[GeriDon]

[DersOgretimPlani]


[DersinKodu] [DersinAdi] [DersinTuru] [Yil] [YariYil] [Ects]
0 0 0

[Lisans]





1 Koruma ve planlamaya ilişkin temel kavramları tanımlayabilecek.
2 Korumaya yönelik politikaları tanımlayabilecek.
3 Koruma kavramları ve koruma sürecini tanımlayabilecek.
4 Koruma ve restorasyonda belgelemenin yeri ve önemini tanımlayabilecek.
5 Tarihi dokuda yeni tasarım sorunlarını tanımlayabilecektir.



[Yok]



[Hafta] [Teorik] [OgretimYontemVeTeknikleri] [OnHazirlik]
1 Kentsel Mekânda Koruma ve Planlama
2 Kentsel Mekânda Koruma ve Planlama
3 Çeşitli Örnekleri ile Korumaya Yönelik Politikalar
4 Çeşitli Örnekleri ile Korumaya Yönelik Politikalar
5 Koruma Kavramları ve Koruma Süreci
6 Koruma Kavramları ve Koruma Süreci
7 Anıtlarda Bozulmaya Neden Olan Etkenler
8 Restorasyon Sürecinde Belgeleme
9 Restorasyon Sürecinde Belgeleme
10 Tarihi Dokuda Yeni Tasarım Sorunları
11 Tarihi Dokuda Yeni Tasarım Sorunları
12 Korumanın Yeni Dinamikler
13 Korumanın Yeni Dinamikler
14 Final için çalışma



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri [Adet] [Deger]
Ara Sınav 1 60
Makale Kritik Etme 1 20
Ev Ödevi 1 20
[Toplam] 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri [Adet] [Deger]
Final Sınavı 1 100
[Toplam] 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60


[Etkinlikler] [Sayisi] [Suresi] [ToplamIsYuku]
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Derse Katılım 14 2 28
Makale Kritik Etme 3 6 18
Bireysel Çalışma 1 14 14
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 1 5 5
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 1 10 10
Okuma 3 6 18
Ev Ödevi 1 5 5
[ToplamIsYuku] 100

[PC] 1 [PC] 2 [PC] 3 [PC] 4 [PC] 5 [PC] 6 [PC] 7 [PC] 8 [PC] 9 [PC] 10 [PC] 11 [PC] 12 [PC] 13 [PC] 14 [PC] 15 [PC] 16 [PC] 17 [PC] 18
[OC] 1 4 5 5 5
[OC] 2 4 5 5 4
[OC] 3 4 4 4 4
[OC] 4 5 5 5 5
[OC] 5 5 5 5 5
[PCOCAciklama]