Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
EEM736 | WEB TABANLI PROGRAMLAMA | Seçmeli Ders Grubu | 3 | 5 | 4,00 |
Lisans
Türkçe
Günümüzde en yaygın olarak kullanılan Web 2.0 teknolojilerinin örnek projelerle öğretilmesi amaçlanmıştır.
Bölüm öğretim elemanları
1 | Web 2.0 kullanır |
2 | AJAX kullanır |
3 | PHP, ASP.NET ve JSF kullanır |
4 | Flash ve Flex kavramlarını tanır |
5 | Temel seviyede web uygulamaları geliştirir |
Birinci Öğretim
-
-
Web 2.0, XHTML, CSS, JavaScript, XML ve RSS, Flash, Flex, Silverlight, Dreamweaver, Web Sunucuları ve Veritabanları, PHP, Ruby, ASP.NET ve ASP.NET Ajax, Java Server Faces, Web Servisler
Hafta | Konular (Teorik) | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|
1 | Web 2.0 | ||
2 | XHTML | ||
3 | CSS | ||
4 | JavaScript | ||
5 | JavaScript | ||
6 | XML ve RSS | ||
7 | Flash ve Flex | ||
8 | Silverlight ve Dreamweaver | ||
9 | Web Sunucuları ve Veritabanları | ||
10 | PHP | ||
11 | Ruby | ||
12 | ASP.NET ve ASP.NET Ajax | ||
13 | ASP.NET ve ASP.NET Ajax | ||
14 | Java Server Faces ve web servisler |
P.J. Deitel, H.M.Deitel, Internet & World Wide Web How to Program, 4th edition, Prentice Hall, 2009.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Quiz | 3 | 60 |
Ev Ödevi | 4 | 40 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 50 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 50 |
-
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Quiz | 3 | 1 | 3 |
Derse Katılım | 14 | 3 | 42 |
Okuma | 14 | 2 | 28 |
Ev Ödevi | 4 | 5 | 20 |
Toplam İş Yükü (saat) | 95 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | |
ÖÇ 1 | 5 | 5 | 2 | 2 | 5 | 4 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 |
ÖÇ 2 | 5 | 5 | 2 | 2 | 5 | 4 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 |
ÖÇ 3 | 5 | 5 | 2 | 2 | 5 | 4 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 |
ÖÇ 4 | 5 | 5 | 2 | 2 | 5 | 4 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 |
ÖÇ 5 | 5 | 5 | 2 | 2 | 5 | 4 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 |