GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
BEDR602 UZMANLIK ALAN DERSİ Ders 4 8 10,00

Doktora


Türkçe


Doktora tez çalışmasını sürdüren öğrencilerin konularındaki yeni gelişmelerin ve yayınların incelenmesi ve tartışılması amaçlanmaktadır.


Öğrenci danışmanı


1 Tez konusunda edindiği bilgileri uzmanlık düzeyinde değerlendirebilme, geliştirebilme ve bunları kullanabilme becerisi kazanır.
2 Bilgiye gereksinim duyma ve aradığı bilgiye ulaşabilme becerisi kazanır.
3 Tez konusu ile ilgili verilerin toplanması, değerlendirilmesi, yayımlanması aşamalarında bilimsel ve etik değerleri gözetebilme yeterliliği kazanır.
4 Tez konusundaki bir sorunu çözmek için yöntem kurgulayabilme, geliştirebilme, sonuçları değerlendirebilme becerisi kazanır.
5 Tez konusundaki uygulamalarda karşılaşacağı karmaşık durumlarda yeni yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözebilme becerisi kazanır.
6 Tez konusundaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarabilme becerisi kazanır.

Birinci Öğretim


Yok


YOK


Tez çalışmasına bağlı olarak bilimsel araştırma ve inceleme yöntem ve teknikleri, alan ve araştırma konusuyla ilgili kaynak belirleme ve tarama, veri toplama ve işleme, değerlendirme ve sonuç çıkarma, uygulamalı çalışmalar


Hafta Konular (Teorik) Öğretim Yöntem ve Teknikleri Ön Hazırlık
1 Araştırma konusu ile ilgili verilerin toplanması Anlatım Yöntemi Soru-Cevap Yöntemi Problem Çözme Yöntemi Yok
2 araştırma konusu ile ilgili verilerin toplanması Anlatım Yöntemi Soru-Cevap Yöntemi Problem Çözme Yöntemi Yok
3 araştırma konusu ile ilgili verilerin toplanması Anlatım Yöntemi Soru-Cevap Yöntemi Problem Çözme Yöntemi Yok
4 araştırma konusu ile ilgili verilerin toplanması Anlatım Yöntemi Soru-Cevap Yöntemi Problem Çözme Yöntemi Yok
5 araştırma konusu ile ilgili verilerin toplanması Anlatım Yöntemi Soru-Cevap Yöntemi Problem Çözme Yöntemi Yok
6 araştırma yazısının yazılış şekli. Anlatım Yöntemi Soru-Cevap Yöntemi Problem Çözme Yöntemi Yok
7 araştırma yazısının yazılış şekli. Anlatım Yöntemi Soru-Cevap Yöntemi Problem Çözme Yöntemi Yok
8 araştırma yazısının yazılış şekli. Anlatım Yöntemi Soru-Cevap Yöntemi Problem Çözme Yöntemi Yok
9 araştırma konusu ile ilgili yayımlanma aşamaları Anlatım Yöntemi Soru-Cevap Yöntemi Problem Çözme Yöntemi Yok
10 araştırma konusu ile ilgili yayımlanma aşamaları Anlatım Yöntemi Soru-Cevap Yöntemi Problem Çözme Yöntemi Yok
11 araştırma konusu ile ilgili yayımlanma aşamaları Anlatım Yöntemi Soru-Cevap Yöntemi Problem Çözme Yöntemi Yok
12 araştırma konusu ile ilgili yayımlanma aşamaları Anlatım Yöntemi Soru-Cevap Yöntemi Problem Çözme Yöntemi Yok
13 Araştırma konusunda çalışmalarını yazılı, sözlü ve görsel olarak sunma Anlatım Yöntemi Soru-Cevap Yöntemi Problem Çözme Yöntemi Yok
14 Araştırma konusunda çalışmalarını yazılı, sözlü ve görsel olarak sunma Anlatım Yöntemi Soru-Cevap Yöntemi Problem Çözme Yöntemi Yok

İlgili Literatür



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 50
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 50

YOK


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 50 50
Final Sınavı 1 50 50
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 10 15 150
Toplam İş Yükü (saat) 250

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
ÖÇ 1 4 3 4 3 4 4 3 4 4 3 4
ÖÇ 2 4 3 4 4 4 3 4 4 4 4 3 3
ÖÇ 3 4 4 3 4 4 4 4 4 4 3 3 5 5
ÖÇ 4 5 5 5 4 4 4 4 4 5 5 4 4
ÖÇ 5 5 5 4 4 4 4 4 3 4 4 4 4 4
ÖÇ 6 4 4 4 5 5 5 5 5 5 5 5 5 4 4
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek