Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
EEMDR605 | İLERİ PROJE TASARIMI | Seçmeli Ders Grubu | 1 | 1 | 5,00 |
Doktora
Türkçe
Proje hazırlama yetkinliğinin verilmesi
Dr.Öğr.Üyesi Mustafa YAZ
1 | . Literatürün taramasını kavrar |
2 | Analiz yapabilme yeteneği edinir |
3 | Planlama yapar |
4 | Proje hazırlanması ve sunumunu kavrar |
5 | Makale yazabilme becerisi edinir |
Birinci Öğretim
[Yok]
Proje konularının tespiti / Literatür tarama / Analiz yapabilme / Planlama /Proje hazırlanması ve sunumu / Makale yazabilme becerisi
Hafta | Konular (Teorik) | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|
1 | Proje konularının belirlenmesi ve dağıtılması | ||
2 | Literatür tarama teknikler | ||
3 | Mevcut bir proje analizinin yapılma aşamaları | ||
4 | Matematik analizler | ||
5 | 2 ve 3 Boyutlu çizimlerin hazırlanması | ||
6 | Mekanik tasarımlar | ||
7 | PCB Kart tasarımı | ||
8 | Proje kitabı hazırlamasında dikkat edilecek hususlar | ||
9 | Sunu hazırlanırken dikkat edilecek hususlar | ||
10 | Ödev sunu 1 | ||
11 | Ödev sunu 2 | ||
12 | Ödev sunu 3 | ||
13 | Ödev sunu 4 | ||
14 | Ödevlerin Değerlendirilmesi / Kritiği |
Mustafa YAZ Ders Notları
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Proje Hazırlama | 1 | 30 |
Proje Sunma | 1 | 30 |
Seminer | 1 | 40 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Derse Katılım | 14 | 3 | 42 |
Proje Hazırlama | 1 | 20 | 20 |
Proje Sunma | 1 | 1 | 1 |
Makale Yazma | 1 | 20 | 20 |
Makale Kritik Etme | 10 | 0 | 5 |
Bireysel Çalışma | 1 | 40 | 40 |
Toplam İş Yükü (saat) | 128 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | |
ÖÇ 1 | 2 | 5 | 5 | 3 | ||||||
ÖÇ 2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | |||||
ÖÇ 3 | 3 | 4 | 5 | 3 | ||||||
ÖÇ 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||
ÖÇ 5 | 5 | 5 | 5 | 3 |