Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
TBYL536 | ÜZÜMSÜ MEYVELERDE YENİ TÜRLER | Seçmeli Ders Grubu | 1 | 2 | 5,00 |
Yüksek Lisans
Üzümsü meyve türleri hakkında, ülkemizde ve dünyada gerçekleştirilen çok sayıda çalışmalar bulunmaktadır. Üzümsü meyve türlerinin yetiştiriciliğinde yeni üretim tekniklerini ve gelişmeleri takip etmelerini ve bu konularda bilgilendirilmelerini sağlamak, yapılan son çalışmalar üzerine literatür çalışmalarını takip etmek ve yeni bilgilerin ışığında, yeni çalışma konuları saptanarak bunlar üzerinde tartışmaktır.
Dr. Öğr. Üyesi Gülden BALCI
1 | Literatür taraması nasıl yapılır bilir. |
2 | Üzümsü meyve yetiştiriciliğindeki güncel sorunları bilir. |
3 | Üzümsü meyvelerde yapılan güncel çalışmaları bilir. |
4 | Ders raporu nasıl hazırlanır bilir. |
Birinci Öğretim
yok
--
Üzümsü meyve türleri hakkında, ülkemizde ve dünyada gerçekleştirilen güncel araştırmaları hakkında bilgiler içerir
Hafta | Konular (Teorik) | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|
1 | Ülkemiz ve Dünyadaki çileklerde yapılan yeni çalışmalar. | ||
2 | Ülkemiz ve Dünyadaki çileklerde yapılan yeni çalışmalar. | ||
3 | Ülkemiz ve Dünyadaki çileklerde yapılan yeni çalışmalar. | ||
4 | Öğrencilere çilek yetiştiriciliği ile ilgili literatür tarama ödevinin verilmesi, taranan literatürlerin sunumu ve tartışılması | ||
5 | Çilek yetiştiriciliğinde önemli araştırma sonuçlarının çevirilerinin özetlenmesi ve bulguların tartışılması. | ||
6 | Çilek yetiştiriciliğinde önemli araştırma sonuçlarının çevirilerinin özetlenmesi ve bulguların tartışılması. | ||
7 | Çilek yetiştiriciliğinde önemli araştırma sonuçlarının çevirilerinin özetlenmesi ve bulguların tartışılması. | ||
8 | Ülkemiz ve Dünyadaki böğürtlenlerde yapılan yeni çalışmalar | ||
9 | Öğrencilere böğürtlen yetiştiriciliği ile ilgili literatür tarama ödevinin verilmesi, taranan literatürlerin sunumu ve tartışılması. | ||
10 | Böğürtlen yetiştiriciliğinde önemli araştırma sonuçlarının çevirilerinin özetlenmesi ve bulguların tartışılması. | ||
11 | Ülkemiz ve Dünyadaki ahududularda yapılan yeni çalışmalar | ||
12 | Öğrencilere ahududu yetiştiriciliği ile ilgili literatür tarama ödevinin verilmesi, taranan literatürlerin sunumu ve tartışılması | ||
13 | Öğrencilere ahududu yetiştiriciliği ile ilgili literatür tarama ödevinin verilmesi, taranan literatürlerin sunumu ve tartışılması | ||
14 | Ders değerlendirilmesi |
-
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Quiz | 3 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 50 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 50 |
-
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Quiz | 3 | 2 | 6 |
Ödev Problemleri için Bireysel Çalışma | 10 | 2 | 20 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 10 | 3 | 30 |
Okuma | 10 | 3 | 30 |
Quiz için Bireysel Çalışma | 10 | 2 | 20 |
Ev Ödevi | 10 | 2 | 20 |
Toplam İş Yükü (saat) | 128 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | |
ÖÇ 1 | 3 | 4 | |||||||||||||
ÖÇ 2 | 3 | 4 | |||||||||||||
ÖÇ 3 | |||||||||||||||
ÖÇ 4 | 3 |