GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
İŞDR608 PAZARLAMADA GÜNCEL KONULAR Seçmeli Ders Grubu 1 2 5,00

Doktora


Türkçe


Dersin amacı öğrencileri pazarlama alanında ortaya çıkan güncel konular hakkında bilgi sahibi yapmaktır.


Doç. Dr. Ramazan KURTOĞLU


1 Pazarlama alanında ortaya çıkan güncel konuların farkında olur
2 Pazarlama alanında ortaya çıkan güncel konular hakkında bilgi sahibi olur
3 Pazarlama alanında sahip olduğu bilgi düzeyini artırır
4 Bir konu hakkında araştırma yapmayı ve sunum hazırlamayı öğrenir
5 Bir konunun sınıf ortamında sunumu ve tartışılması hakkında tecrübe kazanır

Birinci Öğretim


Yok


Yok


Sosyal pazarlama, anlaşmalı pazarlama ve uygulamaları, talep durumuna göre yönetimsel pazarlama, veri tabanı pazarlaması, maksi pazarlama, değer pazarlaması, siber pazarlama, dağıtım kanalları açısından yatay dikey çapraz pazarlama, yeşil pazarlama, gerilla pazarlaması, tarımsal pazarlama, e-pazarlama, hizmet pazarlaması ve pazarlama alanında ortaya çıkan diğer konular.


Hafta Konular (Teorik) Öğretim Yöntem ve Teknikleri Ön Hazırlık
1 Pazarlamada güncel konuların tespit edilmesi ve öğrencilerin sunum planlarının yapılması Konu anlatımı Yok
2 Belirlenen konuların öğrenciler tarafından sunumu ve tartışma Konu sunumu ve tartışma Sunum hazırlama ve okuma
3 Belirlenen konuların öğrenciler tarafından sunumu ve tartışma Konu sunumu ve tartışma Sunum hazırlama ve okuma
4 Belirlenen konuların öğrenciler tarafından sunumu ve tartışma Konu sunumu ve tartışma Sunum hazırlama ve okuma
5 Belirlenen konuların öğrenciler tarafından sunumu ve tartışma Konu sunumu ve tartışma Sunum hazırlama ve okuma
6 Belirlenen konuların öğrenciler tarafından sunumu ve tartışma Konu sunumu ve tartışma Sunum hazırlama ve okuma
7 Belirlenen konuların öğrenciler tarafından sunumu ve tartışma Konu sunumu ve tartışma Sunum hazırlama ve okuma
8 Belirlenen konuların öğrenciler tarafından sunumu ve tartışma Konu sunumu ve tartışma Sunum hazırlama ve okuma
9 Belirlenen konuların öğrenciler tarafından sunumu ve tartışma Konu sunumu ve tartışma Sunum hazırlama ve okuma
10 Belirlenen konuların öğrenciler tarafından sunumu ve tartışma Konu sunumu ve tartışma Sunum hazırlama ve okuma
11 Belirlenen konuların öğrenciler tarafından sunumu ve tartışma Konu sunumu ve tartışma Sunum hazırlama ve okuma
12 Belirlenen konuların öğrenciler tarafından sunumu ve tartışma Konu sunumu ve tartışma Sunum hazırlama ve okuma
13 Belirlenen konuların öğrenciler tarafından sunumu ve tartışma Konu sunumu ve tartışma Sunum hazırlama ve okuma
14 Belirlenen konuların öğrenciler tarafından sunumu ve tartışma Konu sunumu ve tartışma Sunum hazırlama ve okuma

1. A. Kahraman, E. Güven (Editör), "Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları-Vaka Analizleri İle", Gazi Kitabevi, Ankara, 2019. 2. N. Altuğ, Ş. Özhan, "Pazarlamada Güncel Gelişmeler", Nobel Yayıncılık, Ankara, 2018. 3. E. Parsons, P. Maclaran, A. Chatzidakis, "Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour", Second Edition, Routledge, London, 2018. Literatür taraması sonucu temin edilen kaynaklar (kitap, makale, bildiri, tez vb.)



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 80
Quiz 1 20
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Final Sınavı 1 1 1
Quiz 1 0 0
Derse Katılım 14 2 28
Tartışma 14 1 14
Makale Kritik Etme 14 1 14
Bireysel Çalışma 14 2 28
Ödev Problemleri için Bireysel Çalışma 2 4 8
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 1 6 6
Okuma 14 1 14
Quiz için Bireysel Çalışma 1 4 4
Toplam İş Yükü (saat) 117

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15 PÇ 16 PÇ 17 PÇ 18 PÇ 19
ÖÇ 1 4 4 4 5 4 4 5
ÖÇ 2 4 4 4 5 4 4 5
ÖÇ 3 4 4 4 5 4 4 5
ÖÇ 4 4 4 4 5 4 4 5
ÖÇ 5 4 4 4 5 4 4 5
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek