GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
STJ001 STAJ Ders 2 3 5,00

Önlisans


Türkçe


Bu dersin amacı, öğrencilerin, iki yıl boyunca mesleki alanda gördükleri teorik ve pratik bilgileri, alanındaki işletmelerde veya kurumlarda uygulamaya dökme, ayrıca iş hayatı ile ilgili takım çalışması, kurum çalışanlarıyla iletişim kurabilme gibi konularda bilgi ve beceri kazanmalarını sağlamaktır.


Prof. Dr. Yusuf SERT Öğr. Gör. Dr. Nevfel Yunus COŞKUN Öğr. Gör. Dr. İsmail Aykut KARAMANLI Öğr. Gör. Mert Can EMRE


1 Mesleği ile ilgili almış olduğu bilgileri alanında uygulamaya döker.
2 Takım çalışması içerisinde yer alır.
3 Mesleği ile ilgili görev ve sorumluluklarını yerine getirir.
4 İş hayatındaki hiyerarşik düzene ayak uydurur.
5 İnsan ilişkilerini kavrar.

Birinci Öğretim


Ön koşul olan ders yoktur.


Önerilen bir husus yoktur.


Öğrencilerin iki yıllık eğitimi boyunca mesleği ile ilgili almış olduğu tüm teorik ve pratik bilgilerin üretim ve/veya analiz yapan kurum ve kuruluşlarda uygulamaya dökülmesi, işletmelerdeki üretim veya iş akışının öğrenilmesi, insan ilişkilerinin öğrenilmesi.


Hafta Konular (Teorik) Uygulama Öğretim Yöntem ve Teknikleri Ön Hazırlık
1 Öğrenci sunumları Raporlama ve sunum hazırlama Power- point destekli, sözlü- görsel anlatım, soru-cevap. İnternet araştırması yapma.
2 Öğrenci sunumları Raporlama ve sunum hazırlama Power- point destekli, sözlü- görsel anlatım, soru-cevap. İnternet araştırması yapma.
3 Öğrenci sunumları Raporlama ve sunum hazırlama Power- point destekli, sözlü- görsel anlatım, soru-cevap. İnternet araştırması yapma.
4 Öğrenci sunumları Raporlama ve sunum hazırlama Power- point destekli, sözlü- görsel anlatım, soru-cevap. İnternet araştırması yapma.
5 Öğrenci sunumları Raporlama ve sunum hazırlama Power- point destekli, sözlü- görsel anlatım, soru-cevap. İnternet araştırması yapma.
6 Öğrenci sunumları Raporlama ve sunum hazırlama Power- point destekli, sözlü- görsel anlatım, soru-cevap. İnternet araştırması yapma.
7 Öğrenci sunumları Raporlama ve sunum hazırlama Power- point destekli, sözlü- görsel anlatım, soru-cevap. İnternet araştırması yapma.
8 Öğrenci sunumları Raporlama ve sunum hazırlama Power- point destekli, sözlü- görsel anlatım, soru-cevap. İnternet araştırması yapma.
9 Öğrenci sunumları Raporlama ve sunum hazırlama Power- point destekli, sözlü- görsel anlatım, soru-cevap. İnternet araştırması yapma.
10 Öğrenci sunumları Raporlama ve sunum hazırlama Power- point destekli, sözlü- görsel anlatım, soru-cevap. İnternet araştırması yapma.
11 Öğrenci sunumları Raporlama ve sunum hazırlama Power- point destekli, sözlü- görsel anlatım, soru-cevap. İnternet araştırması yapma.
12 Öğrenci sunumları Raporlama ve sunum hazırlama Power- point destekli, sözlü- görsel anlatım, soru-cevap. İnternet araştırması yapma.
13 Öğrenci sunumları Raporlama ve sunum hazırlama Power- point destekli, sözlü- görsel anlatım, soru-cevap. İnternet araştırması yapma.
14 Değerlendirme Raporlama ve Sunum Power- point destekli, sözlü- görsel anlatım, soru-cevap. İnternet araştırması yapma.

1. Öğretim elemanı ders notu 2. Tüm derslerde yararlanılan kaynak kitap veya internet siteleri



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Rapor Hazırlama 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Rapor Sunma 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

20 iş günü.


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Derse Katılım 14 2 28
Uygulama/Pratik 14 2 28
Gözlem 14 2 28
Rapor Hazırlama 1 5 5
Rapor Sunma 1 5 5
Rapor 1 20 20
Toplam İş Yükü (saat) 114

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14
ÖÇ 1 5 5 5 4 3 4 3
ÖÇ 2 5 3 3 4 3 3
ÖÇ 3 5 3 5 4 4 3 5
ÖÇ 4 5 4 4 4 5 3 5
ÖÇ 5 5 4 4 3 4 3
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek