Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
KDR654 | ANORGANİK KİMYADA SEÇİLMİŞ KONULAR | Seçmeli Ders Grubu | 1 | 2 | 5,00 |
Doktora
Türkçe
Anorganik Kimya ilgi alanı içinde olan seçilmiş bazı konularda teorik ve uygulama bilgileri verilmektedir.
Prof. Dr. Mustafa SAÇMACI
1 | Gözenekli maddeleri açıklar. |
2 | Sodyum Bor Hidrür özellikleri ve üretimini tanımlar. |
3 | Mangan ve bileşikleri üretimini açıklar. |
4 | Kükürt bileşikleri üretimini tanımlar. |
5 | Gözenekli yapıları açıklar. |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
Gözenekli maddeler, Vermikulit, Perlit, Zeolit, Asbest, Alunit, Titan ve mineralleri, Oksoanyonlar, Polioksometalat kompleksleri, Metal tozlarının üretimi ve Toz Metalurjisi
Hafta | Konular (Teorik) | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|
1 | Gözenekli maddeler | Düz anlatım, beyin fırtınası, tartışma, soru cevap | Ders materyallerinin ve literatürün incelenmesi |
2 | Vermikulit | Düz anlatım, beyin fırtınası, tartışma, soru cevap | Ders materyallerinin ve literatürün incelenmesi |
3 | Perlit | Düz anlatım, beyin fırtınası, tartışma, soru cevap | Ders materyallerinin ve literatürün incelenmesi |
4 | Zeolitler | Düz anlatım, beyin fırtınası, tartışma, soru cevap | Ders materyallerinin ve literatürün incelenmesi |
5 | Doğal ve sentetik Anorganik fiberler. Asbest, cam, C ,B, metal,tekstil, optik, Si-C,.. | Düz anlatım, beyin fırtınası, tartışma, soru cevap | Ders materyallerinin ve literatürün incelenmesi |
6 | Doğal ve sentetik Anorganik fiberler. Asbest, cam, C ,B, metal,tekstil, optik, Si-C,.. | Düz anlatım, beyin fırtınası, tartışma, soru cevap | Ders materyallerinin ve literatürün incelenmesi |
7 | Sodyum Bor Hidrür özellikleri ve üretimi | Düz anlatım, beyin fırtınası, tartışma, soru cevap | Ders materyallerinin ve literatürün incelenmesi |
8 | Azotun Oksijen bileşikleri özellikleri ve üretimi | Düz anlatım, beyin fırtınası, tartışma, soru cevap | Ders materyallerinin ve literatürün incelenmesi |
9 | Mangan bileşikleri ve üretimi | Düz anlatım, beyin fırtınası, tartışma, soru cevap | Ders materyallerinin ve literatürün incelenmesi |
10 | Kükürt bileşikleri ve üretimi | Düz anlatım, beyin fırtınası, tartışma, soru cevap | Ders materyallerinin ve literatürün incelenmesi |
11 | Kükürt bileşikleri ve üretimi | Düz anlatım, beyin fırtınası, tartışma, soru cevap | Ders materyallerinin ve literatürün incelenmesi |
12 | Boraks Üretimi | Düz anlatım, beyin fırtınası, tartışma, soru cevap | Ders materyallerinin ve literatürün incelenmesi |
13 | Boraks Üretimi | Düz anlatım, beyin fırtınası, tartışma, soru cevap | Ders materyallerinin ve literatürün incelenmesi |
14 | Akışkan yatak teknolojisi | Düz anlatım, beyin fırtınası, tartışma, soru cevap | Ders materyallerinin ve literatürün incelenmesi |
Anorganik Kimyada Özel Konular, Prof. Dr. Sülin Taşçıoğlu, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 50 |
Quiz | 1 | 50 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 2 | 2 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Quiz | 1 | 2 | 2 |
Derse Katılım | 14 | 3 | 42 |
Alan Çalışması | 14 | 1 | 14 |
Bireysel Çalışma | 14 | 1 | 14 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 4 | 4 | 16 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 5 | 5 | 25 |
Quiz için Bireysel Çalışma | 3 | 3 | 9 |
Toplam İş Yükü (saat) | 126 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 | PÇ 17 | PÇ 18 | |
ÖÇ 1 | 5 | 3 | 4 | 4 | 2 | 3 | 2 | 4 | 4 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 4 | 3 | 4 | 1 |
ÖÇ 2 | 5 | 3 | 4 | 4 | 2 | 3 | 2 | 4 | 4 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 4 | 3 | 4 | 1 |
ÖÇ 3 | 5 | 3 | 4 | 4 | 2 | 3 | 2 | 4 | 4 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 4 | 3 | 4 | 1 |
ÖÇ 4 | 5 | 3 | 4 | 4 | 2 | 3 | 2 | 4 | 4 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 4 | 3 | 4 | 1 |
ÖÇ 5 | 5 | 3 | 4 | 4 | 2 | 3 | 2 | 4 | 4 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 4 | 3 | 4 | 1 |