GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
BDR601 TEZ ÇALIŞMASI Ders 2 4 20,00

Doktora


Türkçe


Öğrencilerin tez sürecini yönetmek ve yönlendirmektir.


İlgili Öğretim Üyesi


1 Olası tez konularını oluşturur.
2 Tez konusunu belirler.
3 Tez konusu ile ilgili literatür taraması yapar.
4 Tez konusu ile ilgili veri toplama aracılığıyla veri toplar.
5 Topladığı verileri araştırma amaçları doğrultusunda düzenler ve analiz eder.
6 Bulguları yorumlar, düzenler ve sunar.
7 Araştırmayı rapor haline getirir.
8 Araştırma raporunu savunur.

Birinci Öğretim


yok


-yok


Öğrenciler ilgilendikleri konuları belirler, bununla ilgili makale taraması yapar, araştırma sürecini planlar, veri toplar, analiz eder, yorumlar, sonuçlar çıkarır, bulguları düzenler ve rapor haline getirir.


Hafta Konular (Teorik) Uygulama Öğretim Yöntem ve Teknikleri Ön Hazırlık
1 Bu dersin teorik ders anlatımı yoktur. Genel Bilgilendirme Toplantısı okuma ve tartışma yok
2 Bu dersin teorik ders anlatımı yoktur. Konunun Seçimi ve Tartışılması okuma ve tartışma yok
3 Bu dersin teorik ders anlatımı yoktur. Konunun Seçimi ve Tartışılması okuma ve tartışma yok
4 Bu dersin teorik ders anlatımı yoktur. Konunun Seçimi ve Tartışılması okuma ve tartışma yok
5 Bu dersin teorik ders anlatımı yoktur. Konunun Araştırılması ve Tartışılması okuma ve tartışma yok
6 Bu dersin teorik ders anlatımı yoktur. Konunun Araştırılması ve Tartışılması okuma ve tartışma yok
7 Bu dersin teorik ders anlatımı yoktur. Konunun Araştırılması ve Tartışılması okuma ve tartışma yok
8 Bu dersin teorik ders anlatımı yoktur. Konunun Araştırılması ve Tartışılması okuma ve tartışma yok
9 Bu dersin teorik ders anlatımı yoktur. Konunun Araştırılması ve Tartışılması okuma ve tartışma yok
10 Bu dersin teorik ders anlatımı yoktur. Konunun Araştırılması ve Tartışılması okuma ve tartışma yok
11 Bu dersin teorik ders anlatımı yoktur. Konunun Araştırılması ve Tartışılması okuma ve tartışma yok
12 Bu dersin teorik ders anlatımı yoktur. Konunun Araştırılması ve Tartışılması okuma ve tartışma yok
13 Bu dersin teorik ders anlatımı yoktur. Konunun Araştırılması ve Tartışılması okuma ve tartışma yok
14 Bu dersin teorik ders anlatımı yoktur. Konunun Araştırılması ve Tartışılması okuma ve tartışma yok

1. Türkiye Bilimler Akademisi. Bilimsel Araştırmada Etik ve Sorunları. Ankara: Türkiye Bilimler Akademisi, 2002. 2. Üstdal, Muzaffer ve Kural Gülbahar. Bilimsel Araştırma Nasıl Yapılır, Nasıl Yazılır, İstanbul: Beta Basım Yayım, 1997 3. Yozgat Bozok Üniversitesi, Lisansüstü Tez Yazım Kılavuzu, Yozgat, 2021. http://enstitu.bozok.edu.tr/upload/dosya/wask.pdf (29 Ekim 2021). 4. California Berkeley University Library (2009). APA Style Citations (American Psychological Association). Erişim: [http://www.lib.berkeley.edu/instruct/guides/apastyle.pdf]. EriGim Tarihi: 29 Ağustos 2009. 5. Day, A. Robert. Bilimsel Makale Nasıl Yazılır, Nasıl Yayımlanır. Gülay Aşkar Altay (çev.), 8.Basım, Ankara: TÜBİTAK Yayınları, 2003. 6. Karasar, Niyazi. Araştırmalarda Rapor Hazırlama. 8. Basım, Ankara: Alkm Yayınevi , 1995. 7. Murray Rowenna Anı Yayıncılık, Tez nasıl yazılır? (Çeviren :Şakir Çınkır) Ankara,2016



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Soru-Yanıt 1 25
Rapor Hazırlama 1 25
Rapor Sunma 1 25
Ev Ödevi 1 25
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Proje Hazırlama 1 75
Proje Sunma 1 25
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

-yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Uygulama/Pratik 14 2 28
Beyin Fırtınası 14 3 42
Rapor Hazırlama 7 5 35
Rapor Sunma 7 5 35
Proje Hazırlama 14 2 28
Proje Tasarımı /Yönetimi 14 5 70
Makale Kritik Etme 14 7 98
Ödev Problemleri için Bireysel Çalışma 14 7 98
Okuma 14 5 70
Toplam İş Yükü (saat) 504

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15 PÇ 16
ÖÇ 1 4 5
ÖÇ 2 5 5
ÖÇ 3 5 4
ÖÇ 4 3 5 5
ÖÇ 5 2 3
ÖÇ 6 3 5
ÖÇ 7 4 5 5
ÖÇ 8 4 5
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek