Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
MDR600 | UZMANLIK ALAN DERSİ | Ders | 3 | 6 | 10,00 |
Doktora
Tez konusu ile ilgili literatür taraması yapar. Tez çalışması ile ilgili son gelişmelere ulaşır. Tez konusu ile ilgili bilgileri sınıflar ve değerlendirir. Bilimsel etiği kavrar. Çalışmalarını sözlü ve yazılı olarak sunar.
Tüm Öğretim Üyeleri
1 | Lisans düzeyinde edinilen yeterliliklere bağlı olarak matematiğin teori ve pratiğine ilişkin bilgilerini uzmanlık seviyesinde geliştirebilme. |
2 | Matematikte karşılaşılan değişik problemleri tanıyıp, çözümüne yönelik çalışmalar yapabilme. |
3 | Alanında edindiği bilgiyi eleştirel yaklaşımlarla değerlendirerek çalışmalarını bağımsız olarak ya da projeler kapsamında grup olarak yürütebilme. |
4 | Alanı ile ilgili bilimsel ve toplumsal gelişmeleri takip edebilme. |
5 | Çalışmalarını; yazılı, sözlü ve görsel gibi çeşitli yöntemler kullanarak sistematik biçimde aktarabilme. |
6 | Bilgiye ulaşma yöntemlerini etkin ve etik değerlere uygun olarak kullanabilme. |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
Lisans düzeyinde edinilen yeterliliklere bağlı olarak matematiğin teori ve pratiğine ilişkin bilgilerini uzmanlık seviyesinde geliştirebilme. Matematikte karşılaşılan değişik problemleri tanıyıp, çözümüne yönelik çalışmalar yapabilme yeteneğini kazanmadır.
Hafta | Konular (Teorik) | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|
1 | Tez konusu ile ilgili literatür taraması | ||
2 | Tez konusu ile ilgili literatür taraması | ||
3 | Tez konusu ile ilgili literatür taraması | ||
4 | Tez konusu ile ilgili bilgileri sınıflandırılması ve değerlendirilmesi. | ||
5 | Tez konusu ile ilgili bilgileri sınıflandırılması ve değerlendirilmesi. | ||
6 | Tez konusu ile ilgili bilgileri sınıflandırılması ve değerlendirilmesi. | ||
7 | Tez konusu ile ilgili bilgileri sınıflandırılması ve değerlendirilmesi. | ||
8 | Tez konusu ile ilgili bilgileri sınıflandırılması ve değerlendirilmesi. | ||
9 | Tez konusu ile ilgili bilgileri sınıflandırılması ve değerlendirilmesi. | ||
10 | Tez konusu ile ilgili bilgileri sınıflandırılması ve değerlendirilmesi. | ||
11 | Çalışmalarını sözlü ve yazılı olarak sunumu. | ||
12 | Çalışmalarını sözlü ve yazılı olarak sunumu. | ||
13 | Çalışmalarını sözlü ve yazılı olarak sunumu. | ||
14 | Çalışmalarını sözlü ve yazılı olarak sunumu. |
İlgili kitap ve makaleler.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Performans | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Sözlü Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Derse Katılım | 7 | 1 | 7 |
Tartışma | 1 | 4 | 4 |
Soru-Yanıt | 1 | 4 | 4 |
Rapor Hazırlama | 6 | 12 | 72 |
Rapor Sunma | 6 | 4 | 24 |
Bireysel Çalışma | 7 | 18 | 126 |
Performans | 7 | 1 | 7 |
Toplam İş Yükü (saat) | 244 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | |
ÖÇ 1 | 4 | ||||||||||||||
ÖÇ 2 | 4 | ||||||||||||||
ÖÇ 3 | 4 | ||||||||||||||
ÖÇ 4 | 4 | ||||||||||||||
ÖÇ 5 | 4 | ||||||||||||||
ÖÇ 6 | 4 |