GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
İŞDR611 DİJİTAL PAZARLAMA Seçmeli Ders Grubu 1 2 5,00

Doktora



Öğrencilerin dijital teknolojilerin pazarlamadaki etkisin anlaması ve bu iki kavramın pazarlamada etkin şekilde kullanıma yönelik stratejileri ve yöntemleri öğrenmesi amaçlanmaktadır


Doç Dr. Tuğba ÖZBÖLÜK


1 Djital pazarlama ile ilgili temel kavramlar hakkında bilgi sahibi olur
2 Dijital teknolojileri, dijital medyanın doğuşunu ve geleneksel medyaya etkisini açıklar
3 Mobil pazarlama, blogla pazarlama, arama motoru pazarlaması, sosyal medya pazarlaması hakkında bilgi sahibi olur
4 Markaların, tüketiciler ile dijital medyada kurduğu diyaloğu analiz eder
5 Etkili sosyal medya pazarlama stratejileri hakkında bilgi edinir

Birinci Öğretim


Yok


Yok


İnternet ve küreselleşme, dijital pazarlama ve internet'in ilkeleri, elektronik pazarlarda yaşanan dönüşüm ve dijital ekonomiye geçiş, elektronik ticaret ve b2b, b2c, c2c uygulamaları, dijital pazarlama stratejileri, sanal topluluklar ve sosyal medya, blogla pazarlama, mobil pazarlama, arama motoru pazarlaması, dijital tüketiciler, pazarlama karmasının dijital ortamda uygulanması


Hafta Konular (Teorik) Öğretim Yöntem ve Teknikleri Ön Hazırlık
1 İnternet ve küreselleşme Literatür İncelemesi ve Tartışma Okuma
2 Dijital pazarlama ve internetin ilkeleri Literatür İncelemesi ve Tartışma Okuma
3 Elektronik pazarlarda yaşanan dönüşüm ve dijital ekonomiye geçiş Literatür İncelemesi ve Tartışma Okuma
4 Elektronik ticaret ve b2b, b2c, c2c uygulamaları Literatür İncelemesi ve Tartışma Okuma
5 Dijital pazarlama stratejileri Literatür İncelemesi ve Tartışma Okuma
6 Sanal topluluklar ve Sosyal medya Literatür İncelemesi ve Tartışma Okuma
7 Blogla Pazarlama Literatür İncelemesi ve Tartışma Okuma
8 Arama motoru pazarlaması Literatür İncelemesi ve Tartışma Okuma
9 Dijital tüketim Literatür İncelemesi ve Tartışma Okuma
10 Pazarlama karmasının dijital ortamda uygulanması Literatür İncelemesi ve Tartışma Okuma
11 Mobil pazarlama Literatür İncelemesi ve Tartışma Okuma
12 Dijital Pazarlamada Güncel Konular Literatür İncelemesi ve Tartışma Okuma
13 Sosyal medya pazarlaması Literatür İncelemesi ve Tartışma Okuma
14 Sanal Topuluklar Literatür İncelemesi ve Tartışma Okuma

Güncel Makaleler • Electronic Commerce Research and Applications • Internet Research • Online Information Review • Journal of Business Research • Technological Forecasting & Social Change • Journal of Retailing and Consumer Services



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 50
Proje Sunma 1 50
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Derse Katılım 14 3 42
Tartışma 6 1 6
Proje Sunma 2 1 2
Makale Kritik Etme 12 2 24
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 1 4 4
Okuma 12 2 24
Ev Ödevi 6 4 24
Toplam İş Yükü (saat) 128

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15 PÇ 16 PÇ 17 PÇ 18 PÇ 19
ÖÇ 1 5 4 4 3 3
ÖÇ 2 5 4 4 3 3
ÖÇ 3 5 4 4 3 3
ÖÇ 4 5 4 4 3 3
ÖÇ 5 5 4 4 3 3
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek