Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
ANTRYL504 | TEZ ÇALIŞMASI | Ders | 2 | 3 | 20,00 |
Yüksek Lisans
Türkçe
Tez çalışmasını sürdüren öğrencilerin konularındaki yeni gelişmelerin ve yayınların incelenmesi ve tartışılması amaçlanmaktadır.
Spor Bilimleri Fakültesinin bütün öğretim üyeleri
1 | Lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, ilgili program alanında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir ve derinleştirir. |
2 | Çalışma konusuyla ilgili karşılaştığı problemleri çözmek için deney tasarlama, elde edilen sonuçları değerlendirme ve yorumlama yetisini kazanır. |
3 | Çalışma konusuyla ilgili güncel bilgileri takip etme ve tez yazabilme becerisi geliştirir. |
4 | Bulgularını yazılı ve sözlü olarak sunar. |
5 | Bulgularını yazılı ve sözlü olarak tartışır. |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
Danışmanın yönetimindeki tez seviyesinde olan tüm yüksek lisans öğrencilerinin çalışma konularının ve bu konulardaki yeni gelişmelerin değerlendirilmesi, mevcut bilimsel yayınların takip edilmesi.
Hafta | Konular (Teorik) | Uygulama | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|---|
1 | Yüksek lisans tez çalışması | Sınıf ortamına sunum yapılması, soru cevap değerlendirmesi | Sınıf ta yüz yüze konu anlatımı, soru cevap | Derse başlamadan önce sunum kontrolü ve güncel bilgi ekleme |
2 | Yüksek lisans tez çalışması | Sınıf ortamına sunum yapılması, soru cevap değerlendirmesi | Sınıf ta yüz yüze konu anlatımı, soru cevap | Derse başlamadan önce sunum kontrolü ve güncel bilgi ekleme |
3 | Yüksek lisans tez çalışması | Sınıf ortamına sunum yapılması, soru cevap değerlendirmesi | Sınıf ta yüz yüze konu anlatımı, soru cevap | Derse başlamadan önce sunum kontrolü ve güncel bilgi ekleme |
4 | Yüksek lisans tez çalışması | Sınıf ortamına sunum yapılması, soru cevap değerlendirmesi | Sınıf ta yüz yüze konu anlatımı, soru cevap | Derse başlamadan önce sunum kontrolü ve güncel bilgi ekleme |
5 | Yüksek lisans tez çalışması | Sınıf ortamına sunum yapılması, soru cevap değerlendirmesi | Sınıf ta yüz yüze konu anlatımı, soru cevap | Derse başlamadan önce sunum kontrolü ve güncel bilgi ekleme |
6 | Yüksek lisans tez çalışması | Sınıf ortamına sunum yapılması, soru cevap değerlendirmesi | Sınıf ta yüz yüze konu anlatımı, soru cevap | Derse başlamadan önce sunum kontrolü ve güncel bilgi ekleme |
7 | Yüksek lisans tez çalışması | Sınıf ortamına sunum yapılması, soru cevap değerlendirmesi | Sınıf ta yüz yüze konu anlatımı, soru cevap | Derse başlamadan önce sunum kontrolü ve güncel bilgi ekleme |
8 | Yüksek lisans tez çalışması | Sınıf ortamına sunum yapılması, soru cevap değerlendirmesi | Sınıf ta yüz yüze konu anlatımı, soru cevap | Derse başlamadan önce sunum kontrolü ve güncel bilgi ekleme |
9 | Yüksek lisans tez çalışması | Sınıf ortamına sunum yapılması, soru cevap değerlendirmesi | Sınıf ta yüz yüze konu anlatımı, soru cevap | Derse başlamadan önce sunum kontrolü ve güncel bilgi ekleme |
10 | Yüksek lisans tez çalışması | Sınıf ortamına sunum yapılması, soru cevap değerlendirmesi | Sınıf ta yüz yüze konu anlatımı, soru cevap | Derse başlamadan önce sunum kontrolü ve güncel bilgi ekleme |
11 | Yüksek lisans tez çalışması | Sınıf ortamına sunum yapılması, soru cevap değerlendirmesi | Sınıf ta yüz yüze konu anlatımı, soru cevap | Derse başlamadan önce sunum kontrolü ve güncel bilgi ekleme |
12 | Yüksek lisans tez çalışması | Sınıf ortamına sunum yapılması, soru cevap değerlendirmesi | Sınıf ta yüz yüze konu anlatımı, soru cevap | Derse başlamadan önce sunum kontrolü ve güncel bilgi ekleme |
13 | Yüksek lisans tez çalışması | Sınıf ortamına sunum yapılması, soru cevap değerlendirmesi | Sınıf ta yüz yüze konu anlatımı, soru cevap | Derse başlamadan önce sunum kontrolü ve güncel bilgi ekleme |
14 | Yüksek lisans tez çalışması | Sınıf ortamına sunum yapılması, soru cevap değerlendirmesi | Sınıf ta yüz yüze konu anlatımı, soru cevap | Derse başlamadan önce sunum kontrolü ve güncel bilgi ekleme |
Kaptan, S. (1981). Bilimsel Araştırma Teknikleri ve İstatistik Yöntemleri. Ankara: Rehber Dağıtım. Alpar, R. (2001). Spor Bilimlerinde Uygulamalı istatistik. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım. Day, R. A. (1996). Bilimsel Makale Nasıl Yazılır, Nasıl Yayımlanır?. Ankara: Tübitak Yayınları.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Proje Sunma | 2 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Proje Sunma | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Tartışma | 14 | 9 | 126 |
Proje Hazırlama | 14 | 7 | 98 |
Proje Sunma | 14 | 7 | 98 |
Proje Tasarımı /Yönetimi | 14 | 7 | 98 |
Okuma | 14 | 6 | 84 |
Toplam İş Yükü (saat) | 504 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | |
ÖÇ 1 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 1 | 5 |
ÖÇ 2 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 1 | 5 |
ÖÇ 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 1 | 5 |
ÖÇ 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 1 | 5 |
ÖÇ 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 1 | 5 |