GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
SYB483 SPOR YÖNETİMİNDE ARAŞTIRMA VE PROJE II Ders 4 8 6,00

Lisans


Türkçe


Bilimsel çalışmalar için temel olan ve tez yazımı için gerekli görülen teorik bilgilerin aktarımı, uygulamaların yapılması amaçlanmaktadır.


İlgili öğretim üyeleri


1 Bir araştırma tamamlayabilir.
2 Araştırmayı, bilimsel yazım kuralları doğrultusunda rapor edebilir.
3 Bir araştırma sunabilir.
4 Tez yazımı, süreci, araştırma süreci hakkında bilgi edinir.
5 Sunum hazırlama, rapor yazma ve yazım süreci/teknikleri hakkında bilgi edinilir.

Birinci Öğretim


Yok


Yok


Bilim, araştırma, bilimsel program, SPSS, analiz süreci vb. kavramlar.


Hafta Konular (Teorik) Öğretim Yöntem ve Teknikleri Ön Hazırlık
1 "''BSY 409 Spor Yönetiminde Araştırma Proje I'' dersinde hazırlanmış olan araştırma önerilerinin uygulanmaya başlanması. " Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması
2 Dersi alan öğrencilerle, her hafta buluşarak, araştırmanın takibi Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması
3 Dersi alan öğrencilerle, her hafta buluşarak, araştırmanın takibi Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması
4 Dersi alan öğrencilerle, her hafta buluşarak, araştırmanın takibi Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması
5 Dersi alan öğrencilerle, her hafta buluşarak, araştırmanın takibi Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması
6 Dersi alan öğrencilerle, her hafta buluşarak, araştırmanın takibi Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması
7 Dersi alan öğrencilerle, her hafta buluşarak, araştırmanın takibi Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması
8 Dersi alan öğrencilerle, her hafta buluşarak, araştırmanın takibi Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması
9 Dersi alan öğrencilerle, her hafta buluşarak, araştırmanın takibi Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması
10 Dersi alan öğrencilerle, her hafta buluşarak, araştırmanın takibi Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması
11 Dersi alan öğrencilerle, her hafta buluşarak, araştırmanın takibi Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması
12 Dersi alan öğrencilerle, her hafta buluşarak, araştırmanın takibi Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği Konu ve ders içeriğinin incelenip araştırma yapılması
13 Araştırmanın Sonlandırılması Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniği Yok
14 Rehberlik Hizmetlerinin Örgütlenmesi Anlatım ve sonrasında tartışma yöntemi, soru-cevap tekniğ Yok

"Ayşan, E. (2017). Bilimsel Makale ve Tez Yazımı. Nobel Tıp Kitabevleri. Sayım, F. (2015). Sosyal Bilimlerde Araştırma ve Tez Yazım Yöntemleri. Seçkin Yayıncılık."



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 60
Quiz 1 40
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Derse Katılım 14 2 28
Rapor Hazırlama 1 50 50
Rapor Sunma 1 1 1
Bireysel Çalışma 14 3 42
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 1 10 10
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 1 15 15
Toplam İş Yükü (saat) 148

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14
ÖÇ 1 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3
ÖÇ 2 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3
ÖÇ 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3
ÖÇ 4 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3
ÖÇ 5 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek