Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
ANTRYL503 | SEMİNER | Ders | 1 | 2 | 5,00 |
Yüksek Lisans
Türkçe
Lisansüstü Lisans tez konularının seçilip ayrıntılandırılmasına destek sağlayacak olan mevcut derste, öğrenciler spesifik araştırma örneklerini ve belli alanlardaki seçilmiş çalışmaları inceleyecek, bunların ışığında kendi tezlerini şekillendirecek ve sunum yaparak tez öncesi bilimsel bir hazırlık yapılması amaçlanmaktadır.
Prof. Dr. Ali ÖZKAN
1 | Seminer dersinin kapsamını bilir. |
2 | Seminer dersinin kapsamını ve faydalarını öğrenir. |
3 | Seminer kapsamında danışman ile iletişimde kalarak, sunum yapacağı konu üzerinde literatür araştırması yapmayı kavrar. |
4 | Sunum hazırlamayı, sunumda dikkat edilmesi gereken unsurları öğrenir. |
5 | Seminer sunumları ile bilimsel çalışma temelini ve tez yazımına ön hazırlık yapmış olur. |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
Seminer ödevi nedir? Seminer ödevi yazmanın yararları nelerdir? Araştırma konusu nasıl belirlenir? Etkili sunuş taktikleri nelerdir? Seminer ödevi kapağı nasıl hazırlanır? Ödevin yazı ve sayfa düzeni nasıl olmalı?
Hafta | Konular (Teorik) | Uygulama | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|---|
1 | Seminer dersinin önemi, amacı | Sınıf ta yüz yüze konu anlatımı, soru cevap | Derse başlamadan önce sunum kontrolü ve güncel bilgi ekleme | |
2 | Öğrenci ile danışmanı ortak kararı sonrası konu araştırması yapılması | Sınıf ta yüz yüze konu anlatımı, soru cevap | Derse başlamadan önce sunum kontrolü ve güncel bilgi ekleme | |
3 | Öğrenci ile danışmanı ortak kararı sonrası konu araştırması yapılması | Sınıf ta yüz yüze konu anlatımı, soru cevap | Derse başlamadan önce sunum kontrolü ve güncel bilgi ekleme | |
4 | Seminer sunumu | Sınıf ortamına sunum yapılması, soru cevap değerlendirmesi | Sınıf ta yüz yüze konu anlatımı, soru cevap | Derse başlamadan önce sunum kontrolü ve güncel bilgi ekleme |
5 | Seminer sunumu | Sınıf ortamına sunum yapılması, soru cevap değerlendirmesi | Sınıf ta yüz yüze konu anlatımı, soru cevap | Derse başlamadan önce sunum kontrolü ve güncel bilgi ekleme |
6 | Seminer sunumu | Sınıf ortamına sunum yapılması, soru cevap değerlendirmesi | Sınıf ta yüz yüze konu anlatımı, soru cevap | Derse başlamadan önce sunum kontrolü ve güncel bilgi ekleme |
7 | Seminer sunumu | Sınıf ortamına sunum yapılması, soru cevap değerlendirmesi | Sınıf ta yüz yüze konu anlatımı, soru cevap | Derse başlamadan önce sunum kontrolü ve güncel bilgi ekleme |
8 | Seminer sunumu | Sınıf ortamına sunum yapılması, soru cevap değerlendirmesi | Sınıf ta yüz yüze konu anlatımı, soru cevap | Derse başlamadan önce sunum kontrolü ve güncel bilgi ekleme |
9 | Seminer sunumu | Sınıf ortamına sunum yapılması, soru cevap değerlendirmesi | Sınıf ta yüz yüze konu anlatımı, soru cevap | Derse başlamadan önce sunum kontrolü ve güncel bilgi ekleme |
10 | Seminer sunumu | Sınıf ortamına sunum yapılması, soru cevap değerlendirmesi | Sınıf ta yüz yüze konu anlatımı, soru cevap | Derse başlamadan önce sunum kontrolü ve güncel bilgi ekleme |
11 | Seminer sunumu | Sınıf ortamına sunum yapılması, soru cevap değerlendirmesi | Sınıf ta yüz yüze konu anlatımı, soru cevap | Derse başlamadan önce sunum kontrolü ve güncel bilgi ekleme |
12 | Seminer sunumu | Sınıf ortamına sunum yapılması, soru cevap değerlendirmesi | Sınıf ta yüz yüze konu anlatımı, soru cevap | Derse başlamadan önce sunum kontrolü ve güncel bilgi ekleme |
13 | Seminer sunumu | Sınıf ortamına sunum yapılması, soru cevap değerlendirmesi | Sınıf ta yüz yüze konu anlatımı, soru cevap | Derse başlamadan önce sunum kontrolü ve güncel bilgi ekleme |
14 | Seminer sunumu | Sınıf ortamına sunum yapılması, soru cevap değerlendirmesi | Sınıf ta yüz yüze konu anlatımı, soru cevap | Derse başlamadan önce sunum kontrolü ve güncel bilgi ekleme |
Hacısalihoğlu, M. (2005). Seminer Ödevi Nedir, Nasıl Yazılır?. Ofis Yayınları. Alpar, R. (2001). Spor Bilimlerinde Uygulamalı istatistik. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım. Day, R. A. (1996). Bilimsel Makale Nasıl Yazılır, Nasıl Yayımlanır?. Ankara: Tübitak Yayınları.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Bireysel Çalışma | 1 | 50 |
Okuma | 1 | 50 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Seminer | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Gözlem | 4 | 1 | 4 |
Rapor Hazırlama | 9 | 3 | 27 |
Rapor Sunma | 9 | 3 | 27 |
Seminer | 1 | 2 | 2 |
Bireysel Çalışma | 10 | 4 | 40 |
Okuma | 10 | 3 | 30 |
Toplam İş Yükü (saat) | 130 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | |
ÖÇ 1 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 1 | 5 |
ÖÇ 2 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 1 | 5 |
ÖÇ 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 1 | 5 |
ÖÇ 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 1 | 5 |
ÖÇ 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 1 | 5 |