türkçe | TÜRK HUKUK SİSTEMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
SBE013AS | Türkçe | TÜRKİYE'NİN EKONOMİK YAPISI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 |