Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
YÖNSS009 | BOWLİNG | Seçmeli Ders Grubu | 3 | 6 | 4,00 |
Lisans
Türkçe
Bowling oyunu ilgili temel bilgi ve becerileri kazanma, organizasyonlar yapma.
Öğr. Elemanı
1 | Bowling oyununun tanımını yapar. |
2 | Bowling oyununun temel kavramlarını bilir. |
3 | Bowling oyununda kullanılan malzemeleri bilir. |
4 | Bowling oyun kurallarını bilir ve uygular. |
5 | Bowling oyununda temel teknikleri uygular. |
Birinci Öğretim
-
-
Rekreatif amaçlı bowling oyunu uygulamaları.
Hafta | Konular (Teorik) | Uygulama | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|---|
1 | Bowling oyunu (tanım ve kavramlar). | Bowling | Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği | Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması |
2 | Bowling oyununun tarihçesi. | Bowling | Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği | Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması |
3 | Bowling malzemeleri. | Bowling | Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği | Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması |
4 | Bowling kuralları. | Bowling kuralları. | Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği | Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması |
5 | Bowling oyununda temel teknikler. | Bowling oyununda temel teknikler. | Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği | Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması |
6 | Bowling oyununda temel teknikler. | Bowling oyununda temel teknikler. | Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği | Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması |
7 | Bowling uygulamaları ve müsabakaları. | Bowling uygulamaları | Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği | Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması |
8 | Bowling uygulamaları ve müsabakaları. | Bowling uygulamaları | Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği | Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması |
9 | Bowling taktikleri. | Bowling taktikleri. | Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği | Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması |
10 | Bowling taktikleri. | Bowling taktikleri. | Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği | Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması |
11 | Uygulama | Uygulama | Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği | Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması |
12 | Uygulama | Uygulama | Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği | Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması |
13 | Uygulama | Uygulama | Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği | Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması |
14 | Uygulama | Uygulama | Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği | Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması |
Karaküçük S. (2008) Rekreasyon, Boş Zamanları Değerlendirme, Gazi Kitabevi, Ankara
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 60 |
Quiz | 1 | 40 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
-
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Quiz | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Uygulama Sınavı | 8 | 2 | 16 |
Gözlem | 6 | 2 | 12 |
Gösterme | 14 | 2 | 28 |
Bireysel Çalışma | 5 | 1 | 5 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 5 | 2 | 10 |
Toplam İş Yükü (saat) | 103 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | |
ÖÇ 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | |||||
ÖÇ 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | ||
ÖÇ 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | |
ÖÇ 4 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | ||||
ÖÇ 5 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 2 | 2 | 3 |