[DersinKodu] | [DersinAdi] | [DersinTuru] | [Yil] | [YariYil] | [Ects] |
---|---|---|---|---|---|
ADSL-094 | Permakültür Bahçeciliği | Seçmeli Ders Grubu | 2 | 3 | 2,00 |
[Lisans]
Türkçe
Permakültür bahçeciliği tanıtmak, temel prensipler hakkında bilgi vermek, permakültür bahçeciliğinin temel basamaklarını açıklamak
Dr. Öğr. Üyesi Gülden BALCI
1 | Permakültür bahçeciliği hakkında bilgi sahibidir |
2 | Ekolojik bahçe tasarımı hakkında bilgi sahibidir |
3 | Ekolojik bahçe kurulması hakkında bilgi sahibidir |
4 | Çok işlevli bitkiler hakkında bilgi sahibidir |
5 | Toprağı canlandırmak hakkında bilgi sahibidir |
Birinci Öğretim
-
-
Permakültür ve ekolojik bahçe tanımı ve tasarım ilkelerini içerir.
[Hafta] | [Teorik] | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
---|---|---|---|
1 | Permakültür ve ekolojik bahçe gibi temel tanımlar | ||
2 | Permakültür ve ekolojik bahçe gibi temel tanımlar | ||
3 | Ekolojik bahçe tasarımı | ||
4 | Ekolojik bahçe tasarımı | ||
5 | Toprağı canlandırmak | ||
6 | Toprağı canlandırmak | ||
7 | Su hasadı, tasarrufu ve kullanımı | ||
8 | Çok işlevli bitkiler | ||
9 | multifunctional plants | ||
10 | Faydalı hayvanları bahçeye çekmek | ||
11 | Bahçe birliklerinin tasarlanması | ||
12 | Bahçe birliklerinin tasarlanması | ||
13 | Gıda ormanı tanımı | ||
14 | Şehirde permakültür bahçeciliği |
Permakültür bahçeciliği (Toby Hemenway)
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | [Adet] | [Deger] |
---|---|---|
Quiz | 2 | 100 |
[Toplam] | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | [Adet] | [Deger] |
Final Sınavı | 1 | 100 |
[Toplam] | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
-
[Etkinlikler] | [Sayisi] | [Suresi] | [ToplamIsYuku] |
---|---|---|---|
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Quiz | 2 | 1 | 2 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Bireysel Çalışma | 7 | 1 | 7 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 4 | 4 |
Quiz için Bireysel Çalışma | 2 | 4 | 8 |
[ToplamIsYuku] | 50 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | |
[OC] 1 | ||||||||||
[OC] 2 | ||||||||||
[OC] 3 | ||||||||||
[OC] 4 | ||||||||||
[OC] 5 |