Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Lisans
1 |
Sanat Tarihi alanında kazandığı kavram ve bilgileri kullanabilir. |
2 |
İmge ve simgeleri görür ve tanımlar. |
3 |
Sanat Tarihi alanında üslup karşılaştırması yapabilir. |
4 |
Sanat Tarihi alanında edindiği bilgileri sözlü ve yazılı ifade edebilir. |
5 |
Sanat Tarihine yardımcı disiplinleri tanır ve kullanır. |
6 |
Sanat Tarihi araştırmaları için gerekli olan teknikleri ve modern araçları kullanabilir. |
7 |
Sanat Tarihi alan çalışmalarında planlama ve uygulama yapabilir. |
8 |
Sanat Tarihi alanında kaynak ve sorunları tanımlar, formüle eder ve çözer. |
9 |
Çağdaş Sanat sorunları hakkında bilgi sahibi olur. |
10 |
Sanat eserlerini sistematik olarak belgeler, yorumlar ve analiz eder. |
11 |
Alan araştırmalarında takım çalışması yapabilir. |
12 |
En az bir yabancı dil kullanarak Sanat Tarihi alanındaki gelişmeleri izleyebilir ve meslektaşları ile iletişim kurabilir. |
13 |
Mesleki etik ve sorumluluk bilincine sahiptir. |
14 |
Sosyal, kültürel ve toplumsal sorumlulukları kavrar, benimser ve uygular. |
15 |
Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirir. |
[Yok]
Hafta |
Konular (Teorik) |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
Ön Hazırlık |
1 |
Tanışma – Dersin gerekçesi ve önemi - Dersin kural ve gerekleri Taş eserlerden edinilen bilgiler nelerdir? Taş eserleri incelemenin önemi ve çizim malzemeleri tanıtımı |
|
|
2 |
Taş eserlerin teknik özellikleri, bezeme motifleri |
|
|
3 |
Seramik. eserlerin teknik özellikleri, bezeme motifleri |
|
|
4 |
Seramik buluntularının çizimi / Ara sınav |
|
|
5 |
Seramik buluntularının çizimi |
|
|
6 |
Seramik buluntularının çizimi /Quiz |
|
|
7 |
Seramik buluntularının çizimi Ara sınav |
|
|
8 |
Seramik buluntularının çizimi |
|
|
9 |
Seramik buluntularının çizimi Quiz |
|
|
10 |
Seramik buluntularının çizimi |
|
|
11 |
Seramik buluntularının çizimi Ara sınav |
|
|
12 |
Seramik buluntularının çizimi |
|
|
13 |
Seramik buluntularının çizimi |
|
|
14 |
Seramik buluntularının çizimi |
|
|
15 |
Final Sınavı |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
5 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
5 |
5 |
25 |
Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Derse Katılım |
14 |
2 |
28 |
Bireysel Çalışma |
14 |
2 |
28 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
3 |
5 |
15 |
Okuma |
13 |
1 |
13 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
110
|
|
PÇ 1 |
PÇ 2 |
PÇ 3 |
PÇ 4 |
PÇ 5 |
PÇ 6 |
PÇ 7 |
PÇ 8 |
PÇ 9 |
PÇ 10 |
PÇ 11 |
PÇ 12 |
PÇ 13 |
PÇ 14 |
PÇ 15 |
PÇ 16 |
PÇ 17 |
PÇ 18 |
ÖÇ 1 |
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 4 |
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 5 |
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 7 |
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 9 |
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 11 |
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 13 |
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 15 |
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek