Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
EEMYL500 | SEMİNER | Ders | 1 | 2 | 5,00 |
Yüksek Lisans
Türkçe
Öğrencilerin üzerinde çalışacakları tez konularına bağlı olarak karşılaşabilecekleri problemleri tahmin etmeleri, buna bağlı çözüm önerileri sunmaları ve alanlarında ileri düzey çalışmaları yapabilme becerisi kazanmalarını sağlamak. Ayrıca öğrencilere çalışmalarını özgün bir şekilde sunma becerisi kazandırmaktadır.
Prof.Dr. Esma UZUNHİSARCIKLI
1 | Bu dersin sonunda yüksek lisans öğrencileri, konularında araştırma yapma becerisi kazanır. |
2 | Araştırma yapacakları alanla ilgili yeni gelişmeleri takip ederler. |
3 | Araştırma yapacakları alanla ilgili yeni gelişmeleri kavrarlar. |
4 | Araştırma yaptıkları alanla ilgili bir rapor hazırlarlar. |
5 | Araştırma yaptıkları alanla ilgili bir sözlü sunum yaparlar. |
Birinci Öğretim
-
yoktur.
Seminer konusu dönem başında ilgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. Öğrenci seminer konusuyla ilgili araştırmalar yaparak dönem sonunda sözlü sunum yapar.
Hafta | Konular (Teorik) | Uygulama | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|---|
1 | Seminer konusu dönem başında ilgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. | Teorik ve problem çözme | Yoktur. | |
2 | Seminer konusu dönem başında ilgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. | Teorik ve problem çözme | Yoktur. | |
3 | Seminer konusu dönem başında ilgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. | Teorik ve problem çözme | Yoktur. | |
4 | Seminer konusu dönem başında ilgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. | Teorik ve problem çözme | Yoktur. | |
5 | Öğrenci seminer konusu ile ilgili araştırmalar yapar. | Teorik ve problem çözme | Yoktur. | |
6 | Öğrenci seminer konusu ile ilgili araştırmalar yapar. | Teorik ve problem çözme | Yoktur. | |
7 | Öğrenci seminer konusu ile ilgili araştırmalar yapar. | Teorik ve problem çözme | Yoktur. | |
8 | Öğrenci seminer konusu ile ilgili araştırmalar yapar. | Teorik ve problem çözme | Yoktur. | |
9 | Öğrenci seminer konusu ile ilgili araştırmalar yapar. | Teorik ve problem çözme | Yoktur. | |
10 | Öğrenci seminer konusu ile ilgili araştırmalar yapar. | Teorik ve problem çözme | Yoktur. | |
11 | Öğrenci seminer konusu ile ilgili araştırmalar yapar. | Teorik ve problem çözme | Yoktur. | |
12 | Öğrenci seminer sunumunu hazırlar. | Teorik ve problem çözme | Yoktur. | |
13 | Öğrenci seminer sunumunu hazırlar. | Teorik ve problem çözme | Yoktur. | |
14 | Seminer sunumu öğrenci tarafından yapılır. | Teorik ve problem çözme | Yoktur. |
1. Mühendislikte Bilimsel Araştırma Yöntemleri Şuayb Çağrı Yener, Muhammed Kürşad Uçar. 2. Biyomedikal Mühendisliğinin Temelleri Ahmet Aykaç, Başak Kandemir ve arkadaşları. 3. Biyomedikal Enstrümantasyona Giriş Mehlika Karamanlıoğlu, Hakan Akça.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Bireysel Çalışma | 14 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Seminer | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 1 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 99 |
-
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Uygulama/Pratik | 5 | 3 | 15 |
Seminer | 1 | 1 | 1 |
Bireysel Çalışma | 14 | 5 | 70 |
Okuma | 14 | 1 | 14 |
Toplam İş Yükü (saat) | 128 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | |
ÖÇ 1 | 5 | 5 | 3 | 5 | 3 | ||||||
ÖÇ 2 | 5 | 5 | 5 | 3 | 3 | ||||||
ÖÇ 3 | 5 | 5 | 5 | 3 | 3 | ||||||
ÖÇ 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | |||||||
ÖÇ 5 | 3 | 5 | 3 |