Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
BBDR622 | MEYVE YETİŞTİRİCİLİĞİNDE KALİTEYİ ARTIRAN FAKTÖRLER | Seçmeli Ders Grubu | 1 | 2 | 5,00 |
Doktora
Türkçe
Meyvecilikte yaygın olarak kullanılan anaç ve kalemler hakkında bilgi vermek ve anaç ve kalemlerin ilişkilerini fizyolojik olarak anlatmaktır.
Servet ARAS
1 | Meyvecilikte kullanılan kalemler öğrenebilmektedir. |
2 | Meyvecilikte kullanılan anaçlar öğrenebilmektedir. |
3 | Anaç ve kalem arasındaki ilişki öğrenebilmektedir. |
4 | Farklı çevre koşullarında hangi anaçların kullanılabileceği öğrenebilmektedir. |
5 | Farklı çevre koşullarında hangi kalemlerin kullanılabileceği öğrenebilmektedir. |
Birinci Öğretim
bulunmamaktadır
bulunmamaktadır
Meyve yetiştiriciliğinde anaç ve kalemin önemini ve bunların arasındaki ilişkiler konusunu içermektedir.
Hafta | Konular (Teorik) | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|
1 | Meyvecilikte anaç ve kalemin tanımı | ||
2 | Anaç ve kalemin anatomisi | ||
3 | Anaç ve kalemin anatomisi | ||
4 | Tuz stresine karşı kullanılabilecek anaçlar | ||
5 | Tuz stresine karşı kullanılabilecek anaçlar | ||
6 | Kuraklık stresine karşı kullanılabilecek anaçlar | ||
7 | Kuraklık stresine karşı kullanılabilecek anaçlar | ||
8 | Kireç stresine karşı kullanılabilecek anaçlar | ||
9 | Kireç stresine karşı kullanılabilecek anaçlar | ||
10 | Asfeksi stresine karşı kullanılabilecek anaçlar | ||
11 | Asfeksi stresine karşı kullanılabilecek anaçlar | ||
12 | Ekstrem sıcaklık stresine karşı kullanılabilecek anaçlar | ||
13 | Ekstrem sıcaklık stresine karşı kullanılabilecek anaçlar | ||
14 | Bodur anaçların kullanımı |
Bitki Fizyolojisi ve Gelişimi, Lincoln Taiz - Eduardo Zeiger, 2019
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Quiz | 3 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 45 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 55 |
bulunmamaktadır
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Derse Katılım | 14 | 3 | 42 |
Rapor Hazırlama | 1 | 1 | 1 |
Proje Hazırlama | 1 | 2 | 2 |
Proje Sunma | 1 | 1 | 1 |
Ödev Problemleri için Bireysel Çalışma | 14 | 2 | 28 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 10 | 10 |
Okuma | 14 | 2 | 28 |
Quiz için Bireysel Çalışma | 5 | 1 | 5 |
Toplam İş Yükü (saat) | 119 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | |
ÖÇ 1 | 3 | 2 | 3 | 2 | |||||||
ÖÇ 2 | 3 | 2 | 3 | 4 | |||||||
ÖÇ 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||
ÖÇ 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||
ÖÇ 5 | 3 | 2 | 3 | 4 |