Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
STJ001 | STAJ | Ders | 2 | 3 | 5,00 |
Önlisans
Türkçe
Bu dersin amacı, öğrencilerin, iki yıl boyunca mesleki alanda gördükleri teorik ve pratik bilgileri, alanındaki işletmelerde veya kurumlarda uygulamaya dökme, ayrıca iş hayatı ile ilgili takım çalışması, kurum çalışanlarıyla iletişim kurabilme gibi konularda bilgi ve beceri kazanmalarını sağlamaktır.
Öğr. Gör. Dr. Burçin YILMAZ
1 | Mesleği ile ilgili almış olduğu bilgileri alanında uygulamaya döker. |
2 | Takım çalışması içerisinde yer alır. |
3 | Mesleği ile ilgili görev ve sorumluluklarını yerine getirir. |
4 | İş hayatındaki hiyerarşik düzene ayak uydurabilir. |
5 | İnsan ilişkilerini kavrayabilir. |
Birinci Öğretim
Bulunmamaktadır.
Bulunmamaktadır.
Öğrencilerin iki yıllık eğitimi boyunca mesleği ile ilgili almış olduğu tüm teorik ve pratik bilgilerin üretim ve/veya analiz yapan kurum ve kuruluşlarda uygulamaya dökülmesi, işletmelerdeki üretim veya iş akışının öğrenilmesi, insan ilişkilerinin öğrenilmesi.
Hafta | Konular (Teorik) | Uygulama | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|---|
1 | Öğrenci sunumları | Raporlama ve sunum hazırlama | Sunum ve tartışma | Staj raporlarının sunum haline getirilmesi |
2 | Öğrenci sunumları | Raporlama ve sunum hazırlama | Sunum ve tartışma | Staj raporlarının sunum haline getirilmesi |
3 | Öğrenci sunumları | Raporlama ve sunum hazırlama | Sunum ve tartışma | Staj raporlarının sunum haline getirilmesi |
4 | Öğrenci sunumları | Raporlama ve sunum hazırlama | Sunum ve tartışma | Staj raporlarının sunum haline getirilmesi |
5 | Öğrenci sunumları | Raporlama ve sunum hazırlama | Sunum ve tartışma | Staj raporlarının sunum haline getirilmesi |
6 | Öğrenci sunumları | Raporlama ve sunum hazırlama | Sunum ve tartışma | Staj raporlarının sunum haline getirilmesi |
7 | Öğrenci sunumları | Raporlama ve sunum hazırlama | Sunum ve tartışma | Staj raporlarının sunum haline getirilmesi |
8 | Öğrenci sunumları | Raporlama ve sunum hazırlama | Sunum ve tartışma | Staj raporlarının sunum haline getirilmesi |
9 | Öğrenci sunumları | Raporlama ve sunum hazırlama | Sunum ve tartışma | Staj raporlarının sunum haline getirilmesi |
10 | Öğrenci sunumları | Raporlama ve sunum hazırlama | Sunum ve tartışma | Staj raporlarının sunum haline getirilmesi |
11 | Öğrenci sunumları | Raporlama ve sunum hazırlama | Sunum ve tartışma | Staj raporlarının sunum haline getirilmesi |
12 | Öğrenci sunumları | Raporlama ve sunum hazırlama | Sunum ve tartışma | Staj raporlarının sunum haline getirilmesi |
13 | Öğrenci sunumları | Raporlama ve sunum hazırlama | Sunum ve tartışma | Staj raporlarının sunum haline getirilmesi |
14 | Değerlendirme | Raporlama ve Sunum | Sunum ve tartışma | Staj raporlarının sunum haline getirilmesi |
1. Tüm derslerde yararlanılan kaynak kitap veya internet siteleri
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Rapor Hazırlama | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Rapor Sunma | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
20 iş günü.
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Uygulama/Pratik | 14 | 2 | 28 |
Gözlem | 14 | 2 | 28 |
Rapor Hazırlama | 1 | 5 | 5 |
Rapor Sunma | 1 | 5 | 5 |
Rapor | 1 | 20 | 20 |
Toplam İş Yükü (saat) | 114 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 | |
ÖÇ 1 | 2 | |||||||||||||||
ÖÇ 2 | 4 | |||||||||||||||
ÖÇ 3 | 2 | |||||||||||||||
ÖÇ 4 | 2 | |||||||||||||||
ÖÇ 5 | 2 |