[DersinKodu] | [DersinAdi] | [DersinTuru] | [Yil] | [YariYil] | [Ects] |
---|---|---|---|---|---|
0 | 0 | 0 |
[Lisans]
1 | Koruma ve planlamaya ilişkin temel kavramları tanımlayabilecek. |
2 | Korumaya yönelik politikaları tanımlayabilecek. |
3 | Koruma kavramları ve koruma sürecini tanımlayabilecek. |
4 | Koruma ve restorasyonda belgelemenin yeri ve önemini tanımlayabilecek. |
5 | Tarihi dokuda yeni tasarım sorunlarını tanımlayabilecektir. |
[Yok]
[Hafta] | [Teorik] | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
---|---|---|---|
1 | Kentsel Mekânda Koruma ve Planlama | ||
2 | Kentsel Mekânda Koruma ve Planlama | ||
3 | Çeşitli Örnekleri ile Korumaya Yönelik Politikalar | ||
4 | Çeşitli Örnekleri ile Korumaya Yönelik Politikalar | ||
5 | Koruma Kavramları ve Koruma Süreci | ||
6 | Koruma Kavramları ve Koruma Süreci | ||
7 | Anıtlarda Bozulmaya Neden Olan Etkenler | ||
8 | Restorasyon Sürecinde Belgeleme | ||
9 | Restorasyon Sürecinde Belgeleme | ||
10 | Tarihi Dokuda Yeni Tasarım Sorunları | ||
11 | Tarihi Dokuda Yeni Tasarım Sorunları | ||
12 | Korumanın Yeni Dinamikler | ||
13 | Korumanın Yeni Dinamikler | ||
14 | Final için çalışma |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | [Adet] | [Deger] |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 60 |
Makale Kritik Etme | 1 | 20 |
Ev Ödevi | 1 | 20 |
[Toplam] | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | [Adet] | [Deger] |
Final Sınavı | 1 | 100 |
[Toplam] | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
[Etkinlikler] | [Sayisi] | [Suresi] | [ToplamIsYuku] |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Makale Kritik Etme | 3 | 6 | 18 |
Bireysel Çalışma | 1 | 14 | 14 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 5 | 5 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 10 | 10 |
Okuma | 3 | 6 | 18 |
Ev Ödevi | 1 | 5 | 5 |
[ToplamIsYuku] | 100 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | [PC] 11 | [PC] 12 | [PC] 13 | [PC] 14 | [PC] 15 | [PC] 16 | [PC] 17 | [PC] 18 | |
[OC] 1 | 4 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||
[OC] 2 | 4 | 5 | 5 | 4 | ||||||||||||||
[OC] 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | ||||||||||||||
[OC] 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||
[OC] 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |