Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
ANS718 | SAĞLIKTA İNOVASYON VE GİRİŞİMCİLİK | Seçmeli Ders Grubu | 2 | 4 | 2,00 |
Önlisans
Türkçe
Sağlık hizmetlerinde verimlilik ve kaliteyi artıracak, günün koĢullarına en uygun hizmeti sunacak, hastaların/ müĢterilerin değiĢen beklentilerini karĢılayabilecek,baĢkalarının yaptıklarının aynısını tekrar etmeyecek ve fark yaratabilecek olan yanlızca yeni olanı düĢünen değil düĢünüleni hayata geçirebilecek bilgi,beceri ve tutuma sahip öğrenciler yetiĢtirmekti
Anestezi Öğretim Elemanları
1 | Sağlıkta Ġnovasyon ve giriĢimciliği tanımlar |
2 | Ġnovasyon, yaratıcılık ve fikir üretme konularında bilgi sahibi olu |
3 | Sağlık hizmetlerinde verimlilik ve kaliteyi artırmada katkı sağlar |
4 | yaratıcılık konularında bilgi sahibi olur |
5 | fikir üretme konularında bilgi sahibi olur |
Birinci Öğretim
YOK
YOK
DeğiĢim,Sağlıkta değiĢimin gereği,Geleceğin meslekleri ve geleceğin Ģekillendirilmesi, Ġnovasyon nedir,Dünyada ve Türkiye’de Ġnovasyonun durumu,Kurum kültürü ve inovasyon GlobelleĢme ve inovasyon,Yaratıcılık, giriĢimcilik ve inovasyon,Ġnvasyon liderliği Beynin etkin kullanımı,Ġnovasyon süreci,Fikir üretme ve patent alma süreci Bireysel öneri sistemi, Fikir üretme....
Hafta | Konular (Teorik) | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|
1 | Ders Ġzlencesinin Tanıtımı | ||
2 | DeğiĢim,Sağlıkta değiĢimin gereği | ||
3 | Geleceğin meslekleri ve geleceğin Ģekillendirilmesi | ||
4 | Ġnovasyon nedir ve neden gereklidir | ||
5 | Dünyada ve Türkiye’de Ġnovasyonun durumu | ||
6 | GlobelleĢme ve inovasyon Kurum kültürü ve inovasyon | ||
7 | Kurum kültürü ve inovasyon | ||
8 | Yaratıcılık, giriĢimcilik ve inovasyon | ||
9 | ĠNOVASYON Liderliği ve türleri | ||
10 | Ġnovasyon süreci | ||
11 | Fikir üretme ve patent alma süreci | ||
12 | Beynin etkin kullanımı ve Bireysel öneri sistemi | ||
13 | Benimde fikrim var | ||
14 | Benimde fikrim var |
Güncel Makaleler,Ġnternet kaynakları (Google akademik,pubmed vs) Ders Sunumları Buzan T, Buzan B,. Zihin haritaları, 2015
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 60 |
Quiz | 1 | 40 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
YOK
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Tartışma | 2 | 1 | 2 |
Soru-Yanıt | 14 | 1 | 14 |
Beyin Fırtınası | 14 | 1 | 14 |
Bireysel Çalışma | 14 | 1 | 14 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 1 | 1 |
Okuma | 14 | 1 | 14 |
Toplam İş Yükü (saat) | 62 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 | PÇ 17 | |
ÖÇ 1 | 2 | 1 | 1 | ||||||||||||||
ÖÇ 2 | 2 | 2 | 1 | ||||||||||||||
ÖÇ 3 | 2 | 2 | 1 | ||||||||||||||
ÖÇ 4 | 1 | 2 | 1 | ||||||||||||||
ÖÇ 5 | 1 | 2 | 1 |