Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
EYDR616 | SEMİNER | Ders | 1 | 2 | 5,00 |
Doktora
Güncel bilimsel-mesleki bir konunun öğrenci tarafından belirlenmesi, incelenmesi, araştırılması; ders öğretim üyesi, bölüm başkanı, danışman ve ilgililere sunulması, tartışılması ve öğrencinin sunum yeteneği kazanması
İlgili öğretim üyeleri
1 | Doktora öğrencilerinin bilgi okur-yazarlığı becerilerini geliştirmelerini sağlamak |
2 | Araştırma sonuçlarını etkili bir şekilde yazılı ve sözlü olarak sunabilir. |
3 | Eğitim yönetimi alanındaki güncel araştırma ve yaklaşımları analiz edebilir. |
4 | Teorik bilgileri uygulamaya dönüştürerek akademik bir seminer sunumu hazırlayabilir. |
5 | Eğitim yönetimi konularında eleştirel düşünme ve analiz yapabilir. |
Birinci Öğretim
[Yok]
Eğitim bilimleri ile ilgili bir konu, öğrenci tarafından belirlenmekte, araştırılmakta, raporlaştırılmakta ve katılımcılara sunulmaktadır. Belirlenen konu öğrencinin tez konusuyla ilgili olabileceği gibi, merak ettiği bir konu hakkında da olabilmektedir.
Hafta | Konular (Teorik) | Uygulama | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|---|
1 | Literatür taraması yapma, veri toplama, analiz, raporlaştırma | |||
2 | Literatür taraması yapma, veri toplama, analiz, raporlaştırma | |||
3 | Literatür taraması yapma, veri toplama, analiz, raporlaştırma | |||
4 | Literatür taraması yapma, veri toplama, analiz, raporlaştırma | |||
5 | Literatür taraması yapma, veri toplama, analiz, raporlaştırma | |||
6 | Literatür taraması yapma, veri toplama, analiz, raporlaştırma | |||
7 | Literatür taraması yapma, veri toplama, analiz, raporlaştırma | |||
8 | Literatür taraması yapma, veri toplama, analiz, raporlaştırma | |||
9 | Literatür taraması yapma, veri toplama, analiz, raporlaştırma | |||
10 | Literatür taraması yapma, veri toplama, analiz, raporlaştırma | |||
11 | Literatür taraması yapma, veri toplama, analiz, raporlaştırma | |||
12 | Literatür taraması yapma, veri toplama, analiz, raporlaştırma | |||
13 | Literatür taraması yapma, veri toplama, analiz, raporlaştırma | |||
14 | Literatür taraması yapma, veri toplama, analiz, raporlaştırma |
Öğrencinin çalışma konusunda bağlı olarak değişmektedir.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Rapor Sunma | 1 | 30 |
Seminer | 1 | 10 |
Makale Yazma | 1 | 30 |
Bireysel Çalışma | 1 | 20 |
Okuma | 1 | 10 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Rapor Sunma | 1 | 30 |
Makale Yazma | 1 | 70 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 50 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 50 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Rapor Sunma | 15 | 5 | 75 |
Seminer | 10 | 1 | 10 |
Makale Yazma | 1 | 10 | 10 |
Makale Kritik Etme | 10 | 1 | 10 |
Okuma | 20 | 1 | 20 |
Toplam İş Yükü (saat) | 125 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | |
ÖÇ 1 | 2 | 3 | ||||||||
ÖÇ 2 | 5 | 2 | ||||||||
ÖÇ 3 | 4 | 4 | 4 | |||||||
ÖÇ 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||
ÖÇ 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |