Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Lisans
1 |
Koruma ve planlamaya ilişkin temel kavramları tanımlayabilecek. |
2 |
Korumaya yönelik politikaları tanımlayabilecek. |
3 |
Koruma kavramları ve koruma sürecini tanımlayabilecek. |
4 |
Koruma ve restorasyonda belgelemenin yeri ve önemini tanımlayabilecek. |
5 |
Tarihi dokuda yeni tasarım sorunlarını tanımlayabilecektir. |
[Yok]
Hafta |
Konular (Teorik) |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
Ön Hazırlık |
1 |
Kentsel Mekânda Koruma ve Planlama |
|
|
2 |
Kentsel Mekânda Koruma ve Planlama |
|
|
3 |
Çeşitli Örnekleri ile Korumaya Yönelik Politikalar |
|
|
4 |
Çeşitli Örnekleri ile Korumaya Yönelik Politikalar |
|
|
5 |
Koruma Kavramları ve Koruma Süreci |
|
|
6 |
Koruma Kavramları ve Koruma Süreci |
|
|
7 |
Anıtlarda Bozulmaya Neden Olan Etkenler |
|
|
8 |
Restorasyon Sürecinde Belgeleme |
|
|
9 |
Restorasyon Sürecinde Belgeleme |
|
|
10 |
Tarihi Dokuda Yeni Tasarım Sorunları |
|
|
11 |
Tarihi Dokuda Yeni Tasarım Sorunları |
|
|
12 |
Korumanın Yeni Dinamikler |
|
|
13 |
Korumanın Yeni Dinamikler |
|
|
14 |
Final için çalışma |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
60 |
Makale Kritik Etme |
1 |
20 |
Ev Ödevi |
1 |
20 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Derse Katılım |
14 |
2 |
28 |
Makale Kritik Etme |
3 |
6 |
18 |
Bireysel Çalışma |
1 |
14 |
14 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
1 |
5 |
5 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
1 |
10 |
10 |
Okuma |
3 |
6 |
18 |
Ev Ödevi |
1 |
5 |
5 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
100
|
|
PÇ 1 |
PÇ 2 |
PÇ 3 |
PÇ 4 |
PÇ 5 |
PÇ 6 |
PÇ 7 |
PÇ 8 |
PÇ 9 |
PÇ 10 |
PÇ 11 |
PÇ 12 |
PÇ 13 |
PÇ 14 |
PÇ 15 |
PÇ 16 |
PÇ 17 |
PÇ 18 |
ÖÇ 1 |
|
|
4
|
|
|
|
|
5
|
5
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 2 |
|
|
4
|
|
|
|
|
5
|
5
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 3 |
|
|
4
|
|
|
|
|
4
|
4
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 4 |
|
|
5
|
|
|
|
|
5
|
5
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 5 |
|
|
5
|
|
|
|
|
5
|
5
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek