GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
TVP121 PAZARLAMA İLKELERİ II Ders 1 2 5,00

Önlisans


Türkçe


Temel Pazarlama kavramlarının anlaşılması, pazarlama karması elemanları çerçevesinde pazarlama uygulamalarının anlaşılması, müşteri ilişkileri yönetiminin anlaşılması, doğrudan pazarlama yöntemlerinin kazandırılması


Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama Programı Öğretim Elemanları


1 Pazarlama temel bilgilerine sahip olur
2 Pazarlama karmasının kullanılabilir
3 Doğrudan pazarlama bilgisine sahip olur
4 Müşteri ilişkileri yönetimi bilgilerine sahip olur
5 Bütünleşik Pazarlama İletişimini öğrenir

Birinci Öğretim


Yok


Yok


Pazar Bölümlendirme ve Pazar Hedeflendirme, Hedef Pazar Seçimi, Strateji, stratejik pazarlama süreci, planlama ve stratejik planlama kavramları, Rekabetçi pazarlama stratejileri, Satış ve Satış Tahminleri Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Kişisel Satış ve Satış Geliştirme


Hafta Konular (Teorik) Öğretim Yöntem ve Teknikleri Ön Hazırlık
1 Pazarlama İlkeleri II dersinin amacı, dersle ilgili temel kaynaklar Soru - Yanıt Araştırma
2 Pazar Bölümlendirme ve Pazar Hedeflendirme Soru - Yanıt Araştırma
3 Pazar Hedefleme ve Hedef Pazar Seçimi Soru - Yanıt Araştırma
4 Konumlandırma Soru - Yanıt Araştırma
5 Strateji, stratejik pazarlama süreci, planlama ve stratejik planlama kavramları. Soru - Yanıt Araştırma
6 Pazarlama planlaması süreci ve rekabetçi pazarlama stratejileri. Soru - Yanıt Araştırma
7 Rekabetçi pazarlama stratejileri Soru - Yanıt Araştırma
8 Satış ve Satış Tahminleri Soru - Yanıt Araştırma
9 Bütünleşik Pazarlama İletişimi Soru - Yanıt Araştırma
10 Kişisel Satış ve Satış Geliştirme Soru - Yanıt Araştırma
11 Reklam ve Halkla İlişkiler Soru - Yanıt Araştırma
12 Pazarlama Türleri Soru - Yanıt Araştırma
13 Pazarlama Türleri Soru - Yanıt Araştırma
14 Pazarlama Türleri Soru - Yanıt Araştırma

Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr.İsmet Mucuk, 20.Basım, Türkmen Kitapevi Pazarlama İlkeleri, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi,2020 Pazarlama İlkeleri, İstanbul Üniversitesi Uzaktan Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Pazarlama Yönetimi, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, 2018 Pazarlama Stratejileri, İstanbul Üniversitesi Uzaktan Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 65
Ev Ödevi 1 35
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 50
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 50

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Derse Katılım 14 3 42
Soru-Yanıt 14 2 28
Bireysel Çalışma 14 1 14
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 7 2 14
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 14 1 14
Ev Ödevi 1 6 6
Toplam İş Yükü (saat) 120

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15 PÇ 16
ÖÇ 1 5 5 5
ÖÇ 2 4 5 4
ÖÇ 3 4 5 4 3
ÖÇ 4 5 5 5 4
ÖÇ 5 4 5 4
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek