GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
TVP708 DİJİTAL PAZARLAMA Seçmeli Ders Grubu 2 4 3,00

Önlisans



Öğrencilerin küresel piyasada digital pazarlama hakkında bilgi sahibi olmalarını sağlamak amaçlanmaktadır.


Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama Öğretim Görevlileri


1 Öğrenciler, pazarlama alanındaki digital gelişmeleri yorumlar
2 Markaların ihtiyaç duyacağı digital pazarlama planlarını oluşturur.
3 Digital platformları öğrenerek daha etkin pazarlama kampanyaları üretir.
4 Digital mecralara hakim olur,digital mecradaki pazarlama bileşenlerini karşılaştırabilir
5 Bütünleşik pazarlama kapsamında digital pazarlama unsurlarını etkin olarak kullanabilir.

Birinci Öğretim


Yok


[Yok]


Ders kapsamında öğrencilerin, digital platformlara ve digital pazarlama kampanya yönetimine hakim olabilmelerini sağlayacak markalama ögeleri ve interaktif bir site oluşumu, mobil pazarlamanın dinamikleri ve eğilimler gibi farklı konular incelenmektedir.


Hafta Konular (Teorik) Öğretim Yöntem ve Teknikleri Ön Hazırlık
1 Digital pazarlama dersinin amacı ve tanışma. Soru - Yanıt Araştırma
2 Geleneksel pazarlama ve digital pazarlama kavramları Soru - Yanıt Araştırma
3 Medya’da değişim, teknoloji ve tüketici etkisi Soru - Yanıt Araştırma
4 Digital pazarlama ile ilişkili kavramlar ve stratejiler Soru - Yanıt Araştırma
5 Digital mecra kullanımına ilişkin temel bilgiler Soru - Yanıt Araştırma
6 Sosyal Medya Kavramı Soru - Yanıt Araştırma
7 İçerik oluşturma Soru - Yanıt Araştırma
8 Sosyal Medya dinamikleri (Blog’lar, viral bloglar, wikiler, forumlar, podcastler) Soru - Yanıt Araştırma
9 Sosyal ağlar (Instgram, facebook, twitter, linkedin ve youtube) Soru - Yanıt Araştırma
10 Digital pazarlama ve markalama: Digital Markalar ve markanın digital olmasının önemi Soru - Yanıt Araştırma
11 E-posta pazarlaması kavramı ve stratejileri Soru - Yanıt Araştırma
12 SEO-Arama ve arama motoru pazarlaması Soru - Yanıt Araştırma
13 Digital pazarlama kampanyaları Soru - Yanıt Araştırma
14 Digital ortamda bütünleşik pazarlama iletişiminin yönetimi Soru - Yanıt Araştırma

1. Okan Yüksel, Tüm Boyutlarıyla Digital Pazarlama ve Sosyal Medya, Medya Akademi 2. İnternet Kaynakları 3. Makaleler



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 50
Quiz 1 50
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 50
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 50


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Final Sınavı 1 1 1
Soru-Yanıt 14 1 14
Makale Kritik Etme 14 1 14
Bireysel Çalışma 14 2 28
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 14 1 14
Okuma 7 1 7
Toplam İş Yükü (saat) 78

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15 PÇ 16
ÖÇ 1 4 4
ÖÇ 2 2 3 4
ÖÇ 3 3 4 3
ÖÇ 4 4 4 4 3
ÖÇ 5 3 5 3
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek