Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
HIL001 | HALKLA İLİŞKİLER VE İLETİŞİM | Seçmeli Ders Grubu | 2 | 4 | 4,00 |
Önlisans
Türkçe
Öğrencilerin İletişim ve halkla ilişkilerle ilgili temel kavramları tanımlayabilmesi, kişilerarası iletişimle ilgili temel kavramları tanımlayabilmesi, kişisel ilişkiler ve davranış geliştirme sürecini benlik kavramı ekseninde açıklayabilmesi, anlaşım ve uzlaşma sürecinde toplumsal duyarlığı açıklayabilmesi, iletişim sürecinde algı kavramının önemini tanımlayabilmesi, ikna kavramını tüm yönlerini tanımlayabilmesi, empati kavramını tanımlayabilmesi ve kurumsal iletişim kavramını, amaçlarını ve modelerini tanımlayarak ayırt edebilmesi amaçlanmıştır.
Doç. Dr. Ali DOĞANTEKİN
1 | İletişim ve halkla ilişkilerle ilgili temel kavramları tanımlar. |
2 | Kişilerarası iletişimle ilgili temel kavramları tanımlar. |
3 | Kişisel ilişkiler ve davranış geliştirme sürecini benlik kavramı ekseninde açıklar. |
4 | Anlaşım ve uzlaşmada tutumlar, tutumları oluşturan faktörler ve işlevlerini çözümler. |
5 | Dil ve algıyı, dinleme ve anlama becerisi ile ilişkilendirir. |
6 | İkna sürecinde etkili olan psikososyal ve kişisel özelliklerin rollerini özetler. |
7 | Sosyal ve kişisel beceri olarak empatik yaklaşımları ilişkilendirir. |
8 | Kurumsal kimlik, itibar ve imaj olguları ile çalışma ortamı ve motivasyon ilişkisini kurar. |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
İletişim ve İletişim Sürecinde Halkla İlişkiler, Kişilerarası İletişim, Kişisel İlişkiler ve Davranış Geliştirme Süreci, İletişim Sürecinde Anlaşım ve Uzlaşma, İletişim ve Algı, İletişim ve İkna, İletişim Sürecinde Empati Kurma Davranışı, Kurumsal İletişim
Hafta | Konular (Teorik) | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|
1 | İletişim ve İletişim Sürecinde Halkla İlişkiler | ||
2 | İletişim ve İletişim Sürecinde Halkla İlişkiler | ||
3 | Kişiler Arası İletişim | ||
4 | Kişiler Arası İletişim | ||
5 | Kişisel İlişkiler ve Davranış Geliştirme Süreci | ||
6 | Kişisel İlişkiler ve Davranış Geliştirme Süreci | ||
7 | İletişim Sürecinde Anlaşım ve Uzlaşma | ||
8 | İletişim ve Algı | ||
9 | İletişim ve Algı | ||
10 | İletişim ve İkna | ||
11 | İletişim ve İkna | ||
12 | İletişim Sürecinde Empati Kurma Davranışı | ||
13 | İletişim Sürecinde Empati Kurma Davranışı | ||
14 | Kurumsal İletişim |
Prof.Dr. Mustafa ÖZODAŞIK, Halkla İlişkiler ve İletişim, Açıköğretim Fakültesi Yayınları, 2018.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 70 |
Quiz | 1 | 30 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Quiz | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 3 | 42 |
Bireysel Çalışma | 14 | 2 | 28 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 6 | 6 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 10 | 10 |
Quiz için Bireysel Çalışma | 1 | 5 | 5 |
Toplam İş Yükü (saat) | 94 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | |
ÖÇ 1 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||
ÖÇ 2 | 3 | 3 | 2 | ||||||||||||
ÖÇ 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||
ÖÇ 4 | 2 | 2 | 3 | ||||||||||||
ÖÇ 5 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||
ÖÇ 6 | 2 | 4 | 2 | ||||||||||||
ÖÇ 7 | 3 | 3 | 2 | ||||||||||||
ÖÇ 8 | 2 | 2 | 2 |