Yozgat Bozok Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu bünyesinde 2017 yılında açılan Görsel İşitsel Teknikler ve Medya Yapımcılığı Bölümü altında Radyo ve Televizyon Programcılığı kurulmuştur. 2018-2019 eğitim-öğretim yılından itibaren öğrenci kabulüne başlayan programımız iletişim alanında iyi yetişmiş, gerekli bilgi, beceri ve formasyonu tam olarak edinmiş profesyonel bir akademik kadroya sahiptir.
Önlisans
önlisans
Türk ve yabancı öğrenciler için genel kabul şartları programa başlamak için geçerlidir
Daha önce öğrenim gördükleri yurt içi veya yurt dışındaki diğer Yükseköğretim Üniversitesi’ne kesin kayıt yaptıran öğrenciler ilk hafta içinde başvurdukları takdirde kredi ve not transfer talepleri ilgili öğretim birimi yönetim kurulu tarafından değerlendirilerek bütün öğrenimini kapsayacak şekilde ve bir defaya mahsus olmak üzere karara bağlanır.
Ortaöğretim düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla destekler ve uygulamalı bilgilere sahip olma
Bu programın genel amacı, öncelikle yerel medya sektöründe; iletişim becerilerine sahip doğru ve etkili iletişim kurabilen, halka doğru ve dürüst haber ileten, gazeteciliğin temel ilkelerine ve etik kurallarına uyan, etkin hizmet verebilecek yerel medya çalışanı yetiştirmektir.
1 | Medya alanındaki temel kavramları, teorileri ve tarihçeyi öğrenme. Radyo ve televizyon medyasının gelişimini ve evrimini anlama. |
2 | İletişim becerilerini güçlendirme. Yazılı, sözlü ve görsel iletişimde etkin olma. |
3 | Radyo ve televizyon programlarının yapım süreçlerini öğrenme. Kamera kullanma, ses düzenleme ve video montajı gibi temel prodüksiyon becerilerini kazanma. |
4 | Haber yazım kurallarını öğrenme ve pratik yapma. Haber sunma becerilerini geliştirme. |
5 | Radyo ve televizyon yayıncılığı için kullanılan iletişim teknolojilerini öğrenme. Dijital medya platformları ve sosyal medya araçlarını kullanabilme becerisi kazanma. |
6 | Alanındaki mesleki uygulamaları deneyimleme fırsatları yaratma. Stajlar ve proje çalışmaları ile gerçek dünya tecrübesi kazanma. |
7 | Medya içeriklerini eleştirel bir bakış açısıyla değerlendirme. Araştırma yapabilme ve güvenilir kaynakları kullanma yeteneklerini geliştirme. |
Radyo ve Televizyon Programcılığı Önlisans Programını başarı ile tamamlayan mezunlar, radyo ve televizyon alanında faaliyet gösteren kamu kurumları ve özel sektörde çalışabilirler.
Radyo ve Televizyon Programcılığı Önlisans Programından mezun olan öğrencilerin, örgün öğretim ya da açıköğretim lisans programlarının 5. yarıyılından lisans öğrenimine devam edebilmeleri için Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından yapılan Dikey Geçiş Sınavına (DGS) girmeleri gerekmektedir. Bu programdan mezun olan öğrenciler, dikey geçiş kapsamında başvurabilecekleri lisans programlarını, bu programların koşullarını ve bu programlara alınacak öğrenci sayılarını gösteren 2022 Meslek Yüksekokulları İle Açıköğretim Önlisans Programları Mezunlarının Lisans Öğrenimine Dikey Geçiş Sınavı (DGS) Kılavuzu’ndan detaylı bilgiye ulaşabilirler. Bu kılavuzda, adayların nasıl başvurabilecekleri, lisans programı tercihlerini nasıl yapacakları, sınav, değerlendirme ve yerleştirme işlemleri, meslek yüksekokulu müdürlükleri ve açıköğretim önlisans programlarının bağlı olduğu birimlerce yürütülecek işlemlerle ilgili ilke ve kurallar yer almaktadır.
Sınavların değerlendirilmesi ve ders geçme sistemi Yozgat Bozok Üniversitesi eğitim öğretim ve sınav uygulama esaslarına göre belirlenmektedir.
Radyo ve Televizyon Programcılığı Önlisans Programında 120 AKTS kredilik ders alıp, tüm dersleri başarı ile tamamlayan FF, YZ, DZ notu olmayan, Genel Not Ortalaması (GNO) en az 2,00 olan ve diğer yükümlülükleri yerine getiren öğrenciler mezun olabilirler. Bu kredilerin altında eksik kredi ile mezun olunamaz. Radyo ve Televizyon Programcılığı Önlisans Programında mezuniyet koşullarını yerine getiren öğrenciler, “Açıköğretim Fakültesi Radyo ve Televizyon Programcılığı Önlisans Programı Diploması” alırlar.
Tam Zamanlı
Bahçeşehir Mah. Esentepe Mevki 66200 Merkez/Yozgat Telefon: 0354 212 38 43 Mail: yozgat.myo@bozok.edu.tr
1 adet radyo tv stüdyosu 1 adet greenbox studyosu 3 Adet Fotograf Makinesi 3 adet Video Kamera
1 | Medya alanıyla ilgili temel bilgilere sahip olur. |
2 | Medya sektöründeki kuruluşlarda karşılaşılan problemlerin çözümü için mevcut olanakları değerlendirir ve çözüm önerilerinde bulunur. |
3 | Mesleğin gerektirdiği toplumsal, mesleki, bilimsel ve etik sorumluluk bilincine sahiptir. Bireysel olarak ve çok disiplinli takımlarda etkin olarak çalışır |
4 | Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilincindedir; bilim ve teknolojideki gelişmeleri izler ve kendini sürekli yeniler. |
5 | Medya ve iletişim alanıyla ilgili bilgiye ulaşma yollarını bilir ve etkin bir şekilde kullanır. |
6 | Bilgisayar, internet v.b. araçlarla veri edinme, sunma ve paylaşma yetisine sahip olur. |
7 | Medya alanında yer alan radyo ve televizyon kuruluşlarındaki departmanlarda kurgu ve kamera kullanım düzeyine sahip olur. |
8 | Bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket eder. |
9 | Medya mevzuatına uygun hareket eder. |
10 | Ulusal ve uluslararası gündemdeki gelişmeleri izler. |
1. Dönem | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
HIL001 | Türkçe | HALKLA İLİŞKİLER VE İLETİŞİM | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
RTP112 | Türkçe | HABER TOPLAMA VE YAZMA | Zorunlu | 2 | 1 | - | 4 | |
RTP113 | Türkçe | KAMERA KULLANIM VE ÇEKİM TEKNİKLERİ I | Zorunlu | 1 | 2 | - | 4 | |
RTP114 | Türkçe | FOTOĞRAF TEKNİKLERİ | Zorunlu | 1 | 2 | - | 4 | |
RTP115 | Türkçe | YENİ MEDYA | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
RTP116 | Türkçe | RADYO PROGRAMCILIĞI | Zorunlu | 1 | 2 | - | 4 | |
RTP117 | Türkçe | TELEVİZYON PROGRAMCILIĞI | Zorunlu | 1 | 2 | - | 4 | |
RTP118 | Türkçe | İLETİŞİM KURAMLARI | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
Toplam | 14 | 9 | 0 | 30 | ||||
2. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
KP001 | Türkçe | KARİYER PLANLAMA | Zorunlu | 1 | - | - | 2 | |
RTP121 | Türkçe | KAMERA KULLANIM VE ÇEKİM TEKNİKLERİ II | Zorunlu | 1 | 2 | - | 4 | |
RTP122 | Türkçe | RADYO TV HABERCİLİĞİ | Zorunlu | 2 | 1 | - | 4 | |
RTP123 | Türkçe | SENARYO YAZIMI | Zorunlu | 3 | - | - | 3 | |
RTP124 | Türkçe | KURGU TEKNİKLERİ | Zorunlu | 1 | 2 | - | 5 | |
RTP125 | Türkçe | SPİKERLİK SUNUCULUK | Zorunlu | 1 | 2 | - | 3 | |
RTP126 | Türkçe | İNTERNET HABERCİLİĞİ | Zorunlu | 3 | - | - | 4 | |
RTP127 | Türkçe | BELGESEL FİLM YAPIMI | Zorunlu | 1 | 2 | - | 5 | |
Toplam | 13 | 9 | 0 | 30 | ||||
3. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
AIT001 | Türkçe | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILÂP TARİHİ I | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
ING001 | Türkçe | İNGİLİZCE I | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
MSD001 | Türkçe | MESLEKİ SEÇMELİ DERS | Seçmeli | - | - | - | - | |
STJ001 | Türkçe | STAJ | Zorunlu | - | 2 | - | 5 | |
TDL001 | Türkçe | TÜRK DİLİ I | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
Toplam | 6 | 2 | 0 | 11 | ||||
4. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
ADS001 | Türkçe | ALAN DIŞI SEÇMELİ DERS | Seçmeli | - | - | - | - | |
AIT002 | Türkçe | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILÂP TARİHİ II | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
ING002 | Türkçe | İNGİLİZCE II | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
MSD002 | Türkçe | MESLEKİ SEÇMELİ DERS | Seçmeli | - | - | - | - | |
SGT001 | Türkçe | SİBER GÜVENLİĞİN TEMELLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
TDL002 | Türkçe | TÜRK DİLİ II | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
Toplam | 8 | 0 | 0 | 8 | ||||
MSD001 - MESLEKİ SEÇMELİ DERS | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
IME001 | Türkçe | İŞLETMEDE MESLEKİ EĞİTİM | Seçmeli | 5 | 19 | - | 19 | |
RTP701 | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
RTP702 | Türkçe | BASIN VE YAYIN TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
RTP703 | Türkçe | MESLEKİ BİLGİSAYAR | Seçmeli | 1 | 1 | - | 4 | |
RTP704 | Türkçe | DİJİTAL SES KURGUSU | Seçmeli | - | 2 | - | 5 | |
RTP705 | Türkçe | MEDYA VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
RTP706 | Türkçe | REKLAMCILIK | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
RTP707 | Türkçe | RÖPORTAJ TEKNİKLERİ | Seçmeli | 1 | 2 | - | 5 | |
RTP708 | Türkçe | MEDYA ETİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
RTP709 | Türkçe | GÖRSEL KÜLTÜR | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
RTP710 | Türkçe | OYUNCU YÖNETMENİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
RTP711 | Türkçe | ANİMASYON FİLM YAPIMI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
RTP712 | Türkçe | GÖRSEL ÖYKÜLEME | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
RTP713 | Türkçe | WEB TV YAYINCILIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
SNT001 | Türkçe | SANAT TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADS001 - ALAN DIŞI SEÇMELİ DERS | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
ADSÖL-001 | Türkçe | Malzeme Bılgısı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-002 | Türkçe | Yönetım Bılışım Sıstemlerı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-003 | Türkçe | Mımarıde Bıçım, Mekan, Düzen | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-004 | Türkçe | E-Tıcaret | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-005 | Türkçe | Yetenek Yönetımı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-006 | Türkçe | Sunum Teknıklerı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-007 | Türkçe | Uygarlık Tarıhı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-008 | Türkçe | Sağlığın Korunması ve Gelıştırılmesı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-009 | Türkçe | Sanat Etkınlıklerı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-010 | Türkçe | Ergoterapı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-011 | Türkçe | Çevre Koruma | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-012 | Türkçe | Yaşam Koçluğu | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-013 | Türkçe | Beden Dılı-Sözsüz İletışım | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-014 | Türkçe | Kıtap Okuma ve Yorumlama | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-015 | Türkçe | Temel Yoga Pratığı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-016 | Türkçe | Görgü Kuralları ve Protokol | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-017 | Türkçe | Yaratıcı Yazma Teknıklerı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-018 | Türkçe | Gırışımcılık | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-019 | Türkçe | Stratejık Düşünce Analızı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-020 | Türkçe | Geleneksel Çocuk Oyunları | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-021 | Türkçe | Sosyal Sorumluluk | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-022 | Türkçe | Bıyo malzemeler | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-023 | Türkçe | Genel Ekonomı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-024 | Türkçe | Temel Sağlık | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-025 | Türkçe | Çocuk Edebıyatı ve Medya | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-026 | Türkçe | Teknolojı Bağımlılığı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-027 | Türkçe | Temel Mutfak Teknıklerı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-028 | Türkçe | Kıtap Kültürü | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-029 | Türkçe | Afet Yönetımı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-030 | Türkçe | Sağlıklı Yaşam ve Egzersız | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-031 | Türkçe | Sağlık Hukuku | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-032 | Türkçe | Beden Eğıtımı ve Spor | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-033 | Türkçe | Osmanlı Türkçesıne Gırış | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-034 | Türkçe | Osmanlı Türkçesı Okuma ve Yazma | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-035 | Türkçe | Küresel Isınma ve Bıyolojık Çeşıtlılık | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-036 | Türkçe | Sanat Terapısı Eğıtımı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-037 | Türkçe | Mınyatür | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-038 | Türkçe | Keçe Sanatı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-039 | Türkçe | Hat Sanatı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-040 | Türkçe | Güzel Sanatlar | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-041 | Türkçe | Tarımda Enerjı ve Sürdürülebılırlık | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-042 | Türkçe | Küresel İklım Değışıklığı Farkındalığı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-043 | Türkçe | Genel ve Tarımsal Kooperatıfçılık | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-044 | Türkçe | Satış ve İkna Teknıklerı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-045 | Türkçe | Gönüllülük Çalışmaları | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-046 | Türkçe | Renk ve Aydınlatma | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-047 | Türkçe | Modern Mımarlık Tarıhı | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-048 | Türkçe | Egzotık Meyveler | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-049 | Türkçe | Müzecılık ve Sergıleme | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-050 | Türkçe | Lıderlık ve Ekıp Çalışması | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-051 | Türkçe | FİNANSAL OKUR YAZARLIK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-052 | Türkçe | SPOR HUKUKU | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-053 | Türkçe | ETKİLİ İLETİŞİM VE BEDEN DİLİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-054 | Türkçe | MİMAR SİNAN VE ESERLERİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-055 | Türkçe | TAŞIT GÜVENLİK SİSTEMLERİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-056 | Türkçe | KOMPOZİT MALZEMELER | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-057 | Türkçe | İNSANSIZ HAVA ARACI FOTOGRAMETRİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-058 | Türkçe | ATEŞLİ SİLAHLAR BİLGİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-059 | Türkçe | YAKIN SAVUNMA TEKNİK VE TAKTİKLERİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-060 | Türkçe | YEREL YÖNETİMLER | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-061 | Türkçe | UZAKTAN ALGILAMA TEKNİKLERİ VE CBS | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-062 | Türkçe | GIDA HİJYENİ VE SANİTASYONU | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-063 | Türkçe | SAĞLIK YAŞAM | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-064 | Türkçe | ORGANİK GÜBRELER | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-065 | Türkçe | DİJİTAL TARIM | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-066 | Türkçe | TAŞIT TEKNOLOJİLERİNİN GEÇMİŞİ VE GELECEĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-067 | Türkçe | KARAYOLU TRAFİK BİLGİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-068 | Türkçe | AKTİF VE PASİF GÜVENLİK SİSTEMLERİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-069 | Türkçe | GÜNCEL EKONOMİK OLAYLAR | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-070 | Türkçe | AKILLI VE EKO TEKNOLOJİK KENTLER | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-071 | Türkçe | DEĞERLER EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-072 | Türkçe | EVDE PRATİK SÜT ÜRÜNLERİ ÜRETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-073 | Türkçe | BİLGİSAYAR DESTEKLİ TASARIM | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-074 | Türkçe | ALTERNATİF TEDAVİ YAKLAŞIMLARI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-075 | Türkçe | ARAŞTIRMA PROJESİ YAZIMI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-076 | Türkçe | TEMEL MATEMATİK VE SAYISAL MANTIK PROBLEMLERİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-077 | Türkçe | ÖZEL İLGİ TURİZMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-078 | Türkçe | KÜLTÜREL MİRAS VE TURİZM | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-079 | Türkçe | KOMPOZİT MALZEMELER | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-080 | Türkçe | AVRUPA BİRLİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-081 | Türkçe | TEZHİP | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-082 | Türkçe | TASARIM ANALİZİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-083 | Türkçe | BESLENME, FİZİKSEL AKTİVİTE VE SAĞLIK | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-084 | Türkçe | BİLİŞİM MESLEĞİNİN TEMELLERİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
ADSÖL-085 | Türkçe | İNSANİ DEĞERLER EĞİTİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
MSD002 - MESLEKİ SEÇMELİ DERS | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
IME001 | Türkçe | İŞLETMEDE MESLEKİ EĞİTİM | Seçmeli | 5 | 19 | - | 19 | |
RTP701 | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
RTP702 | Türkçe | BASIN VE YAYIN TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
RTP703 | Türkçe | MESLEKİ BİLGİSAYAR | Seçmeli | 1 | 1 | - | 4 | |
RTP704 | Türkçe | DİJİTAL SES KURGUSU | Seçmeli | - | 2 | - | 5 | |
RTP705 | Türkçe | MEDYA VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
RTP706 | Türkçe | REKLAMCILIK | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
RTP707 | Türkçe | RÖPORTAJ TEKNİKLERİ | Seçmeli | 1 | 2 | - | 5 | |
RTP708 | Türkçe | MEDYA ETİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
RTP709 | Türkçe | GÖRSEL KÜLTÜR | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
RTP710 | Türkçe | OYUNCU YÖNETMENİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
RTP711 | Türkçe | ANİMASYON FİLM YAPIMI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
RTP712 | Türkçe | GÖRSEL ÖYKÜLEME | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
RTP713 | Türkçe | WEB TV YAYINCILIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
SNT001 | Türkçe | SANAT TARİHİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 |