[DersinKodu] | [DersinAdi] | [DersinTuru] | [Yil] | [YariYil] | [Ects] |
---|---|---|---|---|---|
ADSL-115 | Yozgat’ın Tarihi Yerleri ve Yapıları | Seçmeli Ders Grubu | 2 | 3 | 2,00 |
[Lisans]
Türkçe
Bu dersin amacı yaşadığımız il olan Yozgat’ın görülmesi gereken tarihi yerlerini ve tarihi yapılarını tanıtmaktır.
Öğr. Gör. Kübra COŞAR
1 | Öğrencilerimiz bulunduğu şehri tanıyabilir. |
2 | Yaşadıkları bölgenin tarihini öğrenebilir. |
3 | Yapıların tarihi ve yapısal özelliklerini öğrenebilir. |
4 | Şehrimizin gezilip görülmesi gereken yerleri hakkında bilgi edinebilir. |
5 | Yozgat'ın geçmişten günümüze kadar gelen kültür miraslarını öğrenebilir. |
Birinci Öğretim
-
-
Yazgat sınırları içerisinde bulunan geçmişten günümüze kadar gelmiş tarihi ve kültürel mirasımızı aktararak, şehrimizin tarihi yapılarının bir kısmı anlatılmaktadır.
[Hafta] | [Teorik] | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
---|---|---|---|
1 | Yozgat'ın Tanıtımı | ||
2 | Karabıyık Köprüsü ve Kemer Köprü | ||
3 | Çandır Kümbeti | ||
4 | Mustafa Paşa Camii | ||
5 | Akdağmadeni Kilise | ||
6 | Muşalli Kalesi | ||
7 | Sarıkaya Roma Hamamı | ||
8 | Kerkenes Harabeleri | ||
9 | Başçavuş Camii | ||
10 | Çapanoğlu Camii | ||
11 | Yozgat Lisesi | ||
12 | Nizamoğlu Konağı | ||
13 | Akdağmadeni Ormanları | ||
14 | Çamlık Milli Parkı |
Öğretim Elemanının Ders Notları
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | [Adet] | [Deger] |
---|---|---|
Quiz | 2 | 100 |
[Toplam] | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | [Adet] | [Deger] |
Final Sınavı | 1 | 100 |
[Toplam] | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
-
[Etkinlikler] | [Sayisi] | [Suresi] | [ToplamIsYuku] |
---|---|---|---|
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Quiz | 2 | 1 | 2 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Bireysel Çalışma | 7 | 1 | 7 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 4 | 4 |
Quiz için Bireysel Çalışma | 2 | 4 | 8 |
[ToplamIsYuku] | 50 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | [PC] 11 | [PC] 12 | |
[OC] 1 | ||||||||||||
[OC] 2 | ||||||||||||
[OC] 3 | ||||||||||||
[OC] 4 | ||||||||||||
[OC] 5 |