Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
MDR697 | TEZ ÇALIŞMASI | Ders | 4 | 8 | 20,00 |
Doktora
Tez konusu ile ilgili literatür taraması yapar. Tez çalışması ile ilgili son gelişmelere ulaşır. Tez konusu ile ilgili bilgileri sınıflar ve değerlendirir. Bilimsel etiği kavrar. Çalışmalarını sözlü ve yazılı olarak sunar.
Tüm Öğretim Üyeleri
1 | Lisans, Yüksek lisans ve Doktora düzeyinde edinilen yeterliliklere bağlı olarak matematiğin teori ve pratiğine ilişkin bilgilerini uzmanlık seviyesinde geliştirebilme. |
2 | Matematikte karşılaşılan değişik problemleri tanıyıp, çözümüne yönelik çalışmalar yapabilme. |
3 | Alanında edindiği bilgiyi eleştirel yaklaşımlarla değerlendirerek çalışmalarını bağımsız olarak ya da projeler kapsamında grup olarak yürütebilme. |
4 | Alanı ile ilgili bilimsel ve toplumsal gelişmeleri takip edebilme. |
5 | Çalışmalarını; yazılı, sözlü ve görsel gibi çeşitli yöntemler kullanarak sistematik biçimde aktarabilme. |
6 | Bilgiye ulaşma yöntemlerini etkin ve etik değerlere uygun olarak kullanabilme. |
Birinci Öğretim
[Yok]
Lisans düzeyinde edinilen yeterliliklere bağlı olarak matematiğin teori ve pratiğine ilişkin bilgilerini uzmanlık seviyesinde geliştirebilme. Matematikte karşılaşılan değişik problemleri tanıyıp, çözümüne yönelik çalışmalar yapabilme yeteneğini kazanmadır.
Hafta | Konular (Teorik) | Uygulama | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|---|
1 | Tez konusu ile ilgili literatür taraması | |||
2 | Tez konusu ile ilgili literatür taraması | |||
3 | Tez konusu ile ilgili literatür taraması | |||
4 | Tez konusu ile ilgili bilgilerin sınıflandırılması ve değerlendirilmesi. | |||
5 | Tez konusu ile ilgili bilgilerin sınıflandırılması ve değerlendirilmesi. | |||
6 | Tez konusu ile ilgili bilgilerin sınıflandırılması ve değerlendirilmesi. | |||
7 | Tez konusu ile ilgili bilgilerin sınıflandırılması ve değerlendirilmesi. | |||
8 | Tez konusu ile ilgili bilgilerin sınıflandırılması ve değerlendirilmesi. | |||
9 | Tez konusu ile ilgili bilgilerin sınıflandırılması ve değerlendirilmesi. | |||
10 | Tez konusu ile ilgili bilgilerin sınıflandırılması ve değerlendirilmesi. | |||
11 | Çalışmaların sözlü ve yazılı olarak sunumu. | |||
12 | Çalışmaların sözlü ve yazılı olarak sunumu. | |||
13 | Çalışmaların sözlü ve yazılı olarak sunumu. | |||
14 | Çalışmaların sözlü ve yazılı olarak sunumu. |
İlgili kitap ve makaleler.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Performans | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Rapor Sunma | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Derse Katılım | 14 | 15 | 210 |
Uygulama/Pratik | 14 | 5 | 70 |
Tartışma | 1 | 3 | 3 |
Soru-Yanıt | 1 | 3 | 3 |
Alan Çalışması | 14 | 2 | 28 |
Rapor Hazırlama | 5 | 3 | 15 |
Rapor Sunma | 5 | 3 | 15 |
Makale Kritik Etme | 10 | 2 | 20 |
Bireysel Çalışma | 14 | 10 | 140 |
Performans | 1 | 2 | 2 |
Toplam İş Yükü (saat) | 506 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | |
ÖÇ 1 | 4 | ||||||||||||||
ÖÇ 2 | 4 | ||||||||||||||
ÖÇ 3 | 4 | ||||||||||||||
ÖÇ 4 | 4 | ||||||||||||||
ÖÇ 5 | 4 | ||||||||||||||
ÖÇ 6 | 4 |