GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
EEMYL500 SEMİNER Ders 1 2 5,00

Yüksek Lisans


Türkçe


Öğrencilerin üzerinde çalışacakları tez konularına bağlı olarak karşılaşabilecekleri problemleri tahmin etmeleri, buna bağlı çözüm önerileri sunmaları ve alanlarında ileri düzey çalışmaları yapabilme becerisi kazanmalarını sağlamak. Ayrıca öğrencilere çalışmalarını özgün bir şekilde sunma becerisi kazandırmaktadır.


Prof.Dr. Esma UZUNHİSARCIKLI


1 Bu dersin sonunda yüksek lisans öğrencileri, konularında araştırma yapma becerisi kazanır.
2 Araştırma yapacakları alanla ilgili yeni gelişmeleri takip ederler.
3 Araştırma yapacakları alanla ilgili yeni gelişmeleri kavrarlar.
4 Araştırma yaptıkları alanla ilgili bir rapor hazırlarlar.
5 Araştırma yaptıkları alanla ilgili bir sözlü sunum yaparlar.

Birinci Öğretim


-


yoktur.


Seminer konusu dönem başında ilgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. Öğrenci seminer konusuyla ilgili araştırmalar yaparak dönem sonunda sözlü sunum yapar.


Hafta Konular (Teorik) Uygulama Öğretim Yöntem ve Teknikleri Ön Hazırlık
1 Seminer konusu dönem başında ilgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. Teorik ve problem çözme Yoktur.
2 Seminer konusu dönem başında ilgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. Teorik ve problem çözme Yoktur.
3 Seminer konusu dönem başında ilgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. Teorik ve problem çözme Yoktur.
4 Seminer konusu dönem başında ilgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. Teorik ve problem çözme Yoktur.
5 Öğrenci seminer konusu ile ilgili araştırmalar yapar. Teorik ve problem çözme Yoktur.
6 Öğrenci seminer konusu ile ilgili araştırmalar yapar. Teorik ve problem çözme Yoktur.
7 Öğrenci seminer konusu ile ilgili araştırmalar yapar. Teorik ve problem çözme Yoktur.
8 Öğrenci seminer konusu ile ilgili araştırmalar yapar. Teorik ve problem çözme Yoktur.
9 Öğrenci seminer konusu ile ilgili araştırmalar yapar. Teorik ve problem çözme Yoktur.
10 Öğrenci seminer konusu ile ilgili araştırmalar yapar. Teorik ve problem çözme Yoktur.
11 Öğrenci seminer konusu ile ilgili araştırmalar yapar. Teorik ve problem çözme Yoktur.
12 Öğrenci seminer sunumunu hazırlar. Teorik ve problem çözme Yoktur.
13 Öğrenci seminer sunumunu hazırlar. Teorik ve problem çözme Yoktur.
14 Seminer sunumu öğrenci tarafından yapılır. Teorik ve problem çözme Yoktur.

1. Mühendislikte Bilimsel Araştırma Yöntemleri Şuayb Çağrı Yener, Muhammed Kürşad Uçar. 2. Biyomedikal Mühendisliğinin Temelleri Ahmet Aykaç, Başak Kandemir ve arkadaşları. 3. Biyomedikal Enstrümantasyona Giriş Mehlika Karamanlıoğlu, Hakan Akça.



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Bireysel Çalışma 14 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Seminer 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 1
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 99

-


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Derse Katılım 14 2 28
Uygulama/Pratik 5 3 15
Seminer 1 1 1
Bireysel Çalışma 14 5 70
Okuma 14 1 14
Toplam İş Yükü (saat) 128

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11
ÖÇ 1 5 5 3 5 3
ÖÇ 2 5 5 5 3 3
ÖÇ 3 5 5 5 3 3
ÖÇ 4 5 5 3 3
ÖÇ 5 3 5 3
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek