Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
YÖNSS037 | SPEEDMİNTON | Seçmeli Ders Grubu | 2 | 4 | 4,00 |
Lisans
Türkçe
Bu dersin amacı, speedminton sporunun kuramsal temellerine dayalı olarak daha özgün bir bilgi ve beceri edinmelerini sağlayacak çalışma yöntemlerinin tanıtımı, öğretim yöntemleri ve teknikleri, hakkında bilgi vermek, Speedminton Antrenörlüğü için gerekli olan üst düzey bilgi ve becerinin kazandırılmasıdır.
Fakülte Öğretim Elemanı
1 | Speedminton oyununun genel karakteristik özelliklerin bilir |
2 | Speedmintonun kurallarını bilir. |
3 | Speedminton ile ilgili temel teknikleri ve taktikleri açıklar. |
4 | Speedminton ile ilgili temel teknikleri ve taktikleri öğretebilir. |
5 | Speedminton modern öğretme becerisini uygulayabilir. |
Birinci Öğretim
yok
yok
Speedminton sporunun kuramsal temellerine dayalı olarak daha özgün bir bilgi ve beceri edinmelerini sağlayacak çalışma yöntemlerinin tanıtımı, öğretim yöntemleri ve teknikleri , kuralları ve turnuva çesitleri hakkında bilgi vermek. .
Hafta | Konular (Teorik) | Uygulama | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|---|
1 | Tanışma ders içeriğinin ve kitapların tanımı. | yok | yüz yüze | yok |
2 | Speedminton oyununun genel karakteristik özellikleri | uygulama | yüz yüze | yok |
3 | Speedmintonunun kuralları | uygulama | yüzyüze | yok |
4 | Speedmintonun tarihçesi, güncel speedminton bilgiler | uygulama | yüzyüze | yok |
5 | Speedminton ile ilgili temel teknikler ve taktikler | uygulama | yüzyüze | yok |
6 | Speedminton modern öğretme becerileri | uygulama | yüzyüze | yok |
7 | Forehand vuruşunun teorik temeller | uygulama | Yüzyüze | Yok |
8 | Forehand vuruşunun uygulanışı | uygulama | yüz yüze | yok |
9 | Backhand vuruşunun teorik temelleri | uygulama | yüz yüze | yok |
10 | Backhand vuruşunun uygulanışı | uygulama | yüz yüze | yok |
11 | Vole vuruşunun teorik anlatımı | yok | yüz yüze | yok |
12 | Vole vuruşunun uygulanışı | uygulama | yüz yüze | yok |
13 | Servis vuruş teorisi, servis vuruşunun uygulanışı | yok | yüz yüze | yok |
14 | Ders uygulaması. | uygulama | yüz yüze | yok |
Jorden, P. (1997). Fitnes Theory & Practice. Second Ed. Patti Mantia, M. Cd. (1997). Step Traning a Manual for Instructors. First Ed. Speedminton ders notları
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 60 |
Takım/Grup Çalışması | 1 | 40 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Quiz | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 1 | 14 |
Gösterme | 14 | 2 | 28 |
Bireysel Çalışma | 14 | 2 | 28 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 6 | 3 | 18 |
Toplam İş Yükü (saat) | 91 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | |
ÖÇ 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 |
ÖÇ 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 3 | 1 | 1 | 3 | 3 | 3 |
ÖÇ 3 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
ÖÇ 4 | 3 | 3 | 1 | 1 | 2 | 3 | 1 | 1 | 3 | 3 | 1 | 3 | 1 | 1 |
ÖÇ 5 | 1 | 1 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 |