GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
YÖNSS009 BOWLİNG Seçmeli Ders Grubu 3 6 4,00

Lisans


Türkçe


Bowling oyunu ilgili temel bilgi ve becerileri kazanma, organizasyonlar yapma.


Öğr. Elemanı


1 Bowling oyununun tanımını yapar.
2 Bowling oyununun temel kavramlarını bilir.
3 Bowling oyununda kullanılan malzemeleri bilir.
4 Bowling oyun kurallarını bilir ve uygular.
5 Bowling oyununda temel teknikleri uygular.

Birinci Öğretim


-


-


Rekreatif amaçlı bowling oyunu uygulamaları.


Hafta Konular (Teorik) Uygulama Öğretim Yöntem ve Teknikleri Ön Hazırlık
1 Bowling oyunu (tanım ve kavramlar). Bowling Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması
2 Bowling oyununun tarihçesi. Bowling Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması
3 Bowling malzemeleri. Bowling Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması
4 Bowling kuralları. Bowling kuralları. Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması
5 Bowling oyununda temel teknikler. Bowling oyununda temel teknikler. Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması
6 Bowling oyununda temel teknikler. Bowling oyununda temel teknikler. Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması
7 Bowling uygulamaları ve müsabakaları. Bowling uygulamaları Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması
8 Bowling uygulamaları ve müsabakaları. Bowling uygulamaları Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması
9 Bowling taktikleri. Bowling taktikleri. Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması
10 Bowling taktikleri. Bowling taktikleri. Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması
11 Uygulama Uygulama Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması
12 Uygulama Uygulama Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması
13 Uygulama Uygulama Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması
14 Uygulama Uygulama Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması

Karaküçük S. (2008) Rekreasyon, Boş Zamanları Değerlendirme, Gazi Kitabevi, Ankara



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 60
Quiz 1 40
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

-


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 2 2
Quiz 1 1 1
Derse Katılım 14 2 28
Uygulama Sınavı 8 2 16
Gözlem 6 2 12
Gösterme 14 2 28
Bireysel Çalışma 5 1 5
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 5 2 10
Toplam İş Yükü (saat) 103

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14
ÖÇ 1 1 1 2 2 3 3 1 3 3
ÖÇ 2 3 3 3 3 3 3 3 3 3 4 4 4
ÖÇ 3 2 2 2 2 2 1 2 2 2 2 2 3 3
ÖÇ 4 3 1 3 3 3 3 1 3 3 3
ÖÇ 5 3 3 3 3 4 4 4 4 4 2 2 3
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek