[DersinKodu] | [DersinAdi] | [DersinTuru] | [Yil] | [YariYil] | [Ects] |
---|---|---|---|---|---|
OT210 | TARIMDA ÇEVRE KİRLİLİĞİ | Seçmeli Ders Grubu | 2 | 4 | 3,00 |
[Onlisans]
Çevre ve insan sağlığı koruma kuralları ile ilgili bilgi ve becerileri kazandırmak.
1 | Çevrenin tanımını yapabilme, çevrenin önemini kavrayabilme ve çevre bilinci kazanabilme. |
2 | Çevre kirliliğinin tanımlayabilme, çevre kirliliklerini sınıflandırabilme. |
3 | Enerji, korunumu ve eldesi hakkında bilgi sahibi olabilme |
4 | İsraf ve tasarruf konusu hakkında bilgi sahibi olabilme |
Birinci Öğretim
[Yok]
Hava, su, toprak kirlilikleri, kirlilik nedenleri ve kirliliğe karşı alınacak önlemler. Gürültünün tanımı, kaynakları ve gürültüye karşı alınacak önlemler.
[Hafta] | [Teorik] | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
---|---|---|---|
1 | Çevre ve Kirlilik Tanımları | ||
2 | Su ve Toprak Kirliliği | ||
3 | Gürültü ve Gürültü Kirliliği | ||
4 | Enerji | ||
5 | İsraf | ||
6 | Geri Dönüşüm | ||
7 | Tıbbı Atık | ||
8 | Biyogaz | ||
9 | Kaya Gazı | ||
10 | Enerji Verimliliği | ||
11 | Küresel Isınma | ||
12 | Atık su arıtma | ||
13 | Öğrenci Sunumları | ||
14 | Öğrenci Sunumları |
Öğretim elemanı notları
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | [Adet] | [Deger] |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
[Toplam] | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | [Adet] | [Deger] |
Final Sınavı | 1 | 60 |
Proje Sunma | 1 | 40 |
[Toplam] | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
[Etkinlikler] | [Sayisi] | [Suresi] | [ToplamIsYuku] |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Soru-Yanıt | 14 | 1 | 14 |
Proje Hazırlama | 1 | 10 | 10 |
Proje Sunma | 1 | 1 | 1 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 7 | 1 | 7 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 7 | 1 | 7 |
[ToplamIsYuku] | 69 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | [PC] 11 | [PC] 12 | [PC] 13 | [PC] 14 | [PC] 15 | |
[OC] 1 | 4 | ||||||||||||||
[OC] 2 | 4 | 3 | 4 | ||||||||||||
[OC] 3 | 3 | ||||||||||||||
[OC] 4 |