[DersinKodu] | [DersinAdi] | [DersinTuru] | [Yil] | [YariYil] | [Ects] |
---|---|---|---|---|---|
ADSL-051 | ÇEVRE KİRLİLİĞİ VE KONTROLÜ | Seçmeli Ders Grubu | 2 | 3 | 2,00 |
[Lisans]
Türkçe
Çevre kirliliği konusunda farkındalık yaratmak
Doç. Dr. Serpil SAVCI
1 | Çevre kirliliğinin farkına varır. |
2 | Çevre kirliliği ve kontrolünü tanımlar |
3 | Teknolojik gelişmeler sonucunda ortaya çıkan yeni sorunları açıklar |
4 | Mikro/makro ölçekte çevre kirliliği kontrolunu tanımlar. |
5 | Tasarım projelerinde gerekli olan koşulları belirler. |
Birinci Öğretim
Yok
[Yok]
Çevre kirliliği, kaynakları, tipleri, su kirliliği, arıtma yöntemleri ve teknikleri, gürültü kirliliği, hava kirliliği ve kaynakları
[Hafta] | [Teorik] | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
---|---|---|---|
1 | Çevre kirliliğine giriş | ||
2 | Hava kirliliği | ||
3 | Su kirliliği | ||
4 | Tehlikeli atıklar | ||
5 | Toprak kirliliği | ||
6 | Bina içi hava kirliliği | ||
7 | Su kirliliği arıtma yöntemleri | ||
8 | Katı atıklar | ||
9 | Yasal mevzuat | ||
10 | Küresel ısınma | ||
11 | İklim değişikliği | ||
12 | Hava kirliliği kontrolü | ||
13 | Toprak kirliliği kontrolü | ||
14 | Su kirliliği ve kontrolü |
Çevre Kirliliği ve Kontrolü Mehmet Karpuzcu
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | [Adet] | [Deger] |
---|---|---|
Ara Sınav | 2 | 100 |
[Toplam] | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | [Adet] | [Deger] |
Final Sınavı | 1 | 100 |
[Toplam] | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
[Etkinlikler] | [Sayisi] | [Suresi] | [ToplamIsYuku] |
---|---|---|---|
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Quiz | 2 | 1 | 2 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Bireysel Çalışma | 5 | 1 | 5 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 5 | 5 |
Quiz için Bireysel Çalışma | 2 | 5 | 10 |
[ToplamIsYuku] | 51 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | [PC] 11 | [PC] 12 | [PC] 13 | [PC] 14 | |
[OC] 1 | ||||||||||||||
[OC] 2 | ||||||||||||||
[OC] 3 | ||||||||||||||
[OC] 4 | ||||||||||||||
[OC] 5 |