GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
YÖNMB003 DİJİTAL PAZARLAMA Seçmeli Ders Grubu 2 3 4,00

Lisans


Türkçe


Bu dersin amacı, gelişen teknoloji ve internet nedeniyle küreselleşen ve hızla dijitalleşen dünyaya, bireysel ve profesyonel yaşamda ayak uydurmak için önemli bir unsur olan dijital pazarlama ve uygulamaları hakkında genel bilgiler sunmaktır.


Öğretim elemanı


1 Dijital pazarlama uygulamalarını teorik açıdan değerlendirir.
2 Dijital pazarlama kavramını tanımlar
3 Dijital Pazarlamada Metrikleri belirler
4 Dijital pazarlama stratejilerini öğrenir
5 Dijital ölçümleme ve raporlama yapar

Birinci Öğretim


yok


yok


Dijital Pazarlama Tanımı/ Tarihsel Gelişimi/Türleri ile ölçülenmesi ve raporlanması.


Hafta Konular (Teorik) Öğretim Yöntem ve Teknikleri Ön Hazırlık
1 Temel Pazarlama Bilgileri Sunuş yoluyla öğretim, tartışma, soru-cevap tekniği, beyin fırtınası. yok
2 Dijital Pazarlamanın Tanımı ve Gelişimi Sunuş yoluyla öğretim, tartışma, soru-cevap tekniği, beyin fırtınası. yok
3 Dijital Pazarlama ve Geleneksel Pazarlama Sunuş yoluyla öğretim, tartışma, soru-cevap tekniği, beyin fırtınası. yok
4 Dijital Pazarlama Karması ve Kanalları Sunuş yoluyla öğretim, tartışma, soru-cevap tekniği, beyin fırtınası. yok
5 Arama Motoru Pazarlaması Sunuş yoluyla öğretim, tartışma, soru-cevap tekniği, beyin fırtınası. yok
6 Yeniden Pazarlama (Remarketing) Sunuş yoluyla öğretim, tartışma, soru-cevap tekniği, beyin fırtınası. yok
7 E-Posta Pazarlaması Sunuş yoluyla öğretim, tartışma, soru-cevap tekniği, beyin fırtınası. yok
8 Sosyal Medya Pazarlaması Sunuş yoluyla öğretim, tartışma, soru-cevap tekniği, beyin fırtınası. yok
9 Satış Ortaklığı Pazarlaması (Affiliate) Sunuş yoluyla öğretim, tartışma, soru-cevap tekniği, beyin fırtınası. yok
10 İçerik Pazarlaması Sunuş yoluyla öğretim, tartışma, soru-cevap tekniği, beyin fırtınası. yok
11 Mobil Pazarlama Sunuş yoluyla öğretim, tartışma, soru-cevap tekniği, beyin fırtınası. yok
12 Dijital Pazarlamada Metrikler Sunuş yoluyla öğretim, tartışma, soru-cevap tekniği, beyin fırtınası. yok
13 Dijital Ölçümleme Ve Raporlama Sunuş yoluyla öğretim, tartışma, soru-cevap tekniği, beyin fırtınası. yok
14 Dijital Ölçümleme Ve Raporlama Sunuş yoluyla öğretim, tartışma, soru-cevap tekniği, beyin fırtınası. yok

Pazarlama 40-Philip Kotler Dijital Pazarlama-Olgu Şengül- Dijital Pazarlama Temelleri- Emre Gökşin- ABAKÜS KİTAP Dijital Pazarlama Ve Ölçümleme- Emin Kaya Ders Notları Öğretim üyesinin ders notları, önereceği güncel kaynaklar



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 90
Tartışma 1 10
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Derse Katılım 14 2 28
Bireysel Çalışma 14 3 42
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 7 3 21
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 8 1 8
Toplam İş Yükü (saat) 101

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14
ÖÇ 1 2 2 4 3 4
ÖÇ 2 2 2 4 4 3 4 5
ÖÇ 3 3 2 3 4 3 5
ÖÇ 4 3 4 3 5 5
ÖÇ 5 3 4 5 3 3 4 5
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek