Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
KDR604 | YETERLİK ÇALIŞMASI | Ders | 2 | 3 | 20,00 |
Doktora
Türkçe
Yüksek lisans tezinin amacı, öğrencinin bilimsel araştırma yaparak bilgilere erişme, bilgiyi değerlendirme ve yorumlama yeteneği kazanmasını sağlamaktır.
Kimya Bölümü Öğretim Üyeleri
1 | Literatür tarama becerisini kazanır |
2 | Araştırma yapma becerisi kazanır |
3 | Analiz ve sentez becerisini kazanır |
4 | Bilimsel çalışma metodlarını öğrenir |
5 | Tez yazmayı öğrenir |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
İlgili uzmanlık alanında önemli bir problem bir akademik danışman yönetiminde incelenmesidir. Araştırma sonucunda elde edilen bulgular lisansüstü tez yazım kılavuzuna uygun olarak yazılarak, Senato Esaslarına göre belirlenen bir jüri önünde savunulmalıdır.
Hafta | Konular (Teorik) | Uygulama | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|---|
1 | Serbest çalışma | |||
2 | Serbest çalışma | |||
3 | Serbest çalışma | |||
4 | Serbest çalışma | |||
5 | Serbest çalışma | |||
6 | Serbest çalışma | |||
7 | Serbest çalışma | |||
8 | Serbest çalışma | |||
9 | Serbest çalışma | |||
10 | Serbest çalışma | |||
11 | Serbest çalışma | |||
12 | Serbest çalışma | |||
13 | Serbest çalışma | |||
14 | Serbest çalışma |
Yok
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Proje Hazırlama | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Rapor Sunma | 1 | 40 |
Proje Hazırlama | 1 | 60 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 50 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 50 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Gözlem | 14 | 5 | 70 |
Rapor Hazırlama | 14 | 4 | 56 |
Rapor Sunma | 14 | 2 | 28 |
Proje Hazırlama | 14 | 20 | 280 |
Proje Sunma | 14 | 5 | 70 |
Toplam İş Yükü (saat) | 504 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 | PÇ 17 | PÇ 18 | |
ÖÇ 1 | 5 | |||||||||||||||||
ÖÇ 2 | 5 | |||||||||||||||||
ÖÇ 3 | 5 | |||||||||||||||||
ÖÇ 4 | 5 | |||||||||||||||||
ÖÇ 5 | 5 |